Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

ja en dan kreeg je het aardbeienhuisje.

ik heb de arena ook niet. toen was ik nog niet zo ver dat ik alle events volledig kon afsluiten.

ik blijf trouwens de kisten echt leuk vinden. die van 2016 is ook een lekkere warboel. kreeg 1 pimpernootvruchtje ervan... daar kan je thuis mee komen ehm quest mee afmaken... (daarnaast ook een salamander)

en dan stoppen ze een gloeiworm en een spin in 1 kist... tja.....

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

volgens mij ben ik ook tijdens een voetbal event begonnen. dus zal wel dezelfde zijn denk ik.

3. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ja lea geen wac en haast geen geld. toen met alleen water en mest. het ging ook nog regenen zodat je veld bedorven was weet je nog. wie heeft de warmwaterbron? is ook van een wolk en het enige wat ik mis van de wolken.

4. doj34

doj34 Forum freak

helaas niet bij mij en niet in mijn wolk beschikbaar.

5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

nee er zijn er wel meer die erom vragen hier, maar niet beschikbaar sorry

6. sientje10

sientje10 Regelmatige auteur

Dank je wel lieve kliekjes super blij mee
    Heel Heel Blij Mee met de stallen
    groetjes owen xxxxxx justin

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ja die regen was verschrikkelijk

Die warmwaterbron staat op de wolk en ook niet te krijgen

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Denk dat er toen nog wac en pompoenjam tesamen kon gezet worden.....of is dat later gekomen.....??

Heb zo de indruk dat we bijna allemaal tesamen begonnen zijn.....was ook iets met aardbeien, maar ik snapte niet dat het tegen de tijd ging....ttz. had het niet door, dat het niet blijvend was....ik weet het niet meer......:cry:

En de pasen daarop waren we zo verloren, dat kliekje & co gestart is....... ; )

Maar de ballon, ja ik noem het nog zo, klopt niet hoor, met items die ik heb kan ik niet ruilen en heb genoeg tickets en pc terug opgestart enzo......idem zoals bij fricor.......héél bizar.....oftewel is er iemand voor mij...dat kan natuurlijk ook zijn.......

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, die aardbeien weet ik ook nog... was een van mijn eerste events toen ik in 2011 ben begonnen. Geen idee of ik het toen helemaal heb gehaald maar dat huisje heb ik wel.

Heeft iedereen nu alles? Anders kan ik eens kijken op een oud account, mijn zusje is gestopt. Wie weet staat daar nog wat als het nodig is

10. enk52

SB mist nog bloembed tsjechie

11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik zal eens gaan kijken

edit, gevonden alleen staat die vast op en staak, zal morgenochtend meteen kijken

12. doj34

doj34 Forum freak

en de warmwaterbron voor Ria volgens mij.

13. enk52

ja klopt, die is van het Hongarije event

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik kom alleen even weltrusten zeggen:)tot morgen allemaal

15. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ja zat toen in thailand toen mijn goede vriend overleed. heb wel bubbelbad kunnen ruilen.dus alleen warmwaterbron. we hadden trouwens later nog een aardbeienevent want we hebben 2 aardbeienhuisjes

16. detje81

detje81 Forum-overlever

Ja mijn lijstje is ook voltooid. Hartstikke blij met mijn mooie hertje.
    En dat iedereen toch nog een hertje heeft gekregen ineens, want er waren best veel die een hertje wilden

Ik heb dat event toen ook niet helemaal gehaald van die wolkenrij, want die was toen met willekeur volgens mij. Maar dat is 1 van de weinige lege wolkenrijen, jammer maar niet zo'n ramp

17. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Ik heb wel een warme bron.
    warmwaterbron ken ik niet.
    Naar wie moet ik de warme bron sturen als dat dezelfde is.

edit: nee heb het gevonden is helaas toch een andere...sorry :oops:

Laatste bewerkt: 5 Februari 2017
    enk52 en snietje1 vinden dit leuk.
  18. fricor

fricor Commandant van het forum

kom ik in ene gordijntjes tegen van het vuurwerkevent....heb ik nooit ge-upgrade...
    slim he? moest even zoeken waar de basis stond.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  19. enk52

Goedemorgen allemaal,

miepje40 dat was wel heel lief aangeboden.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.