Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een lief mopje is dat:)

eevee60, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje,

Vond het ook wel een schatje. Was de wol op?

3. Hesje

ja ik moet naar de zolder van freedom geloof ik;)

4. enk52

Die heeft ook nog veel stofjes dus dan kan kom je de winter wel door:D

5. Hesje

xD dat denk ik ook wel;)

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen
    Dacht toen ik de theepot zag, huh?? heeft hesje hier op mijn zolder gezeten om stofjes uit te kiezen......en zelfs het bieslint er om heen ook? alhoewel dat ligt beneden in alle maten en kleuren......xD en er zit och "voering" in laat ik hopen...blijkbaar ingestreken en niet ingestikt.....lol

Maar heuu van de rol stof om overgordijnen te maken afblijven aub.......als het me wat beter gaat, na de ganse rompslomp ga ik overgordijnen naaien......idem zoals in men vroegere woonst ! Het is met een motief en het moet nog uitkomen ook en zou ze graag met voering maken.....laat me nu dat laatste nog nooit gedaan hebben ! Denk dat ik beter isolatie gordijnen apart maak en met de haken (die aan de rails kom te hangen) ertussen weef. (moeilijk uitleg hé....o_O) dan gaat alles in één keer open en toe......

Moet wel zien dat men motief uitkomt......hier noemen ze de "rapport"...

Ga nu effe men "soda" zoeken, want verzorgende heeft veel werk, heb gisteren in Aldi een printer gekocht die kan scannen en kopieeren......leuk gaat dat zijn, één probleem : waar te zetten.....lol ....gelukkig is dat ding met wifi......en ik een computerneut......:oops: dus als dat maar goedkomt......is een HP, dus kan niet slecht zijn, nieuwe cartridges is ook meteen nieuwe printerkoppen ;)

Edit : ben in weze blij dat ik niet enige kluns ben met het laten aankoeken van potten( pannen).....dacht al kliekje zal denken : kan die freedom nu niets.....xD

eevee60 vindt dit leuk.
  7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

ik heb mijn portie lachen voor vandaag alweer gehad dames,met jullie.jullie kunnen zo lekker uit de hoek komen.xD

freedom,ik heb ook een printer met wifi,alleen lukte het mij niet om hem via wifi te laten werken,net als mijn pcxDlaat je verzorgende ook even bij mij langskomen dan,lolll

eevee60 vindt dit leuk.
  8. Hesje

ik zal van je gordijnstof afblijven hoor
    leg maar op een stapeltje wat ik mag gebruiken;)

ik heb mijn HP printer boven staan en mijn laptop beneden

ik kan dus ook scannen en draadloos printen

moet wel zeggen dat mijn zoon de installatie gedaan heeft
    hij had dezelfde printer:) eerder dan ik

9. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

jeetje, ik houd het evenals bobo niet droog, ik lig hier echt in een deuk... denk dan opeens freedoms zolder.... mag ik weer terug scrollen.... oh ja, dat las ik gisterochtend toen mijn hoofd nog niet uit het betonblok was. Was zelfs vergeten dat ik een taart aan het maken was voor pagina 400.
    Ik heb een man in huis die niet weet hoe een printer werkt, inkt vervangen moet worden, dus dan kom ik maar opdagen om hem te helpen hahahahahaha (meestal doe ik het net voordat hij thuis komt, zodat hij me niet hoeft te vragen)

Zometeen naar de dame van mindfit... hopelijk komen we weer stapje verder en komt er rust in mijn koppie/lijf.

(iedereen nog bedankt voor al die lieve woordjes richting mijn dochter/gezin)

10. annerieke1980

annerieke1980 Forum-hertog

heej doj34 !!
    ik zag je hier voorbij komen.. waarom krijg in nu in 1 keer zin om sneeuwballen te gooien ? :p
    groetjes!

11. enk52

Daar is het nu wel weer voor. Ik doe met je mee:) Welkom hier trouwens

12. annerieke1980

goede morgen! dankje! sorry dat ik zo kwam binnen vallen!

13. enk52

Iedereen is hier welkom hoor. Gezellig juist:)

14. Hesje

welkom annerieke
    dat maakt niet uit altijd gezellig

ik heb geen zin in natte handschoenen hoor

15. enk52

Ik heb een hele voorraad klaarliggen:p

16. annerieke1980

op de oude chat vaak sneeuwballen gevecht gehad met doj.. dus moest direct er aan denken toen ik doj voorbij zag komen !

17. Hesje

ik ook natuurlijk

ja sneeuwballen gooien is lang geleden:)

18. annerieke1980

* zet vast de warme chocolademelk met slagroom klaar*

19. enk52

Lekker Annerieke, dat gaat er wel in met dat koude weer:)

20. Hesje

mmm lekker
    ik hoop dat Rita al iets aan het bakken is;)

yeee 2 filmpjes gezien