Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

niet te hard zwaaien hoor ik blijf toch wel

fricor, eevee60, bobobear en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje,

jij mag blijven hoor;)
    Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Dat je nog aan slapen toekomtxD

3. Hesje

ja wat moet ik daar nou op zeggen;)

liggen eigenlijk allemaal op de zolder bij freedomxD

4. enk52

Dacht ik dat je elke dag aan het knutselen was maar wel lekker makkelijk. Dat is een zolder waar wel heel veel te vinden is;)

5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, effe snel, katten nog geen eten gehad........maar heuuu nu weet ik waar dat sleuteltje is waar ik zooooooo hard naar zocht :wuerg:

hmm. de wol van de deur, zal niet van hier zijn, bruin heb ik niet...alhoewel, maar dan is die wel 40 jaar oud xD

chips en de doos met kralen die we gisteren verlegd hebben heeft ze ook gevonden hihihi....

6. Hesje

ja mooi hè die zolder is echt een schatkamer:)

maar zelf heb ik ook nog wel wat hoor
    ik heb vroeger veel gebreid

sleuteltje heb ik weer terug gelegd:oops: op de goeie plek dacht ik

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,jullie waren al flink aan het babbelen op de vroege ochtend.ik heb weer zo een dag van wel wakker zijn maar nog niet echt aanwezig.dan maar eerst even een kopje thee:)

8. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Goede morgen! is de thee nog warm???
    ben beetje klaar met de koud, maar de zon is wel prachtig zeg momenteel.

Laatste gewassen staan er op. nog 343 gloeipollen te gaan. ik denk dat het gaat lukken.

gisterenavond een ape trots ik. middelste 2de geworden met de junior speaking contest op school. is een speech wedstrijd van alle tweetalige onderwijs scholen.

9. enk52

thee is nog warm hoor en anders maken we verse.:)

Wat geweldig knap Yvonne, dan mag je zeker trots zijn.

10. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

Verse thee, dan doe ik ook mee... gniffel.
    Natuurlijk mag je trots op je kanjer, Yvon!

Hier gisteren een klein akkefietje in huis gehad... nu kan ik er wel om lachen maar ow ow ow.
    Mijn zoon wilt niet naar de kapper, vindt hij zonde van zijn tijd. dus de tondeuse mocht er weer over.
    Onlangs ging de tondeuse stuk en hadden we een andere die al een tijdje in de doos in de kast gepakt. (manlief had hem eerder deze week al gebruikt maar die heeft nauwelijks nog haar op zijn bolletje)
    En die deed het dus gisteravond voor geen meter. Elke keer maar 10 a 20 haartjes, leek wel of hij alleen de rand pakte.
    En ja, om 21.45 uur met alleen van voren geschoren, kan je niet naar school.
    Ik mijn broer bellen, ja hij had ergens wel een apparaat en ow moet daar een kammetje op, ja die liggen wel ergens.
    Hij woont 5 minuten van ons vandaan... helaas was er geen oplader en dus geen tondeuse.
    Mijn vriendin twee straten verderop had wel een tondeuze maar zonder kammetjes.
    Mijn man heeft zijn ouders gebeld en die hadden wel een reserve, tja 20 minuten heen ook weer terug was mijn zoon om 23.30 uur geschoren zodat hij vanochtend toch naar school kon hahahahaha.

Vanavond gaan de kids met deze broer mee naar de lion king.

11. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Heb net nieuwe thee gezet ;)

Wat een kanjer, daar mag je trots best trots op zijn, Yvonne :)

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  12. enk52

Kan me voorstellen dat hij zo niet naar school wou hoewel als ik zie hoe de haardracht soms is tegenwoordig.
    Wat een gedoe Rita. Wel helemaal geweldig dfat ze naar de Lion King mogen:)

Dat is ook een mooie theepot SB, we nemen nog een kopje;)

13. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Bedankt, Lea

Ik heb mijn eigen wolwinkeltje ;)
    Ik heb mijn oude hobby weer herontdekt, heb al verschillende dingen gehaakt (babyschoentjes, miniondeken etc.)

Ik heb nog zeker zo'n 600 DI's nodig, gewassen bijna klaar

14. doj34

doj34 Forum freak

He lea, ik lees op Farmerama facebook pagina dat je winnaar bent of heb ik het mis en zijn er meer lea's met een Hollandse achternaam actief bij farmerama
    Gefeliciteerd!

15. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. lekker warme thee. wat goed van je zoon ivonne ik zou ook trots zijn. en wat een gezellige plaatjes weer lea en hesje. maar hesje gaat wel ver hoor helemaal naar de zolder van freedom. slaap je nog hesje want dat doe je ´s nachts toch? hier nog steeds mooi weer. 14 graden denk ik. ik ben met de laatste bezig van het event maar zo´n strak schema als thuis kan niet. veel weg leuke dingen doen en normaal doe ik het ook ´s nachts als ik er toch even uit ben, maar hier niet. hoewel annie echt niet wakker wordt al doe ik alle lichten aan hahahahaha.

16. enk52

Ik zie het ook net Rita, dat ben ik inderdaad:music:

17. Hesje

O Rita jongens en tondeuse
    hier schoot het kammetje er een keer af8) bovenop zijn hoofd
    was wel buikpijn moment hoor

ik vind hem mooi SB

Yvonne zeker een resultaat waar jullie trots op kunnen zijn

gefeliciteerd Lea

Laatste bewerkt: 27 Januari 2017
  18. doj34

doj34 Forum freak

de partydraaien van dit event waren ook niet mis, een graaf en een bloemenstruisje.....

de bioskoop doet het, lekkere liga komt langs. helaas maar 2 filmpjes.

19. enk52

Dat zijn mooie Rita, gefeliciteerd

20. doj34

doj34 Forum freak

dank je.... was weer puinhoop in 1 van de kisten. Een adelaar met een kraai... dat is roepen om herrie.. hahahahaha
    in de andere kist zat een vlinder met een spin opgesloten. gelukkig had de spin de vlinder nog niet gevangen in zijn web.