Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Dus ze gaan binnenkort beginnen als ik het goed begrijp. Wanneer ben jij aan de beurt?

2. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemorgen
    De nachtdiensten zitten er weer op, had alleen gehoopt vannacht wat langer te slapen.
    Gelukkig komende week veel vrijxD
    Veel plannen, maar ben benieuwd wat er van terecht komt
    (achtertuin met schoonmaakazijn doen, vlonder met de hoge druk, diepvries schoonmaken. EN lekker rustig doen, genieten van de zon en een boek. Denk dat de laatste het meeste kans van slagen heeft :p

Event gaat goed, nog 1 tje maken en dan is het klaar. Wel een schuld van 200.

Freedom, weer wat geleerd over hoe t bij jullie gaat, nu weer over erfafscheiding. Verbaasd met toch wel weer, maar klinkt ook wel logisch
    Rita, hoop dat t bij jullie mee gaat vallen als er gestemd gaat worden, maar ben bang dat t ook hier weer uit de hand gaat lopen.

Fijne maandag allemaal, ga even een kind helpen, dat hij zo weer naar school mag

-freedom5555- vindt dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

volgende week een bijeenkomst bij de woningbouw

ik heb al wel een programma gehad

dakisolatie en nieuwe pannen nieuw dubbel glas
    en nieuwe voordeuren dat staat vast
    vloerisolatie mag je zelf beslissen maar dan moet de woonkamer leeg voor vier dagen
    en mijn laminaat ligt er zo heel erg netjes in dus dat weet ik nog niet
    laten ze eerst de openslaande deuren maar beter pas maken zodat ik er niets meer tussen de doen zodat mijn rolgordijn niet meer hangt te klapperen

de hele operatie gaat 8 maanden duren en ze beginnen in augustus

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hopen dan maar dat je niet midden in de winter aan de beurt bent.

MamaU geniet van je vrije dagen, ik hoop dat het zonnetje blijft deze week.

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  5. Hesje

dat hoop ik ook

het hangt ervanaf waar ze gaan beginnen
    met de vorige renovatie waren wij de laatste straat

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

ik neem lekker even een kopje thee om wakker te worden,want dat wil niet zo lukken vandaag.zo weer weg mijn hondje ophalen,gelijk maar wat boodschapjes doen,dan heb ik dat gehad.

7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Hier zo ook eerst aan de boodschappen.

Als het een beetje past zou ik wel vloerisolatie doen Hesje dat scheelt echt. Het voelt ook veel comfortabeler.

8. enk52

PLINK PLOINK

Happy knechtendag

9. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen uit zonnig spanje. nu ongeveer 18 graden. zit lekker op balkon. ga niets doen vandaag of annie moet boodschappen willen doen. hier nog 3 te gaan dat is 120 drops. zag dat snijderboerderij drops nodig had en ivonne dus even sturen. . hier erg traag internet dus hele lange gewassen. eventbloemen klaar. zit hier te slapen ik had 100 schuld en nu 400 want ik zit gewoon op alles te tikken wat niet moet en het zolang in de gaten gehouden. erg

Laatste bewerkt: 3 April 2017
  10. Hesje

de hele vloer moet eruit:oops: hij ligt er zo mooi strak in

eevee60 vindt dit leuk.
  11. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

erg hesje dat is inderdaad nadenken wat je doet.

12. enk52

Als het nu vloerverwarming was zou ik meteen ja zeggen maar zo zou ik ook moeten nadenken hoor.

13. Hesje

nee geen vloerverwarming wel ook een nieuwe ketel

mijn sjouwers zeggen ook laat maar liggen hij ligt erg mooi:oops:

ze zijn het lege huis aan het leegslopen ik zit soms te trillen op de bank
    wc, douche en keuken en misschien de schoorsteen
    maar die is er bij mij al uit
    er zitten maar twee huizen tussen

14. doj34

doj34 Forum freak

hallo allemaal,

spannende tijden voor je Hesje... wat je wel of niet moet/gaat doen.
    ik zal blij zijn als dit event klaar is... vind het een raar event.
    Ik ben klaar maar krijg mijn boerderij niet terug en kan ook niet meer bij de molen komen behalve door strafpunten terwijl meneer wezel al achter de tralies zit.
    sommige dingen van de faq kloppen dus niet... ach wat zeur ik ook eigenlijk, het is maar een spel.

ik ga maar even een lunch klaarzetten voor iedereen, dan doe ik ook wat nuttigs:

15. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goeiemiddag allemaal!!

Veel plezier in Spanje Ria.
    Dat is nogal een renovatie Hesje...over de vloer zou ik dan denk ik ook wel 10x nadenken...!
    Ow lekker Rita...eet smakelijk allemaal...ik neem een lekker bruin broodje met kaas ;)

Hier zaterdagavond een lekkage gehad van de cv-ketel...gelukkig valt de schade mee...die is op de zolder gebleven...laminaat gaat flink steken :( Op de overloop waar het ook flink naar beneden druppelde was ik op tijd met handdoeken en is er dus gelukkig geen schade.

Morgen met manlief weeeer naar de dokter...de pijn op z'n borst wordt erger...blijkbaar is het dan toch niet z'n maag (hij is maagpatiënt) want die medicijnen slaan niet aan terwijl ze normaal wel werken als hij weer eens last had. Uit de bloeduitslag bleek dat hij een iets te hoge cholesterol heeft verder niks gevonden, z'n bloeddruk is ook veel te hoog...die houden ze gelukkig op het werk in de gaten bij de medische dienst...vorige week 160/100 en vanmorgen 140/85...dus ik maak me wel zorgen...!!

Met het event gaat het goed...ik moet nog 1 zak vol juwelen maken en heb hiervoor nog 18 DI nodig en m'n schuld is nog steeds 0

16. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemiddag

Hier het event zojuist afgerond.

Hesje, ik zou t niet doen, vooral niet als je vloer er zo mooi blij ligt.

Ria fijne vakantie in Spanje

Spannend Sinkie, hoop dat t meevalt, sterkte en beterschap.

Hier de eerste klusjes klaar, diepvries is alweer schoon, nog wat extra keukenkastje in de bijkeuken meegenomen en een gedeelte van straat al met schoonmaakazijn gedaan. Was hangt ook lekker aan de lijn.
    Pffff dit is zwaarder als werken:oops:xD
    NU even wachten op zoonlief en dan samen lunchen, dank je wel rita, scheelt mij weer een hoop werk om de lunch te maken

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ria dat is beter werk daar in Spanje, lekker geniet er van.

Lekker Rita schuif gauw aan.

18. enk52

Sterkte sinkieboy, hoop dat het meevalt.

Lekker dat er al zoveel klusjes klaar zijn mamaU, dat in de zon zitten wordt toch niets vandaag. Vind het maar fris.
    Heb ook de ramen achter maar even gedaan, is dat maar weer klaar.

Nu even lekker broodje van Rita:)

19. Hesje

O lekker Rita ik neem ook nog wat

het zonnetje lijkt hier door te komen een beetje dan;)

ik moet nog 28 flesjes die hoop ik straks op te rapen

op schaduw moet ik nog 4 zakken maken dus dat gaat ook wel lukken:)

rectificatie het zonnetje schijnt en het is heerlijk buiten
    op deze farm event klaar
    ik dacht ik gooi nog even de molen vol maar toch extra minpunten

Laatste bewerkt: 3 April 2017
  20. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,

ik heb net het event afgerond.nou lekker oogsten en zaaien wat ik wil.was wel even ploeteren hoor