Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier boven nul en zo te zien heeft het geregend. Zag wonderfruit als 1 va nde prijzen bij Bommel, nodig voor een event???

Freedom gefeliciteerd

-freedom5555- vindt dit leuk.
  2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

dankjewel Rita de fabrieken bevoorraad:)

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,ik neem lekker een kopje thee.

FREEDOM,VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het is toch wel flink glibberig buiten. En ook niet helemaal droog. Voorzichtig fietsen dus zo,

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

6. doj34

doj34 Forum freak

hihihi, ik keek net op postcodeloterij of ik in januari een schip met geld had gewonnen.... dat niet maar ik kan wel een high tea starten in de hele wijk. We hebben als wijkprijs de lipton thee pakket en een bakkerscadeaubon dus twee prijzen.... die ook nog bij elkaar passen.

eevee60, LucieSchreurs en -freedom5555- vinden dit leuk.
  7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Super Rita. Gezellig thee drinken dan. Gefeliciteerd:)

8. doj34

doj34 Forum freak

ik vind die kleine prijzen eigenlijk nog leuker dan zoals met staatslot 10 euro op de rekening...

9. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, héééél veel dank voor de verjaardagswensen, het doet me echt héél veel plezier om te zien dat ik hier vrienden heb, die er in real life niet zijn.....dus zet ik hier maar voor bij de koffie straks : [​IMG][​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Hoop dat iedereen wat naar zijn gading vind, want zelf lust ik eerlijk gezegd enkel een fruitvlaaike.....hihi...... :)

fricor, doj34 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  10. bobobear

jammie lekker freedom,ik lust eigenlijk bijna alle gebak,ik ben niet zo kieskeurig,lollllllll.

11. doj34

doj34 Forum freak

ik ga graag met je mee doen freedom voor de fruitvlaai maar ook ik lust bijna alles (behalve taarten met noten)

12. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

O ja pittig detail, ben pas vanavond/vannacht geboren om 23.40 uur....dus in weze ben ik er nog niet xD
    Heb vernomen dat de kraamdinges met op de 9de wilden zetten, maar men ouders wilden dat niet......:wuerg:

eevee60 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  13. doj34

doj34 Forum freak

ehm, freedom, ik denk dat de verloskundige jullie een extra dag kraamzorg wilde geven.
    Toen bij Suzanne de klok 0.00 uur aangaf en ik de datum wist, zei de verloskundige bij mij ook, dat is mooi dan heb je een extra kraamdag.

hihihi, de kerstman heeft 2 hertjes in een kist gestopt en richting mijn boerderij gestuurd.
    Tja ik hoorde weer herrie bij het vaasje en toen ik ging kijken, begreep ik het wel.... wie stopt er een stinkdier in een kist die bang is voor spinnen bij een flinke spin, dan breekt er paniek uit.
    o_Ok een extra supervoer stond klaar, dus ik kan weer 1 keer fokken hahahaa hoezo verslaafd aan fokken (ipv gokken)

hesje, weet je wat ik elke keer vergeet, het woonhuis. ik ben met de veredeling van bloemkool bezig omdat ik houten hamers nodig heb. en die vergeet ik dan te controleren.

Laatste bewerkt: 8 Februari 2017
  14. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen,

Freedom gefeliciteerd en een fijne dag.

Rita als je een pinkie over hebt graag kan ze zelf niet maken.

15. doj34

doj34 Forum freak

Syrah, vangen!!!!

16. bobobear

syrah,ik gooi er ook 1 over de heg

ik hoor jullie steeds over dozen waar wat in zit,heb ik wat gemist ofzo?

17. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Dank je had het vang netje al klaar staan.

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen, hier ook een beetje wit. Gelukkig niet glad.

Freedom van harte.
    Ik probeer gewoon alle taarten uit, als de fruit niet zuur is vind ik dat ook lekker.

19. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

hier sneeuwt het, hele fijne vlokjes.

freedom van harte gefeliciteerd en een fijne dag.
    lekker hoor die vruchtentaart.

ik moet er vanmiddag nog uit. hoop dat de bussen blijven rijden.
    halte vlak bij de deur is opgeheven helaas.
    neem maar een trolleykoffertje mee denk ik.
    blikken verf en grote flessen schoonmaakmiddel wegen aardig wat.

groetjes en knuf.

20. doj34

doj34 Forum freak

fricor heeft grote schoonmaak in gedachten?

Bobo, als je op je boerderij aan de linkerkant op het kistje klikt en daarna op het vaasje.
    Dan zie je daar de sieritems die in schuur staan, klik dan op comsumptie goederen.
    Hier zie je de gemaakte ambachten maar ook kistjes van de wolkenrij als die actief zijn. en ik denk dat jij er ook een aantal zal hebben omdat jij ieder event af wilt hebben.

Ben benieuwd hoeveel kistjes bij jou onder het vaasje staan....