Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,
    Ja Doj ik weet het ondertussen nu al, dat jullie één koekjesfabriek hadden, terwijl wij er vele hadden en hebben :)

Prettige dag voor iedereen verder, blijkbaar is een Vlaming bij sommige Nederlanders niet geliefd.....! En is het toch maar larie en apekook wat wij verkondigen.

2. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal en speciaal voor onze lieve Vlaming Freedom!

heerlijk een kopje thee, ben nauwelijks op gang en ik lees dat Lea de boodschappen al binnen heeft pffff.
    Je hebt energie in je lijf, Lea!

Maar Freedom wij NL-ers denken toch alleen aan friet en chocola als we aan jullie denken... (toch geen koekjes gniffel)
    Dikke knuffel voor jou en je bent bij mij juist geliefd met al je mooie verhalen en vooral mooie uitspraken en vreemde woorden terwijl we dezelfde taal spreken.

de markt doet het niet goed bij mij, helaas jammer. de pauwen had ik flink ingekocht met de bedoeling ze tijdens het fokken goed te verkopen. alleen de prijs wil maar niet stijgen.

3. jennie79

jennie79 Forum freak

goedemorgen allemaal

nou hier ben je ook geliefd hoor freedom. kan smakelijk lachen om je grappige verhalen die jij schrijft.

dat komt vast omdat de pauw al heel lang stond aangegeven dat het een fokdier zou worden dus konden de farmers er vroeg tijdig mee beginnen.

hier de kids weer naar school en ik aan de schoonmaak in huis. pfff altijd een bende als het weekend is geweest.

4. doj34

doj34 Forum freak

goh Jennie, ik dacht dat dat alleen in mijn huis in het weekend gebeurde.
    Hier staat de wasmachine alweer volop te draaien.
    Gisteren waren de kids alleen thuis incl. een vriend van mijn zoon en dan weet je het wel. alles wordt uit de kast getrokken en slingert in de kamer rond. (pubers van 15 en 16 jaar)
    Zodra je het woord opruimen gebruikt, hebben ze opeens huiswerk en een toets om te leren hahahahaha

mijn groene balk is bijna vol... ik snap nu wat jullie een tijdje geleden schreven.... het sprokkelen van de puntjes, hoef nog maar 3,6 miljoen ;)

Laatste bewerkt: 13 Maart 2017
    Snijderboerderij vindt dit leuk.
  5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja Rita hier wat puntjes en daar nog wat
    en dan duurt het toch nog lang......

doj34 vindt dit leuk.
  6. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Gereedschapshandel

PLINK PLOINK

Nieuwe dingen bahamarama

Laatste bewerkt: 13 Maart 2017
  7. doj34

doj34 Forum freak

je maakt me nieuwsgierig... nieuwe dingen bij baha

8. Hesje

dat is leuk :)

veel nieuwe dingen

9. doj34

doj34 Forum freak

volgens mij heb ik net genoeg gouden bananen... heb er 87.
    dit is prachtig!

10. jennie79

jennie79 Forum freak

wat leuk die nieuwe dingen op baha. hier niet genoeg gb maar dan kan ik weer sparen. kan wel een paar nieuwe gewassen vrijspelen ervan. die koala is wel heel schattig

11. enk52

Ik kan ook alles kopen, nu alleen nog ruimte maken. Het staat al helemaal vol:p

12. Hesje

jah hier ook

allemaal bomen en stallen:)

13. doj34

doj34 Forum freak

ach. zat al te bedenken wat mijn nieuwe grenzen zou zijn met de voorraden... nu 1 veld aan alle nieuwe dingen besteden zodat die ook op hetzelfde level komen als de rest.

14. enk52

PLINK PLOINK

Conversie nieuwe premium

15. Hesje

yep ik heb het gelezen

maar niet helemaal begrepen:oops: dat opslaan enzo
    ik hoor het wel als het uitgeprobeerd is;)

16. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag,ik kom ook weer even langs,

ik zag de faq van de nieuwe spullen voor baha,ik wil....,ik wil..... alles:inlove:maar ik heb maar 57 bananen dus dat wordt keuzes maken.ik denk sowieso de koala en de eucalyptusboom en dan denk ik dat ik voor de gewassen ga.

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal.

Vanuit een zonnig Zutphen, nou net dan terwijl ik schrijf begint het te betrekken.

Mmm nieuwe spullen op de baha gauw eens even kijken ,klinkt goed alhier.

18. enk52

MamaU gefeliciteerd:)

19. jennie79

jennie79 Forum freak

oow wat goed van mamaU. gefeliciteerd met je level up. duurt hier nog wel even voordat ik daar ben. zit zelf in level 90 maar hard op weg naar level 91.

20. enk52

Rustig doorgaan Jennie, eens komt voor jou die dag ook.;)