Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

ik denk dat 1 april er snel aan komt... freedom...

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

poeeeh nog 362!! poeeh dat gaat hem denk ik niet worden..
    even kijken of ik wel alles hoef te leveren.

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal,
    De drops gaan hier ook zeer langzaam dus eerst links afmaken.

4. Aloryan

ik ga ook voor links.. de staak moet wel gaan lukken zag ik net! dus ben wel tevreden al :)

5. detje81

detje81 Forum-overlever

Hier nog 570 om alles in te leveren.
    Zal zo ook eens gaan kijken hoeveel ik moet om de staak te halen.

Edit nog 220 voor de staak, hoop dat dat gaat lukken

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal.:)

ik kom net tot de ontdekking dat de helft van mijn knechten met staking is.alleen de oogstknecht doet nog zijn werk.maar ik wacht eigenlijk op de maandknechten.nu merk ik pas hoeveel werk het is hoor wat je moet verstauwen als je alles met de hand moet doen.:oops:

ik heb net weer lekker mijn hondje opgehaald.ik heb hem wel gemist hoor.al weet ik dat hij bij mijn zus ook goed zit en ze woont vlakbij,maar toch.het is op zich best wel lekker weer vind ik.

ik ben ook nog niet klaar met het event,ik heb eerst de bloempotten gemaakt,moet ik ook nog gewoon di inleveren,dus ik ben nu vastgelopen.maar ik hou goede moed.daar doet bobo niet aan hoor,niet halen.dan moet het wel heel gek lopen.

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik moet er op deze farm nog 40 straks no madeliefjes oogsten

op de andere farrm nog 100 dat word dan morgen:)

8. Aloryan

hoop dat je het haalt bobo! en idd ik heb couponnetjes achter de hand voor als dat gebeurd.

detje dat zijn er nog wel heel veel! ik zal je er eentje sturen straks.

poeeeh het weekend gaat wel hard altijd he!
    zou er nog wel een dagje bij willen.

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik moet voor links nog 100 kiemdrankjes en voor rechts nog 110.dus als ik er straks nou lange gewassen op gooi,dan moet het te doen zijn volgens mij,en anders rondje sm.ik had ook gelijdelijk in moeten leveren en gelijdelijk bloempotten maken,maar ik was iets te fanatiek.nou moet ik zeggen dat het best wel lang duurt voor ik klaar ben voor mijn doen,ik weet nou niet dat het komt omdat het moeilijker wordt of omdat ik niet goed heb opgestart.al met al maakt het niet uit.ik ga er gewoon nog helemaal voor

10. enk52

enk52 Levende forumlegende

Met nog een kleine 2 dagen zou dat moeten lukken bobo.

11. Aloryan

ik vind het wel moeilijk dropsjes krijgen hoor.. heb veel lang gewas erop gehad enzo en kom echt straks drops te kort aan het einde..
    en ik doe precies wat veel drops zou moeten opleveren.. daarnaast wat eerste rondjes met supermest gedaan..
    ach ja.. alles automatisch halen schiet ook niet op.

12. Hesje

ik had vandaag cantharellen Yvonne iets meer dan 20 drops per veld

ik moet nog bijna twee uur wachten op de laatste oogst vandaag ik hoop ook de laatste drops

13. Aloryan

oh da's neit verkeerd hesje!
    ik had net wel 1 veld met paarse bloemen met 10 da's ook wel goed.. de andere 2 waren minder.
    Ik heb gelukkig wel slim ingeleverd en zojuist de linkerkant afgemaakt en daarmee de staak gehaald..
    Nu een bak met drops voor ik verder kan op rechts.

verdraaaid.. moet je een 2 item extra erop zetten... die heb ik dus niet want die zitten amper in the game..
    grmbl.

ow hihi ik heb nog bommel krullenbol die is niet zo veel waard :) gelukkig.. ik moet echt aan 2 items gaan komen somehow

Laatste bewerkt: 26 Maart 2017
  14. enk52

Je kan wel dubbele items verdienen met dit event dus misschien kan je anders wat omwisselen.

15. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Update nog 140 di's te gaan voor de staak. Hoop ze morgen na anjers grotendeels binnen te hebben en anders morgenavond met SM werken, want dinsdag moet ik niet meer rekenen.
    Voor vanavond nog een gewas gezet van 2 uur. Nu lekker languit op de bank.

16. doj34

doj34 Forum freak

ik heb het event klaar.

Dus als ik goed begrijp wil deze kliekjes graag op een lijstje:

bobobear
    Aloryan
    Eevee60
    detje81

eevee60 vindt dit leuk.
  17. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

hier gister al het event afgerond, maar had in het begin ook een paar rondes met de rozen gestoeid.
    en jippie, uit 1 vd stallen kwam een axolotl. ik noem haar Lotje.xD

weinig buiten hier, want ondanks de zon vind ik de wind maar bar koud, en ik kan geen plekje vinden uit de wind.
    wel goed voor de was.
    weekend al weer bijna voorbij. hopelijk een rustige week voor de boeg zoals het er naar uitziet. maar dat kan maar zo veranderen.
    leuk die zomertijd; ik had wel een uur eerder dan normaal zo'n trek, dat ik vroeg gegeten heb voor de zondag.
    groetjes en voor straks welterusten.

eevee60 vindt dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen allemaal,

Agnes gefeliciteerd met je level erbij

19. Hesje

goede morgen

kom maar te voorschijn

de thee is klaar ;)

Agnes gefeliciteerd met je level up

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. enk52

Goedemorgen Hesje, ik ben er hoor;)