Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die zijn mooi en toch ook sterk. Is de enige die bij mij de winter overleefd heeft. Zelfs de geraniums niet.

Goedemorgen Lucie, dat is zeker veel werk.
    Ik heb nu de helft van het gewas binnen.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen Lucie

ik heb net iets meer dan de helft van de gewassen

ik heb er ook nog twee van vorig jaar die beginnen weer uit te lopen
    maar ik vind die donkere zo mooi
    geraniums hebben het hier ook niet overleefd

3. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal uit een druk rotterdam. hier mistig en het ziet uit naar regen. alles even gelezen maar alweer vergeten. lea zag dat je bij marije en chico was. leuk hoor dat hij jullie blijft herkennen. fijne dag allemaal

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,

ik doe gezellig een kopje thee mee.:)

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen Bobo, gezellig

6. bobobear

ja,dat vond ik nou ook:)

7. LucieSchreurs

hoe gaat het met het event? Sta hier te wachten om 400 drops bij elkaar te krijgen

detje81 en Snijderboerderij vinden dit leuk.
  8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

die ben ik ook aan het sprokkelen Lucie:)

nemen we nog maar een thee;)

9. enk52

Goedemorgen Ria en Bobo.

Ria het was voornamelijk Marije hoor waar hij op reageert . Dat is ook de enige waar hij doeg tegen zegt, zelfs tegen zijn vaste verzorger nog niet.
    Chico blijkt trouwens een vrouwtje te zijn terwijl we altijd dachten van een mannetje.

-freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  10. bobobear

bij vogels is dat moeilijk te zien soms toch?wel grappig,dan moet ze eigenlijk chica heten;)

mijn parkiet was nog jong toen ik hem kocht,toen dachten ze dat het een mannetje was,nu blijkt het dus een vrouwtje te zijn.nu kun je het wel zien aan de kleur van zijn snavel,toen ze jonger was nog niet.

ik doe van het event eerst alles bij elkaar sprokkelen en dan lever ik het pas in.anders weet ik niet meer hoeveel ik nodig heb,zo heb ik er beter overzicht op.

11. LucieSchreurs

ik kan de drops wel de grond uitkijken...hoezo ongeduldig

12. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal.

Nou jij niet alleen Lucie.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  13. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal...!!

Ja heerlijk weer hè om uit te kijken naar dat zomergoed en ik ook naar m'n aardbeitjes...zo leuk om door de tuin te lopen en dan even te stoppen bij de pot met aardbeien en lekker ff te snoepen hihihi
    Ik zal kijken of manlief af en toe een foto wil maken van de jonkies...ik kan er zelf namelijk niet goed bij...ben net te klein om erin te kijken xD
    Over anderhalf uur is m'n gewas klaar en dan kan ik fase 11 inleveren...voor de volgende fase, 525 DI, heb ik er momenteel 242 op voorraad.

14. enk52

Huis gesopt, planten in de tuin, was hangt. Nu tijd voor de farm:)

Ik heb nu 7430 planten en 1747 hangertjes.

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  15. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Ik zit ook te wachten op de 400 drops, heb er 215 :)

Sinkie jij gaat snel ;)

16. LucieSchreurs

Jullie gaan goed!!! Hier nu sparen voor 525 hangertjes

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Daar zit ik ook, maar duurt nog even.
    Net geoogst.

18. bobobear

goedemiddag allemaal.

ik had gisteren per ongeluk op kuiken zoeken gedrukt,en nu heb ik al een kuiken.nou is dat een tijd geleden voor mij,dus ik moet weer even kijken wat er van me verwacht wordt.ik weet wel dat je tips kunt geven enzo.

straks weer mijn hondje naar mijn zus brengen,eerst even langs de dierenarts voor zijn insuline en weer oogdruppels,hij heeft toch weer last van zijn oogje.ik had ze vanochtend gebeld en gevraagd of ik gewoon die druppels kan ophalen,anders kost het me weer een consult en die test.maar dat was wel goed.alleen als het niet minder wordt,moet ik het wel laten nakijken.dat snap ik ook wel,maar het scheelt voor nu wel eventjes.ik heb wel altijd zoiets van wat moet dat moet hoor.

19. doj34

doj34 Forum freak

Waar vind jij die knop van kuiken zoeken, ik sta aangemeld maar moet geduld hebben, zegt mijn kuikenschool.

En jammer dat het oogje nog niet opknapt.

ik zit op 26 van de 525 drops.

Laatste bewerkt: 14 April 2017
  20. LucieSchreurs

ik nu op 52 van de 525, we gaan dus aardig gelijk op. en moet nog meer dan negentig uur op het klokje zou het toch moeten lukken