Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

het is droog en hier al 10 graden

ik zal je er 1 sturen

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het is hier ook droog, wel bewolkt en 6 graden.

Dank je wel voor de tablet:) Komt wel klaar vandaag, misschien alleen die laatste 60 nog niet maar daar is nog tijd genoeg voor.

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

freedom gefeliciteerd met levelen en bedankt voor de puntjes weer.

4. Hesje

ja die laatste 60 komen vanzelf wel
    daar wacht je minder op

FREEDOM gefeliciteerd met level 116

dank voor de punten

5. enk52

Freedom gefeliciteerd met weer een level erbij:)

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Freedom, level 116:eek: wow gefeliciteerd daar kan ik alleen van dromen

7. enk52

Goedemorgen Lucie,

Die 116 kom jij ook aan hoor, als je eenmaal de 100 voorbij bent gaat het snel:)
    (ik sta op 127 inmiddels)

RoelofAnton vindt dit leuk.
  8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen, dank voor de feli's ik schrok zelf dat de pop-up er plots stond.......wist dat het voor vandaag ging zijn, maar niet zo vlug.......heb gisteren niet gezocht achter punten......heb besloten van het rustig aan te doen op alle gebied ook buiten dit spel en me niet druk te maken om vanalles en nog wat......
    Eens zien hoelang ik dat volhoud(lees hoeveel uren xD)

HIer event ook afgerond om 7.30 uur.........ttz. die laatste 60 moet ik nog......had plots 100 apendingen deze ochtend......vraag me niet waar die vandaan komen en zeker niet gekocht......

Enk is een bijzondere leuke foto......

En heuuu volgens de weerberichten wordt het de komende dag niet zo een mooi weder, maar niet koud........wel nat ....

Edit : Lucie vraag aan Enk hoe ze dat doet die 127 ik weet het ook niet wat ze allemaal eet enzo....denk ook kransen enzo....

9. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

hier is het event af. gordijntjes geplaatst en er komt straks weer een leuk kistje aan.
    Ik ben helemaal fan van de kistjes... vind het zo leuk om te openen.
    Nu eerst weer 4 witte onschuld in de ambacht gooien.. ik ben er bijna.

vorig weekend deed mijn internet het niet.... maar sinds de monteur is de wifi heel slecht. ga maar weer eens bellen.
    Gisteren had ik continu draaibloemen. Wilde de knechten niet oogsten enz.
    heel frustrerend.

nu nog ongeveer 40 apendingen en dan heb ik de laatste 60 ook binnen om de quest naar de kelder te gooien.

10. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal.lekker thee even wakker worden. freedom gefeliciteerd met je level 116. ben net 100 dus het zal hier nu ook wel vlug gaan. ik ben ook aan de laatste tabletten bezig. nog 15 en inderdaad die laatste 60?komen wel. fijne zaterdag allemaal. ik ga wiwa uitlaten en dan naar utrecht vandaag.

11. enk52

Veel plezier Ria

Dat is niet fijn Rita als je internet zo traag is, kan ik ook slecht tegen.

12. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

lea weet ji dat. ik heb heb tjokvolle kelder maar moet nog 1 gordijn hebben maar nu krijg ik stekjes en bij de laatste zit geen gordijn. krijg je die als de ouest af is?

13. enk52

Als ik de faq bekijk krijg je bij de laatste nog een gordijn, dan zou er nog een gordijn in je schuur moeten staan of je zou een propvolle kelder moeten hebben. Misschien na opnieuw inloggen?

Agnes ook gefeliciteerd met weer een level erbij.:)

Laatste bewerkt: 4 Maart 2017
  14. -freedom5555-

Doj, is inderdaad balen, een traag internet.....goed dat je de monteur gebeld hebt, want is niet je modem, maar datgene wat erachter steekt.....dus je verbinding die vanuit je providerskastje komt(nogal primitief uitgelegd vrees ik).

Oma anges proficiaat met je level up.

Ben eens in men vriendenlijst gaan kijken en er staan er exact 10 op level 99......waaronder sneeuwprinses....... :)

15. Hesje

bij mij 6 op level 99 freedom

omaagnes ook gefeliciteerd met je level up

en dank voor de punten

het is level dag al drie vandaag:)

16. doj34

doj34 Forum freak

freedom, over 13.3 miljoen krijg je er nog 1 bij! alleen wil het niet zo snel gaan...

-freedom5555- vindt dit leuk.
  17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik ben ook hard bezig om 100 te worden,ik moet nog maar 85miljoenxD

-freedom5555- vindt dit leuk.
  18. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

.....en ik nog 17....er komt geen eind aan he?

mijn husbie was vaak als eerste in de bios, en zei steevast; weeer geen punten hoor!:(
    dan hoefde ik dus niet te kijken....had ik het maar wel gedaan.:oops:
    want heb het 3x toch gedaan en kreeg idd wel filmpjes maar geen punten.
    nu kreeg hij gisteren er dus een hele zwik bij en ikke maar een paar.
    als ik dat had geweten.....-.-
    nu een paar filmpjes die wel punten geven gelukkig.

freedom, goede tekst onder je banner :inlove:

nog 2 bolletjes te gaan, dus die kistjes komen in zicht. zijn toch 2 baha-voer per dag, en met die lange molentijd mooi meegenomen.
    fijne dag, hier bewolkt en het zal zo zelfs gaan regenen helaas.
    ik verheugde me te vroeg op warmer weer. zag dat het windkracht 4 zou worden en dacht meteen; jippie! :Dde was kan lekker buiten drogen voor het eerst. helaas....

bobobear, doj34 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. -freedom5555-

Daarjuist hebben ze hier even de hemelsluizen opengezet......dacht dat huis zou wegspoelen, was één gordijn van water......raar hoor, zelden gezien....

Kom dan tot de ontdekking dat men jongste kat een teek heeft in de nek...ikke proberen die eruit te halen,maar niet gelukt........dus dan maar pipetje met anti-teek & vlooi in nek gedaan......ook niet makkelijk hoor, want die geur houden ze niet van......en ze heeft zo een dikke pels. Tja ze kwam al binnen vol met stukken takken en weet ik veel......

Zal dan maar de maandag naar dierenkliniek bellen, want oudste poes mag momenteel enkel anti-vlooienmiddel krijgen......*zucht*

Fricor dat is wel leuk, dat je husby plots zoveel punten bijkrijgt.......maar wel frustrerend voor jou.....héél bizar dat die punten veeeeeel later worden bijgeboekt.

Hier nog steeds niets te zien.......:music: niet leuk.....

Wens iedereen nog een goede avond toe......tot morgen ;)

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedenavond allemaal,

Gelevelden gefeliciteerd!
    Boven de honderd gaat het idd een stuk sneller, dat scheelt echt.
    Alleen net zo Freedom zegt ik let er ook niet meer op.