Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

de eerste 2x had ik teveel roze, en die tellen maar voor 1 punt merkte ik
    had ik 6 of 7 roze dat schiet niet op

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nee , je moet die gouden hebben en zilveren daarnaast

3. doj34

doj34 Forum freak

Goedemorgen, iedereen bedankt voor alle felicitaties.

Krijgen jullie ook maar 2 gouden?

Fricor, gefeliciteerd met je zoon! Ik heb de vitrinekast laten staan zodat de koelkast voor andere zaken gebruikt kan worden.

fricor vindt dit leuk.
  4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Ja ik kreeeg ook maar twee gouden heb ik gemerkt, je kan dus max 24 punten per keer halen

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,ik kom lekker gezellig een kopje thee meedrinken.

ik heb nog niet gegooid.moet je nou eigenlijk alleen eventgewas hebben voor het molenprodukt?niet dat ik alles investeer in balletjes en moet je ook nog apart hebben.ik had voor vannacht eventgewas.nou eigenlijk was het de bedoeling gisteravond laat nog te oogsten,maar ik was in slaap gevallen:oops:ach,nu dan maar alles om de oogsttijd heen plannen:music:

ik had gisteren hutspot gemaakt en ook gelijk voor de zuurkool,alleen had ik niet genoeg zuurkool in huis,dus straks even halen.ik maak altijd heel veel,ook gelijk voor de familie,het leek gisteen wel een gaarkeuken bij mij.maar mijn hutspot was lekker,al zeg ik het zelfxD

zo,net ff met ballen gegooid,305 punten.bijna bij allemaal de max van 24 punten.alleen wil ik soms te snel en dan mis ik nog wel eens,maar me snel hersteld en gewoon rustig aan gedaan,ze komen toch wel weer terug.het is inderdaad 2 gele en de rest zilver proberen te gooien.altijd wel handig hoor zo een kliekje,voor ik gooide wist ik al waar ik op moest letten:music:

Laatste bewerkt: 15 Februari 2017
    -freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  6. doj34

doj34 Forum freak

de wolkenrij is hier al binnen... nu de rest nog.

7. bobobear

wow,hoe doe je dat?

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Heb één keer met de bal kunnen gooien, dat is de bal die er stond en heb maar 18 punten gehaald.....ik heb het rap rap rap gedaan en zag dat ik nog seconden over had......mag je rustig gooien?? ttz. wachten tot er een goude komt??
    Sorry maar ik snap het niet.....
    En dat jullie nu al kunnen gooien met 6 ballen, mijn velden staan sedert gisteravond juist vol......

Doj hoe doe je dat?? of is het enkel de wolkenrij en niet de sieritems...:eek:

9. doj34

doj34 Forum freak

ik heb grote velden en sm gebruikt...en vannacht alle velden vol. zometeen even met de kastanjelijn spelen...

freedom, je hebt tijd zat. kijk naar zilver en pak tussendoor de twee gouden mee.

10. bobobear

je bent echt snel rita.

freedom,je kunt gewoon op je gemak gooien en wachten tot de goede langskomt.komen 2 gele en de rest moet je zilver pakken,maar niet te lang wachten met de bal zelf gooien anders gooi je weer mis.maar je hebt de tijd dus gewoon wachten tot de goede langskomt

11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

hier is het in elk geval lekker zonnig.

Freedom dat had ik ook haast haast om te gooien 18 punten en tijd over:wuerg:

12. bobobear

het is hier ook heerlijk zonnig:inlove:

13. doj34

doj34 Forum freak

eerste keer gooide ik ook nog op die rare mannen die geen punten gaven... dus had ik een hele slechte ronde.

eevee60 vindt dit leuk.
  14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dus als ik het goed begrijp, komen er per bal dat je gooit , maar 2 gouden voorbij??? en de rest zilveren en roze ??
    Dus ik moet niet op een derde goude zitten wachten.....?

Tja sorry mensen dat ik het vraag, maar zit met 1000 en één dingen hier bezig.....die wel redelijk héél belangrijk zijn...

Heb juist gegooid : 6 witte en 2 gouden = 20 punten....
    edit : nu 8 witte en 2 gouden = 24 punten....

Dankjewel kliekjes.

15. doj34

doj34 Forum freak

je snapt het helemaal. 2 gouden en de rest witte....

hesje, sb en anderen, denken jullie nog aan de ambachten... ;) (gisteren vergat ik het ook weer)

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Welk was ook al weer voor de jam?Mijn schaduw behoeft nog een level.

17. doj34

doj34 Forum freak

Heb je een grote voorraad van roze gelei? dan zou ik daarvan iedere dag 5 in de fabriek gooien. ik weet niet of er ook 1 bij de jammetjes staat.

ik had in de bioskoop een melding met "helaas", toch opnieuw geprobeerd en dan start er alsnog een filmpje. dus af en toe achter elkaar proberen helpt toch.

Laatste bewerkt: 15 Februari 2017
    eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  18. fricor

fricor Commandant van het forum

goede alweer middag,

[​IMG] [​IMG]

even de vitrine vullen, hij was zo leeg.
    bedankt voor de felicitaties. weer een mijlpaal verder.

wat een lekker weertje vandaag, al ligt er nog steeds sneeuw en ijs daar waar de zon niet kan komen.

met de eerste gooi-ronde zat ik zo te kijken dat ik geen eens alle ballen heb kunnen gooien.
    ik zat eigenlijk op de 3e gouden te wachten, maar dat is dus verspilde moeite.
    af en toe hapert ie en da's jammer.

gisteren voor aanvang event alle filmpjes kunnen kijken, nu krijg ik zelfs geen zwart beeld.
    ik vind de tijd dat het gewas groeit net te lang. maar met baha vol papegaaien en apen verkoopt de mest ervan prima.

fijne dag allemaal.
    groetjes en knuf.

19. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag,

Hier ook nog volop sneeuwresten hier en daar. Maar de weg is schoon.

20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

op dit account ook de wolkenrij binnen

nu de items nog:)

hier geen sneeuw meer te zien hoor
    gewoon 10 graden:)