Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Brr, ik voel de sportschool wel, kan ook niet rustig beginnen, was meteen fanatiek:oops:

eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie,

dat is niet fijn, spierpijn dus.
    Neem eerst maar een kopje thee dan;)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja Lucie je ben goed bezig ik doe het je niet na hoor
    dan voel je weer spieren op plaatsen waar je niet wist dat ze daar ook zaten;)

ja ik dacht ik doe een flinke pot vrolijke pot op maandag morgen:)

4. enk52

o_Ok heel gezellig met die taartjes erop. Straks nog maar weer een paar bakken.;)

5. Hesje

ja ik ook

gisteren stapte de nachtmerrie van het rad:)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

lea gefeliciteerd met levelen en bedankt voor de puntjes.

lucie,spierpijn is niet fijn.iets te fanatiek geweest dus:oops::)

hesje gefeliciteerd met je nachtmerrie;)

ik ga zo maar eens mijn hondje ophalen.het schijnt dat hij wel weer gewoon plast.ik snap geen bal meer van die hond,maar het is wel beter natuurlijk.

7. Hesje

ja bobo fijn dat hij weer normaal plast
    maar mensen hebben ook wel eens een mindere dag
    dus dieren ook denk ik

8. enk52

Goedemorgen Bobo, dank je wel.

Hesje gefeliciteerd met je nachtmerrie, hier wil hij nog niet landen.:)

9. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, ben al lang wakker hoor, maar verzorgende was hier.....
    Enk proficiaaat met je level up.

Hesje proficiaaat met je nachtmerrie.......(vind wel een akelige naam hoor)....lol

Lucie, kalm aan doen in het begin hé, maar dat staat niet in je woordenboek blijkbaar, bij mij ook niet hoor :sleepy:

Bobo, dat is dan dus wel raar hé, vragen aan zus wat hond te eten krijgt daar........

Ik word hier weeral gek van de ene ambulance naar de andere....:( te horen.......

10. Hesje

ja rare naam maar hij geeft ep en mest

ik heb net ongeveer 30 taarten gemaakt
    ik kreeg 5x wac 5x tep 5x sm en 3x knechten
    dus niet voor niets bezig geweest:)

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dat zijn leuke uitslagen Hesje.....ik krijg meestal van die bomenmest, en TEP, en ook eens een WAC en een ster en BD, maar heb liever EP ;) heb men bomen en stallen er nu afgedaan, het is genoeg geweest voor mij.......:wuerg: krijg er hoofdpijn van :music:

12. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemiddag allemaal. lea gefeliciteerd met je level up en bedankt voor de punten. hier wel 25 keer aan het rad gedraaid en hij is maar 1 keer voorbij gekomen. dat vind ik erg weinig. steeds alle vogelhuisjes. daar kan ik nu wel een hele farm mee beginnen. maar ja ik laat het erbij. zal nog wel eens langs komen.iedereen een fijne dag

13. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag allemaal,

Eindelijk heb ik weer internet/telefoon enz...
    Vrijdag vertrokken wij met de boot naar Newcastle en daarom had ik een aantal stekkers in huis eruit getrokken zodat de apparaten even stil konden staan waaronder de modem enz.
    Gisteren thuisgekomen en alle stekkers weer op zijn plaats gedrukt, maar kreeg geen contact.
    Ziggo gebeld en zij vertelde me dat ik een onbekende modem had, heel vreemd, die moesten ze aanmelden en dan binnen 24 uur zou het opgelost moeten zijn.
    Vanochtend gelijk om 8 uur gebeld omdat ik dit verhaal niet kon volgen. Helaas was ik tussen 10 en 12 weg vanochtend waardoor ik om half 1 de spoedmonteur mocht bestellen. die zou dan binnen 4 uur komen. Hij kwam om 16.15 uur, net binnen de tijd en zag gelijk dat de versterker geen voeding kreeg. Nieuwe adapter er in en klaar.

Ik heb genoten van Newcastle alleen erg geschrokken van de prijzen op de boot (je avondeten). Een pizza magerita zonder maar iets erop kostte 16 euro (hebben wij niet genomen hoor).

Nu maar even 40 tickets wegwerken...

14. enk52

Goedemiddag,

fijn dat het leuk was Rita en ja die prijzen daar had ik je al voor gewaarschuwd.
    Vanmiddag nog even naar het carnaval geweest met mijn moeder en een geweldige middag gehad met allemaal leuke stukjes en muziek , erg gezellig.

15. Hesje

oei Rita niet leuk als het niet werkt
    hier vorig jaar ook de monteur gehad
    hij heeft toen de hele aansluiting naar binnen vernieuwd :)

ik zoek me naar maar het gaat lukken hoor:cry:

en het is gelukt...xD

Laatste bewerkt: 27 Februari 2017
  16. enk52

Hesje gefeliciteerd met level up, je gaat nu wel erg snel hoor;)

17. Hesje

hi hi zegt wie;)

maar ik kan nu wel weer even een paar weken verder:)

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,

hesje gefeliciteerd met levelen en bedankt voor de puntjes.

rita,is niet leuk als het niet werkt.
    wel leuk dat je het leuk hebt gehad naar new castlle.idiote prijzen zeg,niet normaal.

19. doj34

doj34 Forum freak

oh ja, we hadden nog een deelnemer van wie is de mol aan boord. de kids en frank hebben diederik jekel tot 2 keer toe gezien aan boord.

ik had 77 draaien nodig voor een nachtmerrie....

nu nog even wat taarten bakken.

Laatste bewerkt: 27 Februari 2017
  20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, daar zijn we weer. Vanochtend weinig tijd want moest gewoon werken. Morgen nog een dagje werken en dan lekker vrij. Het is hier tenslotte schoolvakantie. Spieren voel ik inderdaad maar we gaan morgen weer! Het voelt toch wel goed.