Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. jennie79

jennie79 Forum freak

nee we hebben wel wat plantenbakken aan de schutting hangen maar geen tuin, wel een grote plaats maar met 2 honden en een kat is een tuin niet echt ideaal. ben ook iemand die absoluut geen groene vingers ervoor heeft dus ik vind het wel goed zo hihi

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Is ook wel zo makkelijk. Je bent daar niet om nog een hoop werk te hebben of je zou het leuk werk moeten vinden.
    Lekker zo laten dus:)

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hihi Enk, we passen goed tesamen xD en inderdaad die klimop is niet uit te roeien.....ik zie je ook dus al bezig.....hihihi.......

Speenkruid ken ik niet.....zal een googelen.
    En dan vragen de buren een tijdje geleden : hebben jullie geen tuinman.?? dan heb ik wijselijk gezwegen om niet te zeggen : ja in weze jij, want het is jouw klimop. 8)......zag dat langs onze kant de hulst terug begint groeien en nu ipv. 2 bomen nu 5 maar ik ga het niet meer laten wegdoen hoor.......het moest weg omdat het prikte aan de voetjes van hun kids......bij mijn weten noch bij het weten van de boomchirurg die de andere bomen ook is komen vellen, verliest een hulst geen bladjes......
    Och Jennie, met 3 kids en 2 honden en een kat, waar ga je nog de tijd vandaan halen om een ganse tuin te doen........en ik heb ook helemaal geen groene vingers hoor, maar ben pardoes in het ouderlijk huis terecht gekomen......en dat is dan met een redelijk grote tuin.......
    En de dokter heeft gezegd dat ik moet bewegen(niet omdat ik te dik ben maar te mager lol)......en in men eentje gaan wandelen zie ik nu niet bepaald zitten......zo doelloos.....dus ga ik maar in de tuin.......
    Eén van men katten heeft dan ook netjes de bolletjes uitgegraven van de krokussen, nu staan er 5 verspreid over het grasperk...(lees mosperk hoor)......:music:

O ja pittig detail : dat ik nu plots op men oude dag in de tuin ga werken (lees knoeien) , komt omdat ik hier op kliekje regelmatig lees : "men achter of voortuin is weeral onkruidvrij.....;)"

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond

ik schaam me bijna ik heb nog helemaal niets in de tuin gedaan
    misschien volgende week;)

5. jennie79

jennie79 Forum freak

ach hesje hoef je toch niet voor te schamen, de lente is immers net pas begonnen.

hihi freedom dat is grappig bewegen omdat je te mager bent en ja in ik zal ook niet in mijn 1tje gaan wandelen
    trouwens je mag mijn honden wel lenen dan kun je heerlijk wandelen:)
    dat is dus ook 1 van de redenen waarom ik geen tuin heb hihi dieren houden nou eenmaal van graven en als het de dieren niet zijn dan de kids. bovendien als de bloemen uitkomen ben ik ze wel kwijt aan de kids die dan een mooi bosje bloemen hebben geplukt uit eigen tuin hihi. nee camping is echt voor ontspanning en daar genieten we allemaal van.

doj34 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  6. Hesje

hi hi Jennie ik zei bijna het is hier nog veel te nat

en ik had ook geen zin

jennie79 vindt dit leuk.
  7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond allemaal

Hihi herkenbare verhalen allemaal;)
    Hier kan het weekend niet meer stuk, zoonlief heeft met 3-1 gewonnen en zijn favoriete voetbalteam ook.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  8. jennie79

jennie79 Forum freak

oow wat goed van zoonlief Lucie. ons clubje moet nog spelen morgen dus ben benieuwd

9. enk52

Goedemorgen allemaal,

eevee60, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  10. Hesje

een goede morgen

hier is de thee

muts gefeliciteerd met de jarige zoon, een heel gezellige dag

eevee60, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  11. enk52

Goedemorgen Hesje,

Muts gefeliciteerd met je jarige zoon. Een hel gezellige dag vandaag.

Staat wel veel wind lijkt het wel

muts70 vindt dit leuk.
  12. Hesje

ik weet niet of er veel wind staat
    zover ben ik nog niet:oops:

ik heb even gekeken maar hier is niet zoveel wind ;)

13. enk52

Ik ben ook niet buiten geweest hoor, maar het klonk gewoon zo hard. Denk dat hij op het slaapkamerraam staat.

Maar de vogeltjes zingen wel al vrolijk:)

14. Hesje

ja die zijn heel vroeg wakker

van de week liepen ze al weer door de dakgoot te stampen:sleepy:

15. enk52

Dat heb ik ook al gehoord ja, ze zijn er weer op tijd bij dit jaar. ;)

16. Hesje

ja heel erg vroeg
    het word lekker weer straks de zon komt al over de dakrand kijken:)

17. enk52

Hier is hij nog net niet hoog genoeg maar komt vast goed:)

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Hier al weer startklaar om te gaan sporten

En wat is jullie favoriete clubje, Jennie? Hier is het PSV, door dik en dun:p

19. jennie79

jennie79 Forum freak

goedemorgen allemaal

muts gefeliciteerd met je zoon

Lucie onze favoriete club is hier AJAX, door dik en dun
    mocht Ajax kampioen worden gaan we ook naar het kampioenschap

hier eerst maar eens aan de koffie en ook hier word het weer mooi weer

muts70 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  20. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,ik ben ook maar weer even uit mijn holletje gekropen.wat een mooi weer is het,wel koud denk ik maar het zonnetje schijnt zo lekker:Ddaar wordt ik nou echt vrolijk van.ik was bezig met mijn huisplantjes verpotten.is geen tuin maar wel thuis,lolll.

jennie kom je uit amsterdam?wil niet altijd zeggen,de zoons van hesje zijn ook voor ajax.ik ben ook voor ajax,maar dat komt omdat ik uit amsterdam kom.maar ik heb niet zoveel met voetbal hoor,maar wel altijd leuk als ze winnen.