Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. jennie79

jennie79 Forum freak

hihi bobobear ik kom niet uit Amsterdam maar uit Overijssel. het is er bij mij met de paplepel ingegoten

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

lollll,de hele andere kant dus,maar wel leuk dat jullie voor ajax zijn dan:D

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen of bijna goede middag.........had problemen met internet, meer als 2 uur mee bezig geweest, ondertussen katten hun 's zondags eten gegeven......die zijn - denk ik toch - al terug buiten.......weet het allemaal niet meer zo goed, want zat in de stress.....
    Waren deze nacht nog een feestje aan het geven, hoorde om 3.00 uur ik de bassen nog doorkomen........en ja mits toelating mag je dat hier.....

Ha zo de zonen van Hesje zijn voor Ajax, dat wist ik dus niet.......en dan de anderen voor PSV is dan Eindhoven?? hoop dat ik hier nu geen flatter van gewelste doe, anders verbannen jullie me van het kliekje voor eeuwig en één dag.......

O ja zoon van Muts van harte met je verjaardag.......:)

Zal nu maar eens onder de douche stappen, moest al uren gebeurd zijn......dak is nog nat, dus kan nog niet veel in de tuin gaan doen.....
    heb wel gezien dat er nog meer paasklokjes bovenkomen.......dus moet toch opletten met de azijn......iemand zei : poetsazijn tegen onkruid, maar mag dat ook gewone azijn zijn??

Moet wel zien dat die niet in de vijver loopt, anders hebben zowel de vogeltjes als de kat azijnwater.......:cry: en kan ik de vijver nog gaan leegpompen.......zou nochtans ideale moment zijn.........met de zon nu.........maar is redelijk zwaar werk, dus zal het maar laten !

Edit : Jennie is dat een grote hond? lol......

muts70 en jennie79 vinden dit leuk.
  4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja hè ik ben eens gedropt bij bobo en later weer opgehaaldxD

geen idee freedom ik neem altijd de schoonmaak azijn

en je hebt het helemaal goed

Laatste bewerkt: 12 Maart 2017
  5. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

Muts gefeliciteerd met zoonlief.
    Jennie welk deel van Overijssel, Muts en ik komen uit de koekstad.
    jeetje, heb nog niets aan de tuin gedaan maar gisteren wel manlief geholpen de garage op te ruimen.
    Nu een auto vol rotzooi klaar staan om naar "het goed" (kringloop) en naar de stort te brengen.

gisteren is hier de waterpolowedstrijd verloren met 5 - 4 . We moesten tegen de nummer 4 terwijl we zelf op nummer 9 staan.
    We hebben zelfs met 3 - 1 voor gestaan. dat was wel jammer.

Jennie, kan je mij een berichtje sturen, dan kan ik je ppp sturen, daar heb ik teveel van.

6. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede morgen allemaal,

Muts van harte gefeliciteerd met je zoon

Wat is ppp ? Waarschijnlijk weet ik het wel maar kan er nu niet opkomen.

Ik heb alleen een klein balkonnetje, soms verlang ik wel naar een tuintje :)

muts70 vindt dit leuk.
  7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Een Pinkie pie-pie ;)

8. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen, Muts van harte met je zoon.

Ik kom ook uit Overijssel Jennie, Twente. En wat betreft voetbal: Ik vind het altijd prettig als de Overijsselse clubs (4 stuks) winnen, maar dat gaat natuurlijk niet altijd op. Ik ben niet zo'n voetbalfan. Ik weet wel dat Ajax en Twente vandaag tegen elkaar moeten. Dus succes dan maar.

9. -freedom5555-

Denk dat Doj een PPJ bedoelt........o_O

Kom nu tot de vaststelling dat Overijssel een provincie is bij jullie......en daar is dan blijkbaar ook een "koekstad".

Ikzelf kom uit de "koekenstad".......rara wat zou dat zijn xD ben er wel niet echt geboren maar wel op 5 km afstand......de koekenstad ligt trouwens aan de Schelde.......

Met voetbal heb ik niet zoveel.......heb 25 niet ver van een stadion gewoond, en als er een derby was of een andere ploeg van eerste klasse die dan eerst stond, moesten gans de gendarmerie - ja die bestond toen nog - aanrukken (stond je 15 minuten voor het stoplicht te wachten voor héél die vloot voorbij was) de straten werden afgezet met containers, ook de mijne......en ze kwamen zelfs met de paarden aan.......daarom dat 15 minuten wachten, want die dieren moeten voorzichtig getransporteerd worden van de andere kant van de stad.......

