Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. fricor

fricor Commandant van het forum

ongelooflijk, maar heb eventbalk al vol o_O
    en dat zonder boosts.
    had wel ruim 30 bonnen. veel stallen en bomen op het land.

wel de beginletters opgeschreven en klakkeloos hardop voorgelezen ter controle voor mezelf.
    ik kreeg maar net genoeg tijd om het op te schrijven hoor.
    even diep inademen voordat ik begon...
    aangezien het hier even rustig was zonder kids in de buurt, ben ik maar door gegaan.
    wel tegen manlief gezegd dat ie even stil moest zijn omdat ik moest bakken...
    ik hoorde hem binnensmonds foeteren, want hij maakte ze niet juist.
    ik doe de beginletters en voor de laatste de x
    dus B, W, R, O, X
    ik dacht in het begin; nee...heb het vast verkeerd opgeschreven...en had ze dus fout.:oops:
    toen bedacht ik me, dat dat de grootste valkuil is,het veranderen tijdens de rit, net als het kaartlezen vroeger in de auto....-.-
    ben bang dat mijn bloeddruk flink gestegen is, maar je moet er wat voor over hebben he? :p
    klaar voor vandaag dus,
    fijne dag nog en veel plezier.
    groetjes en knuf ;)

-freedom5555- en eevee60 vinden dit leuk.
  2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

fricor wat ben je super

ik zit hardop te zeggen wat ik moet hebben hi hi

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heel knap fricor, je kan het dus prima;)

Ik zit ook hardop te praten hoor

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

xD-----------xD
    Al een geluk dat we niet allemaal tesamen zitten, want ik zit ook hardop het te zeggen, want dan verklaren ze ons met gek.......maar heb de event balk nog niet vol, had maar 23 tickets.......zit nog niet aan de 600 hoor, had er wel in het begin wat fout.....:music:

5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

geniaaaaal die taarten, leuk :)
    ik had 23 tickets net en zit nu op ongeveer 720 punten.. die balk komt wel vol dus dit event. eindelijk eens het gevoel dat ik VET goed ga hahaha ook wel eens heerlijk. :)

en wel slim ja foto maken was ik nog niet opgekomen, maar straks met 3 taarten wel slim.

oh en dat praten do eik ook ohor.. roze streep, blauw, fruit.. hahaha enzo

eevee60 vindt dit leuk.
  6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Haha grappig hoe iedereen het probeert.
    Ik bak er alleen niets van, ik gooi alle kleuren door elkaar:oops:xD
    Maar goed dat je een minimum aantal punten krijgt heb ik toch wat.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. RoelofAnton

RoelofAnton Junior expert

haha, we zijn allemaal hetzelfde, ik schrijf ook de beginletters op. Sindsdien alles goed.
    Heb wel het idee dat stallen beter bonnetjes leveren dan bomen? Trouwens geeft de bakkerij maar 1 bonnetje ipv de twee uit de faq?

8. enk52

Die vraag staat uit Lucie.

9. doj34

doj34 Forum freak

hihihi, hier zit ik nu hardop te lachen om wat jullie schrijven... denkt dochterlief dat ik om haar lach. dus toen uitgelegd van de taarten... krijg ik gekreun van het hele gezin. Ze verklaren me voor gek.

maar hier worden de kleuren hardop gezegd. ik zag namelijk bij de uitleg dat er 5 kleuren zijn. (misschien op het ?-tje klikken in de koksmuts en opnieuw de uitleg bekijken voor degene die nog ruzie hebben)

Laatste bewerkt: 22 Februari 2017
  10. Hesje

weinig hulp te verwachten dan
    ze denken oow moeder en haar farm....

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

nou,ik ga ook maar eens een poging wagen:oops:ik ben er gewoon zenuwachtig voor lollll.xD

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Dank je wel Lea

13. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Lukt het een beetje, Bobo ?

14. bobobear

pffff,is wel pittig hoor,maar ik heb al mijn bonnetjes erdoor gejaagd.ik zit nu op de helft van het vakje van 610.eerste ging al helemaal mis.en toen opgeschreven alleen soms is het gemengd fruit ofzo en dan moet je dat ook verkorten en je kunt niet te lang nadenken.paar mislukkingen gehad maar het gaat de goede kant op.wel een zenuwenspel hoor,kannone.en ik zeg het dus ook hardop op.alleen mijn hond hoort me en denkt volgens mij wat zegt zij nou,maar hallo,nog geen tijd gehad om uit te leggen dat het voor mijn spel is.oja,dat hoef ik ook niet aan de hond uit te leggen.is maar goed ook,lolllll

ik kan dat kaartje wel uit de bakkerij kijken,nog 17 minuten wachten:oops:

ik zie nu dat je dubbele items wint.

Laatste bewerkt: 22 Februari 2017
    Snijderboerderij vindt dit leuk.
  15. Aloryan

ohja zie ik ook nu pas.. en ik zit maar te zoeken naar de 3de maar die staat natuurlijk op het land!
    Fijn heb ik de wolkenrij al af :)

16. bobobear

hahaha,dat dacht ik dus ook met het derde itemxD

17. Aloryan

eye opener :) wel echt leuk al die minigames.. geeft wel wat meer sfeer aan die events vind ik. kan niet wachten op mijn tickets.. maar vrees dat morgen pas echt er weer wat komt als mijn bomen en langere stallen klaar zijn.

18. enk52

Goedemorgen allemaal,

19. Hesje

goede morgen

wat een schatje hou hem maar binnen anders waait hij weg

ik kon niet kiezen dus heb er een paar vandaag

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, lekker ik neem meteen en kopje. even doorwarmen voordat we zometeen wegwaaien
    Heb een taxidienstje met de buren. Zij brengen de kinderen vandaag en ik haal ze om vier weer op;) Ik rijd er praktisch langs als ik van mijn werk kom ..en met dit weer