Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemiddag. hier ook de fok klaar met supervoer uit de questen van de koekoek. had er meer dan 100 te kort, dus gaan fokken met de koekoek en daar ook opgeschoten . deed er nooit wat aan. ga er weer af want sai heeft hem nodig voor haar inburgeringslessen

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zooo,ik ben ook weer klaar met het event:)

3. doj34

doj34 Forum freak

gefeliciteerd ria en bobo.

door de charmante ezel heb ik toch nog 20 sv dus de ninja's zitten in de fok. hopelijk slaan ze 1 over en kan die naar de soep met vrienden... duimen jullie mee.

Laatste bewerkt: 11 Januari 2017
  4. bobobear

ik duim met je mee;)

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

6. doj34

doj34 Forum freak

helaas is het een aliën geworden.. scary...

hebben jullie trouwens ook last van overvliegende straaljagers? vanmiddag wel een stuk of 15 tot 20 overgevlogen.

7. bobobear

nee,ik heb geen straaljager gehoord of gezien,komt natuurlijk omdat ze bij jou in de buurt warenxD

8. enk52

nee hier niet Rita. Vliegroute zal bij jullie liggen vandaag.

Hier hadden de albinovleermuizen een identiteitscrisis, ze dachten dat ze superman geworden waren maar dan in vleermuisuitvoering.
    o_Ok nog een aantal panda's die aan de sushi gingen en andere gingen dansen

9. doj34

doj34 Forum freak

hij gaat lekker Lea! heb je nu de vleermuizen klaar... of dat niet.

10. enk52

nee nog 1 zo'n supermuis:)
    ook nog 2 rockmuizen zie ik.
    Maar laat hem nog even staan, heb ook nog wat nodig voor die pakhuisquesten. Die zijn ook nog niet klaar. Heeft wel flinke tegenwaarde.

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

heuu die liggen hier in de kast echt waar hoor, weet/wist er geen blijf mee......was eens in promotie en dan koop ik dat hé.....zonder nadenken.....

vleermuizen en vissen zijn in de kelder sedert geruime tijd...de rest nog niets van de fokquesten...vond het wel raar dat je geen vleermuizen kon inleveren voor dit event, zijn toch zoogdieren?

12. doj34

doj34 Forum freak

hier zijn schaap geit konijn en vleermuis naar de kelder de rest wil nog niet lukken.

ik heb vleermuizen ingeleverd bij het event. had 70 witte vlerkies en nu nog maar 10. Maar dat kan alleen bij de linkerkant, de zoogdieren.
    misschien als je vleer typt in de balk zodat je alleen de vleermuizen tevoorschijn haalt.

13. enk52

Kon wel hoor, ik heb er wel wat ingedaan van die albino's

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Spijtig dat het niet lukte bij me, heb nog albino ingetikt maar kwam niets, had er 82.....staan nu wat te koop ;)

Dank aan men buurtjes voor het vele SV :)

Doj, kan niets meer intikken want event is af....

15. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

jeetje echt al af allemaal! lekker hoor. da's echt het voordeel van voorraad hebben :)
    ik merk wel dat mijn voorraad echt steeds beter wordt hoor, dit event kom ik prima tot en met level 6. Denk dat ik daar maar genoegen mee neem zodat niet heel mijn voorraad naar de mallemoeren gaat.. kan ik wel die werkstallen neerzetten.

weee 1 miljoen eptjes voor een quest met dingen inleveren voor mijn fabriek!! dat zet lekker zoden aan de dijk.

whahaha zal ik eens een slechte grap vertellen.. heb de fabriek ingeleverd ipv de menagerie... gelukkig heb ik pas 1 boor van de 6. Heb nog even voor ik de bouwtekeningen nodig heb :p

Laatste bewerkt: 11 Januari 2017
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  16. doj34

doj34 Forum freak

hmm mijn staat blauw van de rook.
    Een Turkse pizza die warm moest worden in de magnetron oven... had het woordje oven niet gelezen en probeerde via de magnetron warm te worden.
    Tja dan worden ze heel snel zwart en komt er roetlucht vrij...
    Afzuigkap draait nu overuren. gelukkig geen rookmelder in de woonkamer (open keuken). die hangt in de gang en op de overloop 1ste en 2de verdieping.

17. enk52

oei dat is minder Rita, is het nu nog wel eetbaar of moet je op zoek naar wat anders?

18. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

oeeh zonde van je huis en je turkse pizza. blijft altijd zo lang hangen in je huis die lucht.

19. doj34

doj34 Forum freak

was de tweede, de eerste is heerlijk opgesmikkeld door daan.
    nu liggen er snitzels te wachten. manlief kon Utrecht niet uit komen. Alleen maar file.

20. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

wat en ellende rita. gebeurt bij ton ook wel eens dan zeg ik moet in het oventje en dan doet hij ze in de magnetron. dan alles zwart. erg hoor. hier weinig overgeslagen maar ik heb dat nooit dat hij ver overslaat als ik mijn fokken maar haal dat is het belangrijkste.