Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hoi Syrah, hoe is het bij jullie? De rust al weder gekeerd?

2. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Ja gelukkig wel ze zijn 2 maand bezig geweest terwijl er 9 werkdagen voor stond
    ook nog hebben mijn vrieskist de stekker uit het stopcontact gehaald op vrijdag en
    ik ontdekte het pas op maandag dus alles kon weg dus ben blij dat ze weg zijn.
    Zijn nu zelf de boel aan het opknappen en ja natuurlijk verdraai ik me en
    kon geen kant meer op zo'n rugpijn maar nu gaat het wel weer.

3. enk52

Pff, kan ik me voorstellen. Wat een ellende heb je ervan gehad dan. Hoop dat het nu wel allemaal mooi is dan. Is het nog goed gekomen met de dingen die ze vernield hadden?
    En bij je dochter alles wel klaar?
    Denk om jezelf hoor, hoe is het met je hand nu?

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

hmmmmmm. ben er ook eens even........zit ik banner te zoeken, kom ik dit tegen, begrijpen wie begrijpen kan xD[​IMG]

Vraag me dus niet waarom en wanneer ik dat gemaakt heb:music::sleepy:

En wolkenrij? welke wolkenrij......denk dat hier het noorden kwijt ben en de andere windstreken ook hoor:cry:

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

U riep? :)

En ik zou ook niet weten hoe je hier aan komt.

6. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Van de lamellen willen ze niets weten,de scheuren in de muur moest ik
    maar dicht smeren en over sauzen dan zag je er niets meer van maar de diepvries hebben ze vergoed
    Bij mijn dochter is alles gelukkig wel klaar nu langzaam hier verder.
    Mijn duim daar zit nu een brace om zit atrose in het duim gewricht is niets aan te doen
    en verder zit er nog een operatie aan de duim in het verschiet maar probeer dat zoveel mogelijk uit te
    stellen zo als het nu gaat is het nog best te verdragen brace helpt ook alleen met het werk moet hij af
    en ja dan voel je dat goed ach met een paracetamol gaat het dan wel weer.

7. enk52

haha, zie Klaartjuh al vliegen hier over het forumxD

Zijn heel veel nieuwe wolkenrijen Freedom.
    1 met de nieuwe vollemaanquest
    1 met komende halloween
    1 halloweenwolkenrij die je kan kopen

Ze maken er zich wel makkelijk af Syrah, maar gelukkig dat ze de diepvries dan nog wel vergoed hebben.

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Nee riep niet, schrok me eerder wild, dat ik je tegenkwam in men photobucket......moet een rede zijn geweest waarom ik dat gemaakt heb......8)
    Dankjewel Enk(handig zoveel mods in het kliekje) lol.......vollemaanquest, krijg ik niet af op zo een korte tijd.....lol, moet wel oogsten, was om 17.12 uur.....:wuerg:

En heuu sterkte voor iedereen, met slechte dingen......zoals fricor met haar vader.

Syrah met de woning.....

En tja sorry maar heb wat pagina's overgeslaan....:sleepy:

9. enk52

Krijg hem ook niet af deze keer hoor Freedom, heb ik nog wel een paar dagen nodig;)

10. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ja en ik ben best wel benieuwd naar die reden 8)

Ik ben trouwens nog druk bezig met sieritems bij elkaar te sprokkelen voor de wolkenrij van die oude quest "Glimmende heksenkunsten". Die nieuwe moet dan maar even een tijdje wachten.

11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Bij mij is hij altijd te kort:oops: Maar goed dat ze wekkers hebben uitgevondenxD

Haha Freedom hij is leuk.

12. enk52

Ik weet ook bijna niet meer hoe je dat ding moet bedienen. o_Ok altijd vroeg wakker, Zo is iedereen gelukkig verschillend;)

13. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Ik kan nu wel zittend slapen maar als ik in mijn bed lig ben ik klaar waker.:cry:

14. enk52

Ik ga afsluiten. Tot morgen allemaal.

15. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

ook ik ga afsluiten tot morgen.

16. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

waarschijnlijk valt het mee met vader. ben net thuis en hij mag een nachtje blijven. zijn humor heeft ie in ieder geval nog, als je je [ schone] spuugbakje
    als hoed op zet xD morgen zien we verder. ;)
    fijne avond nog :)

17. muts70

muts70 Veteraan

Fijn dat hij zo vrolijk was vanavond Fricor! Morgen maar even afwachten wat ze in het ziekenhuis zeggen. Niet te veel zorgen maken vannacht hoor!

18. JessicaGriffel

JessicaGriffel Forum-overlever

Beterschap voor je vader Fricor. Fijn om te lezen dat hij nog zo vrolijk kan zijn.

Goedeavond Muts

19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik gebruik de wekker ook nooit meer

fijn dat hij vrolijk was fricor

schaduw heeft zijn ketelsmederij joepie

ik ga ook afsluiten tot morgen

20. Adrie56

Adrie56 Junior expert

Hier door de weeks wel de wekker zetten
    Moet om 7.00 uur op m'n werk zijn :sleepy:

Vergeten jullie de klok niet?