Eerlijk gezegd : mijn vader was op het laatste van zijn carrière voorzitter van een sportingclub en dat met een onsportieve dochter......:wuerg: tafeltennis ging nog......en paardrijden ook, maar dat was niet daar.......voetbal was er ook, maar ik zat onder de tribune pinten te pakken hihi........tennis ging niet, leraar zei: steek er geen geld meer in, wordt toch niets......ik zag de ballen niet vliegen xD

Biljarten was ook leuk, tot er een gat in het laken was.......en dat kost dan héééééééél veel geld......we hebben toen netjes de bescherming er terug opgelegd......8)

Judo ook geprobeerd, maar ik vond dat op die mat terecht komen maar niets......
    DAn uiteindelijk maar eens softbal gaan doen als catcher.....dat was wel leuk...

jennie79 vindt dit leuk.
  10. enk52

Dan heb je toch een hele sportcarrière achter de rug Freedom . Ik heb op gym gezeten en op basketbal en bowlen heb ik ook nog gedaan. Bij basketbal had ik ook nog scheidsrechterdiploma.

11. doj34

doj34 Forum freak

ppj = pompoenjam
    ppp -= pinkie pie pie (heb ik een overschot in)

Freedom, de koekstad ligt aan de ijssel. En vanuit de regering wonen wij Over(de)ijssel gniffel.

ik heb niets met voetbal maar kan wel lachen dat GA Eagles begin deze competitie van Feijenoord won.
    Dat zij degradeerden en tegelijk in Europa mochten voetballen.

12. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal,

Kom even gluren;)

13. enk52

Goedemiddag eevee. Ik gluur even terug;)

14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

:D

15. -freedom5555-

Jaja maar de koekENstad ligt aan de Schelde en is Antwerpen :)
    De Koekenstad. Ik vond het een prachtige omschrijving van ‘t Stad en begon ze ook zelf te gebruiken. Vandaag leverde een klein beetje research naar de oorsprong van Antwerpen Koekenstad mij wat meer wijsheid op. In de vorige eeuw waren er binnen de grote ring van Antwerpen maar liefst 20 verschillende koekjes- en chocoladefabrieken. De geur van koekjes en chocolade kon je op verschillende plekken in de stad opsnuiven. Ik kan het mij nu niet meer zo goed voorstellen, maar ik geloof best dat die zoete geur meerdere Antwerpenaren regelmatig deed watertanden. De bekendste fabrieken waren ongetwijfeld Parein, De Beukelaer, Biscuits Phoenix, Martougin en Meurisse. Antwerpen dankte haar bijnaam als Koekenstad dus aan de talloze fabrieken. De fabrieken zijn verdwenen, maar de naam is gebleven. Mijn Moeke herinnert zich de koekjesfabrieken nog levendig. Ik gebruikte een naam waar ik de oorsprong niet van kende. En dat terwijl de Antwerpse handjes bijvoorbeeld mijn lievelingskoekjes zijn. Dankzij mijn Moeke weet ik nu waar Antwerpen haar prachtige omschrijving aan te danken heeft.

Hier zeggen ze nog steeds : we gaan naar de koekenstad.....zelfs die van Brussel zeggen dat......als ze al nederlands kunnen uiteraard.
    Enk dat was steeds maar kort hoor.....het ene en andere proberen.....behalve paardrijden, was ik op één na laatste jaar ritmeester.

Basketbal.......oei en dan nog een scheidsrechterdiploma......

jennie79 vindt dit leuk.
  16. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Tada, hier ben ik dan! xD

17. enk52

xD Welkom Tuintje:)

Freedom als je op koekstad google krijg je de Nederlandse koekstad en die bijnaam komt ook door de koekfabrieken.
    Kijk ook maar eens op haringstad;)

18. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag allemaal,

wat een gezelligheid hier.
    muts gefeliciteerd met je zoon.

zo maar even naar buiten.
    de zon schijnt volop hier.

muts70 vindt dit leuk.
  19. jennie79

jennie79 Forum freak

freedom ik heb 2 labradors en die zijn vrij groot en lomp ook soms.
    tja freedom dan kan je in ieder geval wel zeggen dat je geen sport geprobeerd hebt

ik kom uit de stad met de uien en die zit ook aan de ijssel en dicht in de buurt van doj.

vind het wel leuk dat we elkaar zo beter leren kennen :)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  20. bobobear

bobobear Levende forumlegende

lollll,freedom,dan wordt het alsnog een labrador om mee te wandelen.ik heb er namelijk ook 1 jennie,en daar weten de kliekjes wel wat verhaaltjes overxD

jennie79 vindt dit leuk.