Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zo eerste gewassen staan erop,ik kreeg di 67,65,61,60 en 70,dat is niet slecht.:D

Snijderboerderij en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Bobo, geen idee wat je allemaal kunt eten voor een event.
    Ik heb WAC, stol gegeten en witte onschuld gebruikt

3. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik heb standaard wac en cat aanstaan en ik heb een witte onschuld aangezet.

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  4. bobobear

ik heb wac witte onschuld,een stol en wortelbrood gegeten.vandaar dat ik zo misselijk ben:wuerg:,lolll

-freedom5555- vindt dit leuk.
  5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag, zo overal begonnen
    Mijn ouders zijn vandaag op vakantie gegaan,dus heb oppas boerderijen. Heb er gewoon een dagtaak aanxD

6. sinkieboy

Ut benne zware tijen veur oos boeruh...hahaha :wuerg: Veel succes buuf!!

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja Lucie wat zal jij dan misselijk zijn;)

bobo ik heb hetzelfde op dan jij:)

ik heb de armen al volgegooidxD

8. bobobear

dat geloof ik graag lucie,helemaal bij het opstarten is het dan veel werk.

oja,de armen kan ik ook al volgooien:)

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Opstarten is inderdaad het meeste werk, ben wel een half uur bezig geweest. Maar gaat goedkomen! Hier alle armen al volgegooid, kan ik dar niet meer vergeten

10. bobobear

ja,ik heb ook de armen volgegooid,was een gelukje dat hesje het zei anders was ik het vergeten.ik lever meestal pas in als ik de totalen bij elkaar heb.ik heb nu laatste rondje met alles erop en eraan op grote veldjes,de rest aangevuld met kleine veldjes met alleen water.dat is om 9 uur klaar dus dat is mooi.en dan over een uurtje de rest ook op kleine veldjes dan is dat rond 10 uur klaar.dan overal langer gewas op denk ik.

11. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemiddag
    Ben ook mijn bedje weer uitgerold na een nachtdienst. NOg 1 te gaan.
    Afgelopen nacht goed besteed, alles goed opgehoogd, dus na inleveren nog steeds boven de 10.000

Met dank aan een hele lieve kabouter is mijn event op tijd opgestart. Dank je wel.;)
    Net de laatste ingeleverd bij de ambachten, heb ze daar nu allemaal op 5 staan. Pffff ben er moe van gewordenxD

Vanavond nog even naar school, 10 minuten gesprek. Grootste vraag is hoe we zoonlief kunnen motiveren:oops:
    Tja, denk dat deze vraag voor heel veel tieners geld:p

Volgende week gaat hij op werkweek, een weekje naar Berlijn. Ben benieuwd hoe hij dat vind

12. enk52

enk52 Levende forumlegende

Succes op school mamaU. Hoop dat het lukt om hem te motiveren. Schooljaar schiet al weer aardig op.
    Staat hij er wel goed voor? Werkweek is natuurlijk wel super. Gaat hij vast leuk vinden.
    Succes vannacht met werken.

Ik heb ook alles op kwartveldjes staan, dan vannacht veredelde anjers erop als lang gewas.

13. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Hij staat er redelijk voor, niet al te slecht, maar zeker ook niet te goed.
    Hij kan wel, dat is t punt niet. Alleen t doen....heeft teveel andere dingen aan zijn hoofd, voetballen, gamen met vrienden, filmpjes kijken.
    hihi, herken ik wel, deed ik zelf vroeger ook en met mij is t ook goed gekomen.
    Ik weet neit of ik er vannacht al lang op zet, kijk wel, ben toch wakker. Denk dat ik t dan half de nacht doen hihi

14. bobobear

mama van bono,mijn neefje kon heel goed leren,maar hij vond het niet zo nodig,hij zorgde er wel altijd voor dat hij net genoeg punten had om over te gaan.hoe hij het ook deed.ook met zijn examen,net aan alles gered.hij zegt dan,he ik heb mijn diploma toch.ja,wat moet je daar dan op zeggen.xD

mamaU2 en RoelofAnton vinden dit leuk.
  15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Vind het zo een ontzettend koude dag vandaag, of is dat maar een idee o_O

16. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik was ook blij met mijn winterjas vandaag en de kachel brandt nog lekker;)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  17. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik heb ook de kachel aan en vanmorgen gewoon winterjas aan gehad:)

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Zo te lezen had er meer de winterjas aan.

19. bobobear

ik ben alleen vanochtend buiten geweest,toen vond ik het niet zo koud.kan ook zijn omdat ik toen pas mijn bed uit was en nog in slaapmodus was hoor:music:

net rondje geoogst,om 10 uur laatste ronde van vandaag.ondertussen idols aan het kijken:p

20. sinkieboy

Ik kom nog ff om het hoekje kijken en wens jullie allemaal een fijne nacht...slaap lekker allemaal...!!