Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

werkse voor wie moet werken vandaag:)

ik heb ook in mijn handtekening gekeken,bij mij staat ook 25 augustus 2014,maar dat klopt dus niet,want ik speel al vanaf 2011.

2. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Die datum staat bij iedereen Bobo, dat is de datum van het nieuwe forum.

Goedemorgen allemaal.

3. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,
    hier eindelijk mijn jubileumtaart gevonden... pfff. maar ik zit al vanaf 2010 op farmerama...
    Doordat ik mijn wolkenrij bekeken heb of daar de taart stond, ben ik erachter dat ik nog een kale wolkenrij heb van volle maan items.
    Daar maar eens naar kijken met de volgende volle maan. wat ik nodig heb.

nu wachten totdat ik de rozebottels eraf mag gooien.

4. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede morgen,

Tjonge wat is het mistig hier, het zit echt potdicht.
    Ik heb ook geen idee hoe oud dit account al is, keek ook naar de datum van het forum :)

Was even vergeten dat dit een nieuw forum is.

Denk ik gistermiddag, niet vergeten iets langs erop te zetten, ben ik toch nog vergeten.

Ps. Waar kan ik die taart vinden ?

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

4x Plink Ploink :music:

LucieSchreurs en -freedom5555- vinden dit leuk.
  6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag, ik ben weer thuis.

SB, die hadden we vorig jaar met de verjaardag van farmerama gekregen. Volgens mij speelde je toen even niet.

7. doj34

doj34 Forum freak

welkom thuis...
    klaartjuh bedankt voor plingen... ik denk dat ik ze alle vier gevonden heb.

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag, eindelijk hier geraakt.......was een beetje heksenketel hier vanmorgen en gisteren....begint over men kop te groeien !
    bv. het water hier in Antwerpen, faktuur komt van Antwerpen, adres al sedert mensenheugenis(het mijne dus) op dezelfde plaats...;;krijg ik aanvraagformulier voor een sepa mandaat(domiciliering noemde dat vroeger of automatische betaling)......vanuit tada : Heerlen(stond op achterkant van omslag)......en ik moet alles netjes ondertekenen en terug sturen naar " p.b." in Amsterdam !!(weet niet het verband tussen heerlen en Amsterdam ook niet hoor) Nisk e-mail adres, niks tel. nada...dus nachtje bijna van wakker gelegen, a ja kan een spambrief zijn hé, aangezien ik alles online regel en dit per post kwam....
    Bel naar dat "water" kreeg ik te horen : a ja is oké hoor, de europese sepamandaten worden allemaal afgehandeld in Amsterdam......

Klavertjes 4..?? :oops: mis ik weeral iets??
    pssssttttt.....weeral op men zolder geweest Hesje......heb nog zo van die theemutsen liggen......maar dan meer gekleurde.......is zelfs eentje bij van de keuken toen ik kind was, was idem gordijnen, idem overwanten, idem tafelkleed.....idem kussentjes om op te zitten...... :) en de naaimachiene waar alles op gemaakt is heb ik ook nog :inlove:

9. enk52

Ik denk dat je die nog niet hebt freedom, die krijg je bij level 121

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Level 121:eek:

O ja goedemiddag. Was ze geschrokken dat ik het bijna was vergeten
    hier 210 en 231 DI toch een mooi begin

11. enk52

Dat is zeker mooi begin Lucie, ik had iets minder maar nog niet alles klaar en vanmorgen baha nog geoogst.

12. LucieSchreurs

Bij mij stond inderdaad echt alle klaar. Half bomen, half velden met het hoogste gewas. Had het idee dat vooral de bomen goed hebben opgeleverd

13. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hier begonnen met 215.. eindelijk lijkt het ergenes op !!! woei :)

14. enk52

Dat is een super begin Yvonne:)

15. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ja ik heb ook weer een tentoonsteling geleverd.. dus wellicht was dat het :) nouja goed begin, nu nog even plantjes planten en dan maar eens uitvogelen waar ik vooral wel en niet moet inleveren, tis wel ingewikkeld kaartje :p

16. enk52

Misschien anders even op de fansite kijken Yvonne. Dat kaartje is misschien duidelijker.
    http://www.farmerama-fan-speciaal.nl/downloads/pdf/gesprek van de dag.pdf

17. LucieSchreurs

:oops: En ik maar in en uitloggen, kan je helemaal geen eventgewas zaaien in op de open plek:cry:

volgend mij wordt het tijd voor vakantie. En laat ik nu en lang weekend naar Porto gaan! Alleen nog even de kaboutertjes regelen voor de boerderij

eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  18. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede middag

ik ben er ook weer event opgestart bij é;en farm netjes alles wat er bij hoort:)
    en bij de andere farm vergeet ik het weer dus wat langer wachten:oops:

nu ga ik de plinken lezen

19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,net geoogst,heb 214 di,waarvan 8 uit de toverbomen.maar mooi begin dacht ik zo.

nu ga ik ook maar eens de plink ploikjes lezen:music:

ehm,ik heb net even gekeken,maar met die sieritems,moet ik zeker in mijn inventaris kijken wat ik nog niet heb?dat heb ik er nou van dat ik eigenlijk nooit kijk wat ik win bij events.:oops:

20. enk52

Lekker Lucie, veel plezier alvast:)

Op bahama doet het regenwoud ook niet mee, alleen de plantage;)

LucieSchreurs vindt dit leuk.