Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Zeker als ze dan pal voor je deur bezig zijn. Maar de plaatselijke fb pagina bood uitkomst.;)

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja dat is dan wel prettig
    het moet natuurlijk wel echt lijken
    anders klopt het niet

3. enk52

Het is flink koud geweest vannacht, alles is bevroren

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier ziet het er ook frisjes uit, wel zonnig.
    ik schuif ook nog even aan boor het ontbijtje, wat een verwennerij

5. Hesje

goede morgen Lucie

hier ook alles bevroren en erg mistig

maar het zonnetje komt er wel aan:)

6. enk52

Hier een keer niet mistig en het zonnetje schijnt ondertussen ook lekker. Voelt meteen aangenaam:)

7. Hesje

dat betekent dat ik mijn ramen moet gaan zemen;)
    ze lijken wel matglas met het zonnetje eropxD

8. enk52

succes Hesje, denk dat je niet de enige bent;)

9. Hesje

xD dat denk ik ook niet
    maar krijg nu voor de zon erop en vanmiddag achter
    dusss,,,,, ik moet aan het werk;)

10. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen, hier ook ramen waar je bijna niet door kunt kijken maar ze hebben een nieuwe riolering aangelegd in de straat en voor ons huis is het een volledige zandbak, dus toch maar even wachten met lappen. Volgende week ligt in ieder geval ons stuks van de straat er weer in. Genoeg andere huishoudelijke karweitjes te doen.
    Alvast een fijn weekend.

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Beetje later als anders, maar zat even te genieten van het heerlijke ontbijt van Hesje.......moet zeggen dat de aardbeien reeds een uitstekende smaak hebben, gezien de tijd van het jaar ;)

Zo een oefening is best eng als het in je eigen straat, zeker met al datgene wat er tegenwoordig in de wereld gebeurd......:(......(verder no comment)
    En ze kunnen moeilijk een flyer in de bus steken, dat het een oefening is......of komt.

Een heli zou ik niet van schrikken, is hier regelmatig aangezien er ongelukken gebeuren op de autostrade niet ver hier vandaan....

Kom hier ook tot de vaststelling dat men ramen blijkbaar mat glas hebben, ze zijn nog niet zo lang geleden gelapt, maar zonder azijn in het water......heeft toch zo een nare geur in je slaapkamer :oops:

Denk dat ik eens naar de stad ga bellen, om te vragen of het wel toegelaten is dat er hier 3 vrachtwagens met beton door de straat komen.....bij mijn weten is dat meer als 3.5 ton......en als er eventueel aan "iets" schade is, wie dat gaat betalen......
    Hier aan het einde van de straat achter de bocht hebben ze drie huizen afgebroken en zijn ze een appartementcomplex aan het zetten met ondergrondse garages......oké eerst die opleggers met graafmachienes......dan als dat zand dat hier voorbij komt.......etc.
    Oké ze moeten "ergens" rijden, maar ik heb daar geen boodschap aan, zeker aangezien er hier juist voor mijn stuk grond 2 verkeersdrempels zijn !!
    Och ja ik ben een moeilijk mens.......xD maaaaaaaaar als er "iets" aan de straat is, waarschuw ik ook de stad en daar bedanken ze me dan voor.......:wuerg:

12. enk52

Je hebt gelijk hoor freedom. Als er schade is moeten zij betalen , alleen moet je het wel kunnen bewijzen dan.

PLINK PLOINK

Molen abonnement:)

13. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal...!! Koffietijd...
    Hier schijnt een prachtig zonnetje en geeft me echt een voorjaarsgevoel...lekker de ramen open tijdens de HH taken...wel wat frisjes maar als ik klaar ben doe ik ze wel weer dicht ;)
    o_Ok hier matte ramen...dus die moeten ook hoognodig met spons en zeem onder handen genomen worden!
    Ik vind het een vreselijk karweitje (jeugdtrauma) en gelukkig neemt hubbie die taak meestal op zich :D...van het weekend ook nog mooi weer dus ik zal het eens aan hem vragen of hij ze wil zemen...

14. Hesje

ja

lekker koffie, vandaag kom ik meegenieten hoor
    hier is het ook heerlijk zonnetje nu

15. enk52

Heerlijke koffie sinkieboy,

je hebt een leuke banner. Is dat jullie eigen pup?

16. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Gezellig Hesje en enk :)

Nee dit is geen eigen pup...we staan wel op de wachtlijst voor een pup en hopelijk gaat het dit jaar nog gebeuren :inlove:

17. LucieSchreurs

Lekker koffie, ik drink nog een bakje mee, nu ik terug ben van het sporten

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

goedemiddag Allemaal,

Het weer is geweldig, even naar het kerkhof gefietst.
    Alles was nog netjes.

19. enk52

Mooi kleurig kleedje heb je Lucie:)

Ik was ook al lekker even buiten geweest.

20. LucieSchreurs

Mooi he:inlove: Hij is gemaakt door @bjorke-annika . Ik ben er echt superblij mee