Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Kippenhokken heb ik het meest 90 stuks, koeien, schaap en vissenstallen over de 30 stuks xD

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ja ik heb 2 eierbomen en die staan standaard op het land, dus ik heb wel eitjes hoor! maar zeker in het begin is het ook veel eieren leveren in de quests..

3. Snijderboerderij

Yvon je kunt van mij wel wat eierbomen krijgen heb er nog 4 in de schuur staan

4. Aloryan

als je ze neit gebruikt mag het altijd! maar ik heb op zich genoeg om me te redden hoor! krijg al zo vveel van iederen, wil eigenlijk vooral wat dingen terug geven :)

5. Snijderboerderij

Ik heb er al 6 staan, dus kan ze wel missen

6. Aloryan

thanx dan!

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik heb bv 31 wasberen,24 elanden enz enz.maar ik heb van bv de kraai maar 5.waarschijnlijk te fanatiek geweest met ruilen.maar volgens mij kun je die ook maken die stallen

ik ga maar eens afsluiten,fijne avond nog allemaal en tot morgen

8. Aloryan

31 wasberen ahhahahaha oke.. ja dat krijg je door de tijd heen :) da's nog wel een verschilletje.. als je dan ineens een onverwacht fokdier heb maak je in 2 daagjes genoeg beesten. slaap lekker

9. Snijderboerderij

Ik heb maar 1 elandpodium, maar er worden ook maar weinig elpees gevraagd.

Tempelbomen en kerstboom2011 staan achter in de schuur daar word weinig naar gevraagd ;)
    Ps. Vond nog 32 mysteriestallen in de schuur :oops:

-freedom5555- vindt dit leuk.
  10. Aloryan

ik heb nog geen 1 werkstal gebouwd. ik doe het met alles wat ik nu win in de questen.. en koop de goedkope producten op voor in de quests... ohja en uit die mysterieuze dingen natuurlijk, want heb er wel al heel wat in totaal, zodat ik gereedschap heb wanneer ik ook daadwerkelijk een werkstal moet bouwen.

hahaha die zal ik dan maar een sop het land zetten

Laatste bewerkt: 2 Februari 2017
    Snijderboerderij vindt dit leuk.
  11. Snijderboerderij

Ik zit nu te wachten tot ik mijn sneeuwklokjes kan oogsten, nog 5 min. te gaan :)

12. doj34

doj34 Forum freak

bobo is naar bed toe, die wordt morgen blij wakker... ik heb een hert voor haar.
    En in het lijstje stond ook een zwarte wilg. die kan ik ook leveren... aan volgens mij Snijderboerderij.
    ook gordeldier is beschikbaar (heb er 11).
    ik zal ook even een eierboom uitgraven en op transport zetten naar Yvonne.

13. Aloryan

oh dank je wel doj en dat zullen snijder en bobo fijn vinden, ik zet ze in het lijstje! :

Snijderboerderij: bloembed Tsechië, Beste vriendjes (Lea) Hengelpret en vijvermonster, Chocoladewingerd, Kornoelje (Aloryan), Zwarte wilg (Doj) en de drakenbloedboom (Aloryan), Haai, Gordeldier (Doj), en hertje

Aloryan: gele trompet (Bobo) -hert, - rode panda
    dan nog wat oude bomen,: Mirabella, magnolia, linde, kastanje, geurboom, geitenmelkboom

boerin madison; hamster (Hesje) perzikboom (Snijderboerderij}

Hesje; Hert (eevee)

bobo: Hert (Doj)

14. doj34

doj34 Forum freak

Snijderboerderij: bloembed Tsechië, Beste vriendjes (Lea) Hengelpret en vijvermonster, Chocoladewingerd, Kornoelje (Aloryan), Zwarte wilg (Doj) en de drakenbloedboom (Aloryan), Haai, Gordeldier (Doj), en hertje

dan nog wat oude bomen,: Mirabella(doj), magnolia (doj), linde, kastanje(doj), geurboom, geitenmelkboom, eierboom (doj)

Hesje; Hert (eevee)

nog maar even wat boompjes gevonden.

15. Aloryan

Oh super!! vooral die kastanjeboom :) thanxx doei stomme questjes hahaha en daarnaast zou ik het gewoon heel leuk vinden om gewoon alles te hebben : )

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Nou snap ik er niets meer van:wuerg: Eerst zijn mijn hamsters op mijn schaduw er vandoor en nu zijn mijn kraaien er achter aan gevlogen.
    Er staan alleen nog rode en oranje stallen:cry:

Als iemand nog een drakenbloed boom heeft graag die mis ik hier nog en ook de doerian weet niet of je die kan ruilen.
    Heb nog wel een Linde voor Snijder

17. Aloryan

ik ga even speuren hoeveel drakenbloedjes ik heb eevee

dan nog wat oude bomen,: Mirabella(doj), magnolia (doj), linde, kastanje(doj), geurboom, geitenmelkboom, eierboom (doj)

Hesje; Hert (eevee)

Eevee: drakenbloed (Aloryan)

eevee60 vindt dit leuk.
  18. Snijderboerderij

dan nog wat oude bomen,: Mirabella(doj), magnolia (doj), linde(eevee), kastanje(doj), geurboom(Snijderboerderij), geitenmelkboom
    (Snijderboerderij), eierboom (doj)(Snijderboerderij)

Hesje; Hert (eevee)

Eevee: drakenbloed (Aloryan)

Laatste bewerkt: 2 Februari 2017
  19. Aloryan

het gaat wel goed met die lijst zeg!! echt fantastisch zo, morgen komen er vast nog wel wat vragen bij.. nu lekker slapen.

20. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedenavond
    Ik kan vast ook nog wel kliekjes blij maken met bomen en stallen.
    Ik heb voor Yvonne vast nog wel een geitenmelkboom. (help me wel herinneren)

Kijk morgen het lijstje verder. Net terug van t werk. Was een beetje drukke dienst.