Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dan ligt er aardig sneeuw bij jullie freedom maar lekker dat je zo lang nog hebt geslapen

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Nee Enk, er ligt nog niet zoveel sneeuw, maar jongste poes gaat gewoonweg erin zitten..en dan valt het op haar pels en blijkbaar voelt ze dat niet....aangezien pels nogal lang en héél dik is, smelt het niet meteen.:music:

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

alsjeblieft freedom kan je inschenken

jeetje ik word een bangerd ik durfde niet te fietsen:(

sneeuw platgereden, ik ben gaan lopen:)

ik weet zeker dat ik vroeger gewoon fietste

4. enk52

Je hebt natuurlijk al een keer wat gebroken. Als je bang bent gaat het juist mis. We worden allemaal voorzichtiger hoor.

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Die is dan al aardig voorbereid op koude, dat katje van FreedomxD

En Hesje, ik ben ook heel voorzichtig met dit weer, nadat ik ook jaren terug fors onderuit ben gegaan.Flinke klap op mijn nek gehad met weken fysio als gevolg. Dus dat lopen snap ik prima

6. -freedom5555-

Dankjewel Hesje, maar ze zijn reeds binnen hoor, maar is wel het juiste formaat xD

Dat heeft niets met bangerd te maken hoor, dat is gewoon denken aan : wat is het veiligste op dit moment : fietsen of stappen...gezien de weersomstandigheden (lees sneeuw platgereden en vriezen = IJS = glad).......en jij neemt de juiste beslissing stappen, kan je beter inschatten waar het glad is of niet.... ; )

Tja Lucie héél het jaar door krijgen je malse voeding 's morgens en heuuu nu willen ze ook 's avonds dus "brokjes in saus"......maar sedert dat het koud is geworden krijgen ze "brokjes in gelei" en daar zit meer vet in......want ze hebben de gewoonte om de nacht buiten door te brengen :oops:

7. enk52

Hun vacht past zich aan hoor aan de weersomstandigheden , zeker als ze vaak buiten zijn.

8. Hesje

goede middag

ik ben er weer zoon kwam zijn broeken halen
    en we hebben in het centrum lekker kibbeling gegeten:)

ik heb het nooit eng gevonden om zo te fietsen
    maar sinds ik gewoon gevallen ben en schouder gebroken had
    durf ik minder:p

9. enk52

Lekker Hesje, ik heb ook gebakken visje gehaald

10. -freedom5555-

Zoon zal tevreden zijn geweest met mooi verkorte broeken ;)
    Kibbeling is iets wat wij helemaal niet kennen.......is blijkbaar volgens google typisch nederlands.....maar lijkt me wel héél lekker.
    HIer kennen we wel fish - sticks.....
    Moet je dat dan terug frituren? om het warm te maken.?

Ik heb gewoonweg spagetti gegeten, is men gewoonte op zaterdag......maar met saus uit een potje :( verse saus is op......! moet er nieuwe laten maken.......tja laten maken, want de "herhalende" beweging van vlees prakken, groenten snijden en roeren geeft teveel pijn.:cry: en kan niet blijven spuiten laten geven......vrees dat het nu donderdag weeral spuit in schedel gaat worden, of ik moet naar men vorige arts gaan die geeft spuit onder schedel, maar dan mag ik daarna niet alleen zijn.....en dat is dan weeral een probleem...:music:

11. enk52

Ze bakken het in de winkel, dan loop ik naar huis en eet het op. Er is een viswinkel in het winkelcentrum hier op de hoek.

vissticks kan je niet vergelijken met kibbeling hoor.

12. Hesje

we hebben het in de viswinkel opgegeten daar is een zitje
    lekker warm en versgebakken

dat is dan een vraagstuk freedom
    hoelang mag je niet alleen zijn?
    en welke helpt het beste?

13. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag allemaal,

jeetje freedom, dat klinkt gruwelijk spuiten bij de schedel. ik heb eigenlijk dezelfde vragen als hesje.
    hier sneeuwt het alweer. de hele dag wisselt tussen stuif en vlokken... manlief is al naar de supermarkt geweest en ik heb weer een deel van een kast opgeruimd. kwam papieren tegen van 2008/2009 dus oudpapier zal heel blij met mij zijn.

Sinds veredeling bloemkool (vanochtend geactiveerd al 6 houten hamers binnen... dat gaat lekker)

Denkt iedereen aan de ambachten...

14. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede middag,

Ik dacht dat het volle maan event al begonnen was, blijkt die pas om 15.00 uur te beginnen :oops:
    Yeah, ik heb een Doerian :D

-freedom5555- vindt dit leuk.
  15. enk52

Gefeliciteerd SB

Schaatsen was nog even spannend

Het sneeuwt hier nu ook echt

16. Hesje

ik heb ook gekeken echt weer spannend

hier is vanmorgen een beetje sneeuw gevallen, maar het dooit heel voorzichtig weg

17. enk52

Het begon hier ook weg te dooien maar nu een flinke sneeuwbui:)

Volle maan is begonnen

Laatste bewerkt: 11 Februari 2017
  18. -freedom5555-

a)24 uur niet alleen. alhoewel hangt af van hoeveel ze verdoven.....pijnkliniek is sowieso 24 uur niet alleen zijn en mag je ook niet afdeling verlaten zonder begeleiding, begeleiding is persoon die je kent niet iemand van ziekenzorg of ziekenvervoer...aangezien het werkt op de ademhalingsspier, wel onrechtstreeks.
    b)hangt af wat ze moeten verdoven, knobbelvorming in spieren die op zenuw drukken of zenuw zelf...

Doj dat is prik zoals bij de tandarts hoor, niet meer niet minder, maar je draait als een tol achteraf....alhoewel dat verdoving in gehemelte erger is vind ik....pijnlijker bij mijn tandarts toch....:cry:

Hmm. dan moet ik naar putte of zelfs woensdrecht geraken om daar kibbeling te gaan eten xD zie dat momenteel niet zitten !

Sneeuw is plots gestopt......lag op bed en sneeuwde goed, maar blijft niet liggen en gaat vriezen vannacht, dus is een hoop water dat bevriest en is dan "black ice".....sneeuw zie je liggen hé.....bevrozen of niet......:oops:

19. Hesje

die kibbeling hebben ze ook in de zomer hoor freedom

heb je niemand dan moet je daar blijven?

20. -freedom5555-

hmm. dan ga ik in de zomer eens.

Je mag niet daarblijven(besparing in de ziekenzorg noemen ze dat door de regering), tenzij je hartpatiënt bent of suikerziek bent.......heb dat eens nagevraagd, ze begrijpen niet dat je niemand hebt die op je kan passen....lollllll ik zal zeggen : men katten zullen dat wel doen. Zullen ze niet mee kunnen lachen, want die verdoving gebeurd in operatie kwartier...door een anasthesist.....en daar moet je héél ernstig zijn...en als ik onder stress sta of angstig ben kan ik niet ernstig blijven......sla er dan de meest gekke dingen uit......

eevee60 en LucieSchreurs vinden dit leuk.