Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

goede morgen,

Freedom, Hartelijk gefeliciteerd

Neem ook een stukje fruitvlaai bij mijn thee, lust geen slagroom ;)

Bij mij had een Das zich in de hangmat verstopt zodat de haai hem niet zou zienxD

Laatste bewerkt: 8 Februari 2017
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik heb gekeken,ik had 424 ambachtskisten,29 dieren en 212 vogelkisten.ik heb ze allemaal opgemaakt,maar weet niet wat erin zat,lollll

eevee60, -freedom5555- en Snijderboerderij vinden dit leuk.
  3. doj34

doj34 Forum freak

jouw voorraad is goed aangevuld!

4. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag, ik ben uitgewerkt.

PLINK PLOINK

Fruitmarkt

6. fricor

fricor Commandant van het forum

ik niet, maar oudste zoon is bezig met zijn kamer op te knappen en spoort jongste aan om zijn kamer er achteraan te doen, maar de verf is op. en schoonmaakmiddel ook.:eek:
    morgen komt het grof vuil langs, dus kunnen er van 2 kamers iig de oude vloerbedekking aan de weg.:D

o_OxD
    wie wat bewaart, die heeft nog eens wat! wat een aantallen zeg! mooi hoor :)

7. doj34

doj34 Forum freak

hihihi, ben heerlijk de markt aan het leeg kopen... en straks flink verdienen aan de boomvruchten.

8. fricor

de baha-bomen doen niet mee zie ik.

9. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dankjewel nogmaals voor de lieve verjaardagspoezen ;).....is héél leuk.......

Bobo en de kist vol volle maanspullen? en kist vol boerderijbenodigheden, en kist met 2016 spullen? heb je die ook opengemaakt? want dat zijn ook een kisten van de wolkenrij,

Fricor vind dat er daar bij jou hard gewerkt wordt hoor.......de vloerbedekking naar beneden sleuren is niet min.....en stof dat dat geeft :(
    Hier komt grof vuil niet meer langs, hebben ze afgeschaft ! moet je zelf naar containerpark brengen.......vraag me af wat mensen doen zonder auto....en dan nog......in mijn auto krijg ik geen grote dingen in en trekhaak heb ik niet meer aan deze auto......

Doj, hihi ben ook nog even aan het fokken....

10. doj34

doj34 Forum freak

oeps.... bedankt fricor voor de waarschuwing... heb ik de markt heerlijk beinvloed terwijl die bomen niet mee doen hahahah

fricor vindt dit leuk.
  11. fricor

op 1 kamer lag nog erg oude vloerbedekking.
    dat was vastgelijmd...:wuerg: tja...dat deden ze vroeger...xD
    ik had al een keer nieuwe vloerbedekking er overheen gelegd, maar nu moest alles eruit.
    zit ik beneden op de bank.....komt er wat van boven uit de lucht vallen, zo leek het...:eek:
    dat was dus de vloerbedekking.
    en een verschrikkelijke stofzooi ja. :cry:

12. doj34

doj34 Forum freak

kan je straks je zoon deze kant op sturen, hier wil ik ook nog een wandje verven... die is nu mooi chocoladebruin... mag een lichtere tint hebben (lees wit met een vleugje blauw)

fricor vindt dit leuk.
  13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Jeetje last van voorjaars kriebels zo hier en daar lees ik.
    Nou oude vloerbedekking weet ik alles van, wat een stof en weken nadien nog.

fricor vindt dit leuk.
  14. -freedom5555-

hmm, goed idee mogen hier ook komen hoor......en ze krijgen ieder een slaapkamer, heb er 2 vrij, nou ja vrij......lees bed is vrij de rest staat vol.....rommel....dat nemen ze misschien ook mee xD

Hier ligt ook vloerbedekking op een andere oude....zouden er ook beide uitmoeten......maar waar moet ik met de meubels blijven hé.....via de trap?? ja kan, maar daaronder staat men internet......stel je voor geen internet en geen farmarama......o_O

Hier kan je wel een container laten komen om zo afval in te (laten) doen.....maar o wee dat kost héél veel hoor.....en moet je vergunning krijgen van de stad enzo....om dat ding voor de deur te zetten.....

fricor vindt dit leuk.
  15. enk52

Hier is ook nog wel wat te schilderen

Het sneeuwt ook weer een beetje.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hier moet ook dringend geverfd, maar wordt mei als alle deuren kunnen;)

Had ik de fruitmarkt vanochtend toch al goed gespot met de Bommel cadeautjes, eens kijken hoeveel muntjes we kunnen verzamelen

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  17. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede middag

ik heb thee, freedom heeft zoveel gebak neergezet

wij mogen 6x gratis wegbrengen per jaar
    ze komen ook ophalen als je eerst betaald ik geloof 25 of 30 euro
    dan kan je het gewoon op straat zetten

-freedom5555- vindt dit leuk.
  18. enk52

Lekker thee met gebak. Heerlijk freedom, dank je wel.:)

Hier mag je tot een bepaalde hoeveelheid gratis.naar de stort brengen. Ga je gewoon de volgende dag weer als het nog niet klaar is.
    Ophalen kan ook, moet je wel precies opgeven wat je neer zet en moet gebundeld zijn in geval van losse dingen.Kost ook niets extra.

19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik snap er even geen bal van van het fruitevent.ik lees en lees en lees,maar begrijpen doe ik het nog steeds niet.ik ben nu ook wel gaar hoor en dan werken mijn hersentjes niet.wat ik wel ga doen is mijn akkers vol met bomen zetten voor de di.ik denk dat dat wel handig is.en de baha fruit doet niet mee met inleveren,zover begreep ik het.straks nog maar een keer lezen.

hier komt grof vuil 1 keer per maand.dan komen ze met zo een grote vrachtwagen alles ophalen.

zoooo,mijn landjes staan vol met bomen.nu ff op de markt kijken voor extra fruit.

20. -freedom5555-