Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goudenregen heb ik ook nog niet en de choco wingerd maar dacht dat je die niet kon ruilen.

Leuk Rita dat je zomaar even terug kan naar vroeger met je herinneringen en vaak is het dan zo levensecht.

2. doj34

doj34 Forum freak

Ja echt wel. Dat springt dan opeens op je netvlies.
    Zo, hier staat de wasmachine opnieuw aan. zoonlief is aan het trainen voor het examen van de bruine band, dus een extra pak per week in de was. (twee pakken en de wasmachine is vol).
    18 maart mag hij tijdens het Districtskampioenschappen plaatsen voor het NK -18.
    Als hij bij de beste 4 hoort, mag hij naar Leek (Groningen).
    Maar gelukkig is het nog zo ver niet.

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik heb nog wel een Gouden regen op voorraad, dus kan je blij maken

eevee60 vindt dit leuk.
  4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Super:)

Zo wel even een hert van mijn landje plukken anders heb ik hem al weer gevoerd.

5. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede net nog morgen.

6. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede morgen,

Uit de mysterie stallen die ik gisteren nog achter in de schuur vond kwam, ook een hertenverblijf en gordeldier verblijf. Deze kunnen dus van de lijst.

Snijderboerderij: bloembed Tsechië, Beste vriendjes (Lea) Hengelpret en vijvermonster, Chocoladewingerd, Kornoelje (Aloryan), Zwarte wilg (Doj) en de drakenbloedboom (Aloryan), Haai.

Aloryan: gele trompet (Bobo) -hert, - rode panda (boerinmadison)
    dan nog wat oude bomen,: Mirabella(doj), magnolia (doj), linde(eevee), kastanje(doj), geurboom(Snijderboerderij)(freedom), geitenmelkboom
    (Snijderboerderij), eierboom (doj)(Snijderboerderij)

boerin madison; hamster (Hesje) perzikboom (Snijderboerderij}

Hesje; Hert (eevee)

bobo: Hert (Doj)

Eevee: drakenbloed (Aloryan)

Lijst bijgewerkt :)

7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Snijderboerderij: bloembed Tsechië, Beste vriendjes (Lea) Hengelpret en vijvermonster, Chocoladewingerd, Kornoelje (Aloryan), Zwarte wilg (Doj) en de drakenbloedboom (Aloryan), Haai.

dan nog wat oude bomen,: Mirabella(doj), magnolia (doj), linde(eevee), kastanje(doj), geurboom(Snijderboerderij)(freedom), geitenmelkboom

Hesje; Hert (eevee)

Eevee: drakenbloed (Aloryan)Goudenregen(Lucie)

Even de gouden regen er bij gezet.

8. detje81

detje81 Forum-overlever

Hesje; Hert (eevee)

Detje: gouden regen (Lucie), extra rollinia (Lucie) en hertenverblijf

Even weer bijgewerkt, want ik was ineens weggevallen
    Alvast bedankt Lucie en veel plezier met je nichtje.

9. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hee goede morgen! zo de lijst is aardig opgevuld en snijder dat is een mooi evangst!! duidelijk weinig hertjes in de stallen gezeten hoor.. zo veel mensen die ze nog missen. Ik ben nu al weer super blij met alle swat ikkan krijgen, albino vleermuizen in een staak?? dat klinkt goed.. hier gewone vleermuizen op het land, langzaamaan wordt mijn voorraad meer, ga maar vast dingen in de fokhokken stoppen, wil echt heel graag die neonstallen, hoop dat het lukt.

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,kom even snel langs,net bij de dokter geweest voor menneertje,nu ff snel wat eten en dan naar de dierenarts voor controle voor mijn hond zijn oogje,ben ik ook alweer een maand ofzo mee bezig volgens mij.straks even kijken wat ik nog allemaal uit de lijst kan plukken wat ik kan geven,maar heb ik nu even geen tijd voor.tot straks allemaal

11. Aloryan

hee bobo, gaat goed hoor met de lijst. en succes bij de dierenarts! jij hebt toch ook maar een boel afspraken steeds!

ik moet straks niet vergeten mijn drakenbloed van het land te halen.. die staan hard te werken namelijk! haha heb de quests nog niet af en kon die boo ook steeds maar niet krijgen, tot ik er 1tje binnenkreeg, waardoor ik er nu weg kan geven. super dus.

verder druk aan het rommelen in huis. snelle schoonmaak want er komen 2 verjaardagen aan, daarna do eik het wel weer grondig :p die pubers maken toch een boel bende in je husi op die dagen.

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

yvon,je hoeft toch niet je enigste boom weg te geven?

ik ga er nu echt vandoor.toedels

13. Snijderboerderij

Yvon, heb je nu alle oude bomen ?
    Welke quest heb je de gele trompet voor nodig ?

Eerst had ik geen gordeldierverblijf en nu heb ik er 3 lol
    Had stiekem gehoopt dat er ook no een lieveheersbeestje uit de mysteriestallen zou komen ;)
    Nu mis ik dus alleen het lieveheersbeestje en de salamander nog als ik goed heb gekeken, die 2 kunnen nog niet geruild worden.

