Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

nou wandelen is een groot woord,meer een blokje om,maar normaal laat ik hem wat later uit,en dan is er geen hond te bekennen,maar nu was het honden uitlaattijd,dus was even zigzagwerk,niet dat mijn hond wat doet hoor,maar nog even iets te vroeg om hem te laten spelen.ja,te vroeg voor mij hoorxD

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

voor mij is het ook vroeg, hoor:oops:
    Ben nu druk bezig de alchemist naar level vier te brengen, ik deed daar nooit wat mee, maar wie weet komt het nieuwe recept nog van ps. Als ik ooit genoeg gouden bananen hebxD

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik heb er 125 dus dat komt wel goed
    je kan toch niet alles gelijk zetten
    dus ik hoef ook niet alles gelijk aan te schaffen

tot vanmiddag

4. bobobear

tot vanmiddag;)

5. doj34

doj34 Forum freak

Hesje veel plezier en tot vanmiddag!

oeps, goedemorgen allemaal.
    Wat een mooi plaatje Lea, gelukkig was het niet mijn muis... hij leek er namelijk op.

ach, mijn motto... ik wil alles en het liefst zo snel mogelijk.. dus ik denk dat ik vanmiddag alles ophaal. Dan kan ik weer GB sparen voor de volgende ronde.

6. bobobear

haah,dat is ook mijn motto rita,alleen heb ik niet genoeg gouden bananen,dus ik moet wel keuzes maken.ik ben al aan het kijken waar ik snel bananen vandaan kan smokkelen:music:

7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen, hier ook zo,n hebberd die voor alles gaat.

@detje81 ,Volgens mij is de enige manier buiten extra dingen eten op de baha te zorgen dat je op tijd kunt oogsten dan bedoel ik dat er nooit geen klare planten staan altijd groeiende of bomen.

Laatste bewerkt: 14 Maart 2017
  8. jennie79

jennie79 Forum freak

goedemorgen allemaal

ik ga eerst voor de eucalyptusboom zodat ik voer kan maken voor de koala en dan ga ik eens verder sparen. de gewassen kosten niet zoveel gb. ach we zien het allemaal wel weer. we boeren hier rustig verder hihi

9. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Gelijk heb je ik haal ze wel maar zet ze niet.
    Om daar nu SV in te gooien terwijl ik het niet nodig ben daar ben ik te knijperig voor:oops::D

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  10. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal...!!

Met maar 5 GB op voorraad zal ik eens kijken naar de questen wat het verstandigste is om voor te gaan sparen...ik had m'n bananen opgemaakt aan de plumeriaboom...ach uiteindelijk kom ik wel er...rustig aan dan breekt het lijntje niet ;)

Voor degene die moeten werken...werkse en voor de thuisblijvers...geniet van deze prachtige dag!!

11. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

plink ploink vollemaan event.

beetje spierpijn hier, maar dat gaat vanzelf wel weer over.
    beetje te fanatiek bezig geweest met klusjes.

veel nieuwe dingen voor baha lees ik.
    ik ga eerst maar eens voor de boom en de koala. de rest zie ik nog wel.
    leuk vleertjes voeren. hopelijk kunnen we door blijven voeren na behalen groene balk.

fijne dag allemaal,
    groetjes en knuf.

12. doj34

doj34 Forum freak

Jippie, weer een wolkenrij met een kissie.... eh kistje. Die vind ik echt heel leuk.
    ik ga natuurlijk voor alles!

sinkie, je kan gouden bananen bij deze vleertjes vinden.. dus er komt weer een mogelijkheid aan.

LucieSchreurs en sinkieboy vinden dit leuk.
  13. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag,

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Happy gewassendag
    Super- en susimest

14. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ja ik zag het Rita...ik hoop dat de vleertjes me gunstig gezind zijn ;)

15. fricor

fricor Commandant van het forum

ja hoor, het is weer zo ver....:oops:
    net voordat mijn coupon verloopt, denk ik nog snel even de wolkenrijknecht aan het werk te zetten.....
    je raadt het al...:cry: vollemaanrij en kastanjerij geactiveerd o_O.....
    die groep had ik al 2 dagen met de hand geoogst om te sparen...xD

16. enk52

Overkomt mij ook wel eens hoor fricor dat ik te snel klik. Had vanmorgen wel de kastanjerij uitgezet.

17. bobobear

goedemiddag allemaal,

het klinkt niet erg appetijtelijk hoor,wat we moeten maken voor volle maan event.:oops:maar ik ga er natuurlijk wel helemaal voor.:D

18. enk52

Gelukkig hoeven we het niet zelf te eten Bobo;)

Alle nieuwe dingen aangeschaft op bahama. De koala staat al op het land. Maar even sv gegeven. De nieuwe bomen ook.

Laatste bewerkt: 14 Maart 2017
  19. jennie79

jennie79 Forum freak

de eucalyptusboom 100 van gekocht en gaat straks op het land. nu weer gb sparen voor de andere dingen.

20. bobobear

100?had je er niet genoeg aan 2 ofzo,lolllll:D

LucieSchreurs vindt dit leuk.