Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Tja ik moet bellen in de voormiddag dan is de voor mij, goede dokter er, ttz. een poezendokteres......die heeft haar al eens behandeld in 2012 voor toximplasmose......4 weken antibiotica moeten geven......en een poes slikt niet zomaar een pilleke hoor, was pletten en dan iets eronder draaien en ik 1.5 uur achter poes aankruipen, letterlijk tot bordje leeg was......:wuerg: en dit in de ochtend en de avond.....
    Ze is nu beneden aan het eten, ja ze eet nog wel hoor, maar niet veel meteen haar bakje leeg, ze likt zoals gezegd de saus eraf en denkt dat ze nieuwe saus krijgt, maar zo werkt het niet, dus ikke terug naar boven, dan eet ze dus wel alles of toch veel op(andere poes is buiten)......verzorgende had eten bij, van een andere klant die ook last had met haar kat(vraag me niet wat) en ook allerlei eten moest uitproberen......denk nu niet dat ik geen eten heb hoor......xD

Naar het schijnt mist een kat niet haar baasje zoals een hond Bobo......maar eerder haar huis en dat huis is er nog....alhoewel dat de kat in verzorginstehuis meteen met me meeliep.....a ja ik heb steeds katttenbrokken in mijn auto liggen voor het geval ik een sukkelaar tegenkom ;)

Ongeval op die hele lange dijk??? pffffff als je daar met dit weder NU opzit......zou ik zeggen : OMG.......

Hesje hoop ook dat je schutting blijft staan hoor......

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

mischien is ze wel gewoon even niet lekker door het weer ofzo.weet ik niet hoor.maar ik spring ook meestal toch metteen naar de dokter,en dan zeggen ze later,kon ook gewoon een dagje zijn dat hij niet lekker is,maar dat kost me dan wel 50 euro ofzo.daarom bel ik meestal eerst.

lea,is wel goed dat ze die dijk hebben dichtgegooid,je waait echt weg.ik zat toestraks te wachten in de auto,maar toen voelde je echt wel die auto bewegen bij een rukwind.en de auto is niet zo ligt en ik ook niet.

ik hoop ook voor rita dat haar dochter alweer veilig thuis is.

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

wat een weer he jongens!! lekker veilig binnen na een werkweek, gedouched, op de bank, genieten van dat het binnen warm en rustig is :)

De taarten zijn gemaakt hier., lekkere kadootjes krijg je nu, ik laat de stallen nog maar even staan!

Laatste bewerkt: 23 Februari 2017
  4. doj34

doj34 Forum freak

manlief kwam op normale tijd thuis, had verwacht dat hij met grote vertraging terug zou komen.
    Dochterlief kwam om half 3 al thuis en was helemaal hyper. Gelijk een harrie film kijken op dvd.

nu staat prisonbreak aan, dat is een familie actie... iedere avondmaaltijd wordt momenteel vergezeld met deze dvd.
    Behalve als er gesport wordt.
    Ik ben half afgehaakt, is mij te langdradig geworden en kijk met een half oog mee.

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

leuk dat je dochter het dus naar haar zin heeft gehad:D

6. Aloryan

klinkt inderdaad dat je dochter vrolijk van school kwam!

hier is voor de kleinste de vakantie begonnen, de oudste 2 moeten nog 1 dag.

7. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Hier event ook al af. Had alles vol staan met stallen, ga nu twee velden weer langzaam terug zetten naar gewassen. Want met al dat voer zijn er vast wel weer wat gewassen die geupdate kunnen worden. foto maken werkt prima, bedankt voor die tip :)

Verder vandaag lekker thuis gewerkt, dus hoefde er niet uit met het weer.

8. doj34

doj34 Forum freak

ehm, Yvonne, mijn dochter heeft vakantie en was met vriendinnen naar Utrecht voor Harrie Potter.
    Maar ik kan het begrijpen want de helft van Nederland heeft nog geen vakantie.
    ik zag vandaag een filmpje op gezichtenboek dat liet zien hoe hele groepen fietsers omver werden geblazen als ze voorbij een flat kwamen. Iemand in de flat had het gefilmd. dan ben ik blij dat de kids van mij niet naar school hoefden.

9. Aloryan

owwww verkeerd terug gelezen.. sorry !!!
    leuk dat ze geweest is, hopelijk heeft ze net zo genoten als ons.

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedenavond, hier op beide accounts het reguliere event af. Elke keer in code opgeschreven welke taarten ik moest maken, werkt prima, maar een onwetende denkt vast dat ik spion ben met al die codetaalxD Ga nog wel een door voor de extra prijzen

11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Haha zo heb ik het ook gedaan, het gaat steeds beter.

Hier nu ook behoorlijk wat wind.

12. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Volgens mij is het nu behoorlijk wat rustiger buiten

fricor, -freedom5555-, doj34 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik heb een potje thee

fricor, -freedom5555-, doj34 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. enk52

Goedemorgen Hesje,

wat een schatje. Die heeft het voorjaar op zijn hoofd:)

15. Hesje

ja na al die wind gisteren en vannacht;)

en het is een lekker grote pot:)

16. enk52

Heerlijk, nemen we nog een kopje. Gelukkig is het nu rustiger buiten.

17. Hesje

ja gelukkig wel maar het heeft nog wel lang doorgestormd hoor

ik heb sommige deuren helemaal open moeten zetten
    ze stonden te rammelen in de sponning:)

18. enk52

Ik vond het af en toe gewoon eng gisteravond maar ben wel vrij snel in slaap gevallen.

19. Hesje

ja ik ook wel en best goed geslapen:)

ik krijg net de afrekening van de energie,
    voorschot eraf en nog wat terug krijgen, dus dat heb ik goed gedaanxD

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. enk52

Dat is lekker, die had ik een maand terug al. Kreeg ook terug:)

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.