Ben blij dat ik maar 1 puber in huis heb, die maakt al genoeg troep en bezorgt me een berg was xD

14. Hesje

Hesje Levende forumlegende

lieveheersbeestje kwam van de trein SB

Yvonne die albino vleermuizen komen van de wolkenrij die je voor sterren vrij kan kopen
    maar eerst suiker,zout en parfum geloof ik

Laatste bewerkt: 3 Februari 2017
    Snijderboerderij vindt dit leuk.
  15. Aloryan

Oh dus die kan ik nog bemachtigen da's mooi, die was me niet opgevallen in de boom. eens kijken. Ik spaar hard richting de fabriek en daarna ga ik weer in de boom zelf verder. probeer eerst ales te regelen wat mij in ruimte helpt, want ruimte helpt uitendelijk straks de rest ook weer harder te laten gaan.

En nee bobo! tis niet mijn enige hoor. Ik houd er zelf nog 2 over dan :) dus komt goed.
    poeeh gele trompet zou ik even moeten zoeken, maar kon dingen nog niet inleveren omdat ik gele trompetjes miste.

ja ik heb nu dan straks alle oude bomen die nog te verkrijgen zijn! dus dat is echt fantastisch. Had vorig ruil evenement al heel veel gekregen.

16. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

wat kunnen jullie kletsen zeg!xD
    ik kan het allemaal niet meer volgen hihi.
    hier thuis kan ik het ook allemaal maar amper meer overzien.
    zoonlief besloot om eindelijk de slaapkamers op te gaan knappen.:wuerg:
    begon met zijn eigen kamer en gaat door tot alle 4 de kamers gedaan zijn.laminaat leggen en al.8)
    heel lief van hem :inlove:, maar een zooi....:oops:ik kan daar niet goed tegen.:cry:
    zijn vriendin gaat vandaag overhuizen en dan gaat hij ook helpen, dus blijft het werk hier weer liggen.
    en het was al zo'n drukke week met veel gesprekken....-.-
    maar ja, het knapt wel op.:D
    ik moet nog even op een houtje bijten...[ doe maar boomstam]:p

uuuhhhhmmmm.....ruilevent;

ik mis nog heel wat. zal kijken via de markt wat daar aan spul aangeboden wordt en ik nog niet heb.
    heb wel al even gisteravond in de ruillijst gekeken of het überhaupt te ruilen valt, maar dat ben ik al weer grotendeels vergeten natuurlijk.
    dus als iemand nog wat over heeft, ik mis nog;

blauwe regenboom
    gouden regenboom
    pimpernoot
    sneeuwspar
    drakenbloedboom
    doerian
    olifantspoot
    sandelhout
    chocowingerd

en verder weet ik het effe niet.o_O
    een vraagje aan Lea ;of je ze in het lijstje wilt zetten die te ruilen vallen.;)
    ik zal vast nog wel dit weekend ergens tijd hebben om te kijken wat ik nog weg kan geven.
    nu maar weer terug om spulletjes te verzamelen, wat mijn schoondochter mee kan nemen.
    alvast fijn weekend allemaal. ;)

17. Snijderboerderij

Weet ik, ik had nog 2 stallen van de trein in de schuur staan :)

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Volgens mij heb ik alles op de bus gedaan:)

19. enk52

enk52 Levende forumlegende

Snijderboerderij: bloembed Tsechië, Beste vriendjes (Lea) Hengelpret en vijvermonster, Chocoladewingerd, Kornoelje (Aloryan), Zwarte wilg (Doj) en de drakenbloedboom (Aloryan), Haai.(niet te ruilen)

Hesje; Hert (eevee)

Detje: gouden regen (Lucie), extra rollinia (Lucie) en hertenverblijf

fricor: gouden regen, drakenbloed, olifantspoot(lea)

Sterkte fricor met alle drukke bezigheden.

Als iedereen weer even weg haalt wat binnen is dan blijft het overzichtelijk

20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

bedankt eevee

hij staat te pronken bij de boom:)

Snijderboerderij; bloembed Tsjechië -Beste vriendjes (Lea) Hengelpret en vijvermonster
    chocoladewingerd -kornoelje(Aloryan) zwarte wilg (Doj) Drakenbloedboom Aloryan) haai niet te ruilen

Aloryan; gele trompet (Bobo) - hert - rode panda (boerinmadison)
    oude bomen; mirabella en magnolia en kastanje - (Doj) linde (eevee)
    geurboom (snijderboerderij)(freedom)
    geitenmelkboom
    (snijderboerderij) eierboom (doj) (Snijderboerderij)

boerinmadison hamster (Hesje) perzikboom (Snijderboerderij)

bobo hert (Doj)

eevee drakenbloed (Aloryan) Gouden regen (Lucie)

Detje Gouden regen (Lucie) extra rollinia (Lucie) hertenverblijf

fricor; Gouden regen - drakenbloed - olifantspoot(lea)

sterkte fricor met alle drukke bezigheden

lijstje weer bijgewerkt