Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dat valt dan mee:music:

Het weer weet hier nog niet wat het wil, dan droog dan stort dan wind dan windstil.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hier de eerste 3 windstil echt niet verder gewoon herfst

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dan komt het zeker nog(hoeft niet) ze voorspellen van alles , en ik hou niet van echt harde stormwind:(

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier doet het ook alles hoor, nu schijnt weer even de zon en net kwam het nog met bakken omlaag. Hoef er gelukkig niet meer uit vandaag;)

5. doj34

doj34 Forum freak

ehm, ik heb al een ketelgeval maar ik sprak net muts en die heeft hem nog niet. kan mijn naam veranderen in die van muts70

hmm, Daan komt thuis. heeft een 4 gehaald voor huiswerk wat ik grotendeels voor hem heb gemaakt omdat hij te moe was om het te maken. een leesbiografie voor Nederlands, moest 4 boeken (2 prenten/voorlees boeken en twee eigen gelezen boeken) omschrijven.
    Had te weinig mening.
    De leerkracht had op donderdag te horen gekregen dat Daan niet met zijn huiswerk uitkwam. Hij mocht het huiswerk van de donderdag wat hij niet af had laten zitten als hij deze biografie wel op vrijdag bij zich had. (voor de herfstvakantie)

tja, ik heb liever een 4 en een zoon die weer opknapt dan een zoon die zich geen raad weet omdat hij het huiswerk niet weg kan krijgen.

6. enk52

Is toch te wijten aan gebrek aan energie bij hem? Gelukkig dan deze week lekker vrij en dan volgende week er weer tegen aan. Hopelijk lukt het dan weer helemaal.

7. Hesje

als hij weer helemaal opgeknapt is kan hij dat cijfer wel ophalen het is nog vroeg in het jaar

8. doj34

doj34 Forum freak

vorige week hadden wij herfstvakantie. Dit cijfer kreeg hij vandaag, over huiswerk van voor de vakantie, toen wij erachter kwamen dat hij een nikkelvergiftiging in zijn lijf had, door zijn beugel. Sinds de beugel eruit is, holt hij niet meer achteruit maar schuifelt hij heel langzaam vooruit. En het klopt, dit cijfer is nog op te halen.
    En anders zakt hij maar af, als dat beter is voor zijn gezondheid.

9. enk52

Hier ook vorige week herfstvakantie en je hebt helemaal gelijk. Zijn gezondheid is belangrijker en fijn dat hij nu stapjes vooruit doet. Dat cijfer komt vast wel weer goed.

10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ach Rita dat haalt hij vast weer op,al helemaal fijn dat hij langzaam weer vooruit schuifelt.

Kistje
    Muts
    -jouw-

11. Hesje

hier de kinderen nu vakantie

Rita als jij ziet dat Daan weer zachtjes vooruit gaat dan komt het goed maar het heeft tijd nodig

ik wens je fijne dagen daar aan de overkant

12. enk52

Rita, ik wens je ook vast hele fijne dagen en ben heel benieuwd naar de foto;)

Kistje

muts70
    -jouw-

Gaat hier nu een orkest flink tekeer, waait ook flink:eek:

Ik ga afsluiten. Tot morgen allemaal

Laatste bewerkt: 21 Oktober 2014
  13. Hesje

ik ga ook afsluitn

hier ook heel slecht weer zit bijna te schudden op de bank en de deuren rammelen :(

tot morgen

14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Getsie dan staat ons ook nog wat te wachten.
    Wind valt nu mee alleen regen.

Rita veel plezier aan de overkant.

15. doj34

doj34 Forum freak

Dank jullie wel... ik ga nu afsluiten... ga even de geschiedenis in. Als ik daar ben, moet ik van Daan zeggen dat ik uit de toekomst kom.
    9 uur verschil, ben benieuwd of ik wil slapen als ik wakker ben en andersom... tot gauw!

16. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

wat een onweer zeg. en nog lang niet alles gehad zo te zien.
    geeft niet, ik blijf lekker binnen. :)
    Rita heel veel plezier. en fijn dat je zoon weer wat opknapt.
    dat zoiets kleins als een beugel zulke grote gevolgen kan hebben zeg.
    hier had zoonlief bij een vriend vanmiddag zwarte verf van een tuinhuisje gekrabt. alleen stond ie tegen de wind in......:oops:
    zijn gele regenjas is nu geel met heel veel zwarte spikkels.
    en zijn gezicht kon je bijna niet meer zien zo zwart.
    hij wilde de appie in om wat te kopen. ik zei; doe maar niet, want je wordt niet binnen gelaten hoor.appie houdt niet van zwarte pieten.:p kijkt ie me verbaasd aan...
    hij had nog niet in de spiegel gekeken dus. vriend had gezegd dat het wel mee viel...:wuerg:
    die lacht er nu nog om waarschijnlijk :p
    fijne avond nog,
    groetjes,

17. enk52

Goedemorgen allemaal,

Rita, goede reis en heel veel plezier.

Fricor, dat is net iets voor Alex. Kon je zijn jas nog schoon krijgen?

Is nog steeds slecht buiten. Dan straks maar weer regenpak aan.;)

18. Hesje

Goede morgen

Appie had excuus aangeboden heb ik gehoord
    ik hoop dat je de jas nog schoon krijgt

hier ook nog veel wind en regen brr

het is buiten maar 10 graden

19. enk52

Hier maar 8 graden, voel het binnen bijna waaien. Brrr

20. Hesje

ja de deuren rammelen ook nog had hem vannacht open gelaten
    van badkamer en toilet hoor niet de buitendeuren;)