Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond

@eevee60 , gecondoleerd. Het mag bij jou wel weer even ophouden denk ik zo:oops:

eevee60 vindt dit leuk.
  2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Eevee gecondoleerd.......uit ervaring weet ik dat het nooit alleen komt.......hier gaan ze ook telkens met 2....o_O

Wat pauw als fokdier?!?.....heb bijna geen pauwen :cry:

eevee60 vindt dit leuk.
  3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

dat wordt ook je pauwen erop zetten freedom;)ik heb er 100

4. detje81

detje81 Forum-overlever

Had toevallig net gister de pauwen opgezet. Dit omdat ik alle gewassen op 4000 had, dus denk dan nu proberen alle dieren naar 300 te krijgen en daar zat de pauwen bij. Dus dat zou mooi uit komen.

Verder een hele dikke knuffel, want die is wel nodig zo te lezen. Iedereen sterkte die het nodig heeft of beterschap.
    Ik noem maar even geen namen, want mijn kop zit aardig vol, dus de kans is nu te groot dat ik dan iemand vergeet.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Goede avond.

Sterkte zeg met alweer een verlies. echt heel naar.

pauwen. dat had ik ook gelezen, toevallig had ik er daar 100 van :) en nu al zo'n 150.. gaat prima dus.
    zou dit dan eindelijk mijn fok event worden!! zou het zou het.

eevee60 vindt dit leuk.
  6. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

eevee gecondoleerd. zoals al gezegd je zit echt in het verdomhoekje. maar ik hoop dat je daar gauw uit bent. iedereen die een knuffel nodig heeft bij deze. zieken en gezonden. bobo beterschap griep is ook niet alles. hier al weken aan het kwakkelen maar wil niet doorzetten. hier ook nu 100 pauwen dus ze staan sinds gisteravond op het land.

eevee60 vindt dit leuk.
  7. doj34

doj34 Forum freak

ik ga maar eens handelen in pauwen... gekocht voor 11k en nu op de markt gezet voor 16k...

8. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede avond,

Iedereen sterkte en/of beterschap gewenst die het nodig heeft.

Yeah, ik denk dat ik nu alle dieren op baha bezit. Kreeg uit de oude stallen nog een rode panda en een tijger. Had het geluk om het nieuwe dier te krijgen(2de stal)

Welterusten allemaal

omaagnes55 vindt dit leuk.
  9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

-freedom5555-, fricor en bobobear vinden dit leuk.
  10. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

daar moest ik toch even goed kijken wat er op me stond te wachten:)

ik heb de broer van gisteren gevonden

-freedom5555-, fricor en bobobear vinden dit leuk.
  11. enk52

Goedemorgen Hesje,

Dat is wel een grote broer. Maar weer voorzichtig intappen dan.:)

12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja zou ik doen het is hete thee;)

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Lekker zo'n bakje thee. Kunne we goed gebruiken zo in de ochtend

14. bobobear

goedemorgen allemaal,ik kom ook gezellig even een lekker heet kopje thee meedrinken.

ik heb mijn hondje net verzorgt,moet op vaste tijden he,kwa eten dan en prik,was wel weer even wennen,hij was meer dan een week bij mijn zus.en uitlaten was ook zo iets,maarja wat moet dat moet.hij was vannacht aan het niezen,ik dacht kan toch niet dat ik hem heb aangestoken.haah,ja je weet nooit.hahaha.nu zometteen even een wasje aanzetten en dan zoek ik mijn bedje nog even op.fijne dag allemaal

PLINK PLOINK!!!!
    fokevent,bb en sv aanbieding en happy stallendag

zijn weer mooie prijzen te winnen,maar gaat wel heel veel sv kosten,gelukkig heb ik aardig wat op voorraad.ik wil wel graag die bijzondere stallen winnen:inlove:

Laatste bewerkt: 10 Januari 2017
  15. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

ik heb zitten rekenen... 140 badges per groep betekent 280 supervoer x 2 groepen = 560 supervoer om dit event compleet klaar te krijgen.
    maar er zitten mooie cadeautjes bij, ik denk dat ik nodig sv nodig heb. De molen draait al overuren.
    Zal ik toch dat 60 sv bij de nieuwe shop halen, heb 120 farmmunten (staat onder het mandje)

16. bobobear

ja,je hebt inderdaad heel veel sv nodig.ik vergeet altijd die molenabo te halen,dat scheelt een stuk in tijd kwa maken van sv.ik heb de laatste tijd de molen alleen maar aanstaan voor de sv.

17. enk52

Goedemiddag,

Nog 2 x PLINK PLOINK

Verkoop ambachtsbenodigdheden
    Onderhoud

18. doj34

doj34 Forum freak

hmm ik had liever supervoer pakketten gezien in de verkoop ;)

19. enk52

Daar had Bobo al voor geploinkt;)

fricor vindt dit leuk.
  20. doj34

doj34 Forum freak

oeps... het zijn ook zoveel ploinks.... hmmm mijn baha dieren mogen het fokmotel niet... vreemd. lijkt wel een discriminatie.
    zal even f5 doen, of dit misschien tijdelijk is.... oke, na f5 mogen ze wel weer... gelukkig..