Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Superleuk want als ik va iets genoeg heb zijn het de boerenduitenxD

2. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. lea hier ook even geprint. altijd handig. hier heerlijk weer. even naar de markt geweest. ik ga ook laat beginnen moet met mijn zus naar het oogziekenhuis om 1/2 1 maar duurt de hele middag want ze moet verschillende oogartsen af daar. dus zal wel ongeveer 18.00 uur worden.

3. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal...!!

Wat een heerlijk weer hè...een heerlijk zonnetje maar het is idd nog wel koud...maja daar kun je je op kleden ;)
    De boodschapjes zijn weer in huis dus we kunnen weer een paar dagen eten xD
    Verder een relax dagje voor mij vandaag...alleen ff met de stofzuiger door het huis en dan is het weer goed geweest voor vandaag :p
    Ik zal eens naar de beloningen kijken van het komende event want dat heb ik nog niet gedaan...
    Voor de liefhebbers koffie en thee staat klaar...ik neem een lekker bakje koffie...

4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik schuif gelijk aan voor een bakje koffie.

5. sinkieboy

Gezellie eevee!! :)

Er zitten weer leuke prijzen in het event...weer kans op een axolotl :inlove:, kans op een acaciaboom en de perzische zijdeboom...ook deze bomen heb ik nog niet in m'n bezit...duim duim duim...hihihi xD

6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ja daar zitten we dan.
    Ik heb er ook nog geen een.

sinkieboy vindt dit leuk.
  7. doj34

doj34 Forum freak

ik duim ook mee... voor de Perzische zijdeboom. die heb ik nog niet...
    en gelijk een bakkie thee.
    ik heb net mijn voorraadkast/rommelkast onder de trap onder handen genomen... pfff wat veel boodschappentassen kwamen daar uit.
    iedere keer propte ik het onder de trap in een bepaald hoekje.
    Nu maar beslissen of ik een deel weggooi. (voorlopig heb ik geen pedaalemmerzakken nodig hahaha)

8. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen,

o_Ok ik schuif aan voor een bakje koffie.

9. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik duim ook mee voor de Perzische zijdeboom :)

Rita, jammer dat ik niet in de buurt woon want ik kan die plastic boodschappentassen wel gebruiken. Ik ben gisteren op de creagroep begonnen met het haken van een tas van boodschappentassen die we in repen hebben geknipt.

Ik heb altijd een stoffen boodschappentasje in mijn handtas, dus weinig plastic boodschappentassen in huis.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  10. jennie79

jennie79 Forum freak

mmmm lekker een bakje koffie

ook ik duim mee want deze 2 bomen heb ik ook nog niet

hier begonnen met de ramen te lappen, ben op de helft dus de rest moet maar wachten op morgen.
    heb de beddenboel ook maar even gedaan, tja je moet toch wat als je zit te wachten op het event

11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

om het wachten aangenaam te maken

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  12. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag, ik schuif meteen aan

Ik wil ook wel een extra zijdeboom en vergeet niet die mooie roze stal die we kunnen verdienen.:)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  13. sinkieboy

O lekker Hesje...eet smakelijk allemaal!
    Ik heb meteen maar ff van de gelegenheid gebruik gemaakt om de belasting de deur uit te doen...is dat ook weer gebeurd.
    Ja die mooie roze stal...we worden weer verwend ;)

14. doj34

doj34 Forum freak

roze ???? toch eens vaker naar de cadeautjes kijken... tja ik wil alles dus dan kijk ik vaak niet. Tegenwoordig wel wat de wolkenrij doet, die kistjes vind ik zooooooo leuk.

ik pak een broodje. De kids zijn thuis. de ene had toetsweek en vandaag de laatste toets gehad. De ander heeft projectweek en krijgt vrijdag zijn rapport.

15. jennie79

jennie79 Forum freak

oh lekker hesje ik schuif ook gezellig aan

ja ook die stal is zeer welkom, heb er weer zin in.

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Mmm lekker broodjes en met zoveel mensen zijn ze extra lekker;)

17. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Broodjes zijn heerlijk met een kop koffie erbij en goed gezelschap :)

Mijn dochter heeft deze week haar laatste toetsweek daarna volgt het eindexamen.

18. enk52

enk52 Levende forumlegende

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,ik dacht dat het al tijd was,maar ik moet nog even geduld hebben.:oops:

dan neem ik maar zo een lekker broodje met een kopje thee:)

we kunnen ook weer gouden banaantjes winnen,die zijn nu ook wel meer dan welkom:music:ik kijk eigenlijk ook nooit naar de beloningen,ik ga net als rita altijd voor alles8)

20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik had wat opstart problemen
    maar alles is goed gekomen;)