Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,ik ben ook al aan het griezelen,ik was wel op tijd bij de start,maar daarna was ik langer weg dan de bedoeling was,dus ik liep een beetje achter dan normaal,maar ik ben nu bezig met grote veldjes en alles erop en eraan,dus dat komt wel goed.en we hebben nog wel even.maar jullie weten,ik ben van het liefst zo snel mogelijk alles klaar hebben:music:

2. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Ik heb zojuist ook pas het eerste gewas er op gezet, moest vanmiddag onverwacht weg.
    Goedenavond trouwens.

3. bobobear

goede avond oma agnes.we hebben nog wel even hoor;)

ik snap nu wel jennie dat ze zoveel eucalyptus bomen heeft gekocht.ik heb nu ook wat bijgekocht,want anders gaat dat voer voor mijn koala's zo traag:oops:

4. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond allemaal,

jeetje wat kunnen jullie kletsen... hier werden de boontjes "groene patatjes" genoemd.
    En toen mijn nichtjes en neefje de leeftijd van 3 en 6 hadden, mocht mijn moeder dit niet van mijn schoonzus zeggen.
    Komen wij aanschuiven (keer met kerst of pasen) en gelijk wij van "jippie we eten groene patatjes".... was mijn schoonzus opeens niet meer zo gezellig aan tafel. (later hoorden we dus van mijn moeder dat ze die term niet wilde horen)

jakkie lucie, kaasschaaf kan heel scherp zijn.

hier ook heerlijk aan het griezelen.

ik heb een recept bij de spa gevonden die +1 doet bij de koala's. Hopelijk denk ik er morgen aan...

5. bobobear

welk recept is dat dan rita:music:

wat een verhaaltje weer,weten jullie veel.wel een onaardige schoonzus dus.:(

6. jennie79

jennie79 Forum freak

nou ja zeg doj konden jullie toch ook niet weten.

goedenavond trouwens
    hier ook heerlijk aan het griezelen maar nog niets gemaakt in de molen. doe ik morgen wel want dan kan ik er gelijk meer maken en voeren hihi. nu 51 drops

7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Jeetje Rita beetje vreemde reactie. Dan wil ze hier ook geen bammetjes eten denk ik:oops:xD
    Gewoon een sneetje brood dan maar.

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond,

Dank jullie wel allemaal voor de belangstelling. Het is dicht, maar dat topje is nog zo gevoelig:cry:Maar rustig aan doe ndus

O ja wel te rusten allemaal!

9. bobobear

ik kom even zachtjes om het hoekje kijken,hmmm iedereen slaapt nog,gek he:music:

10. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

bobo je was wel heel erg vroeg.

-freedom5555-, fricor en eevee60 vinden dit leuk.
  11. LucieSchreurs

Goedemorgen,

Maar Bobo, wat was jij vroeg vanochtend

12. enk52

Goedemorgen Lucie,

Hoe is het met je vinger?

Owen gefeliciteerd met weer een level erbij. Knap hoor. Je gaat supersnel.

13. LucieSchreurs

Gaat wel Lea, dat topje is heel gevoelig, houd er maar een pleister om , zodat ik er niet constant tegenstoot

14. enk52

Verstandig Lucie, dat is echt een heel vervelende plaats. Is mij ook wel eens overkomen hoor.

15. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

beetje laat

wat een mooi wit katje

bobo wat vroeg.....

Owen gefeliciteerd, met je level up en dank voor alle puntjes, zo kom ik ook dichterbij :)

-freedom5555-, fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  16. enk52

Goedemorgen Hesje,

Die theepot ziet eruit om op te eten:)

17. bobobear

goedemorgen allemaal:)

ja,ik werd wakker omdat ik iets hoorde en daarna te wakker om weer te kunnen slapen.toen dacht ik oja volle maan event,dus ben ik maar even gaan oogsten,ja dan doe je tenminste toch wat goed midden in de nachtxDwel later geprobeerd nog te slapen,maar dat ging niet,en nu was het weer tijd om op te staan voor mijn hond,en die werkte dus niet mee op de vroege ochtend,ik kon hem gaan voeren,anders mag ik hem niet prikken:oops:ach,zo blijf je in beweging,lolll

18. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik denk dat hij stevig op de maag ligt vandaag;)

19. enk52

Daar ben ik ook bang voor;)

20. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

bobo, dat recept zit in 1 van de nieuwste quest met de nieuwe baha producten.
    Alleen kom ik gouden slotjes te kort. dat wordt echt kiezen. Misschien baha lief aankijken dat ze voor 1 tg een extra slotje voor 24 uur beschikbaar stellen.
    kwam nu ook iets tegen dan griezelige vuurvliegjes +1 geeft. straks maar aanzetten, die duurt 12 uur.

ach, die schoonzus zit gewoon anders in elkaar. Die heeft een hele duidelijke mening die ze niet onder stoelen of banken steekt.
    Mijn moeder mocht wel eens oppassen en dan kreeg ze altijd een waslijst met regels mee, wat wel en niet mocht. Vooral toen de tweeling er was. (ze mocht bijvoorbeeld niet langs een kolk lopen)
    Als ze op mijn kids paste dan was het gewoon haar regels waar mijn kinderen zich aan te houden hadden.

Straks komt muts een bakkie doen, eh vanmiddag.
    Prettige dag iedereen en succes met volle maan.