Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. detje81

detje81 Forum-overlever

ja of zoals vandaag dat ik tegen mijn man zeg hier blijven. Mooie van Jelmer met de kat gemaakt, zal ik nog een van alleen de kat maken hoe mooi die er bij lag, loopt mijn man er wel heen, grrrr daar gaat het moment weer.
    Vanmiddag was ik helaas net te laat. Want Jelmer had zelf een toren van de stapelblokken gemaakt, had ik nog niet eerder gezien, meestal stapelt hij ze in elkaar.

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

weet je wat ik ook veel te weinig heb.. foto's van mij met de kids.. al sje vaak foto's maakt sta je er te weinig op.. dus make sure dat je er ook met hem regelmatig op staat.

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

en dat is dan wel weer jammer van die toren,maar zullen heus nog wel meer momenten komen.;)

4. detje81

detje81 Forum-overlever

oh herkenbaar. We maken er een soort traditie van dat we op mijn mans verjaardag 20 december in ieder geval als gezin bij de kerstboom op de foto gaan

5. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Hier wordt er al flink geknald, ik ben al een paar keer geschrokken door een paar enorm harde knallen. Ze hebben beneden in het winkelcentrum de afvalbakken al verwijderd.

Zetten jullie voor de nacht lange gewassen voor de DI's of event gewassen ?

6. detje81

detje81 Forum-overlever

Omdat ik niet weet hoe vaak ik morgen kan oogsten, zet ik deze nacht event gewassen. Kan beter maandag als ik weer moet werken lange gewassen zetten. Want dan kan ik 's ochtends niet oogsten.

Hier even wat kaartjes uitgezocht voor het fotoalbum. En een dubbele pagina gemaakt. Maar plak hem nog niet, want er ontbreekt nog wat, maar weet nog niet wat. Dus even minimaal een nachtje over slapen.

Welterusten.

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal op deze laatste dag van het jaar,

omaagnes55, fricor, bobobear en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

dat heb je mooi gezegd:)

ik wens iedereen een

fricor vindt dit leuk.
  9. enk52

Goedemorgen Hesje,

dan nemen we nog maar een kopje thee dit jaar.
    Krijg je nog visite vanavond of ga je ergens heen?

10. Hesje

nee ik blijf thuis

twee konen er in ieder geval en mijn moeder een deel van de avond
    zr vind het te vermoeiend om de hele avond te blijven;)

maar dat is voor het eerst

11. enk52

Mijn moeder komt ook niet meer. Ze kan om die tijd geen taxi krijgen en te veel om dan nog eens naar huis te lopen.

12. Hesje

nee die zou je van te voren moeten bestellen

Arjan gaat altijd naar huis en die nam ze dan gelijk mee

komt Marije of ga je ergens naar toe?

13. enk52

Beide, ze komt en we gaan naar een nichtje dit jaar. We rouleren altijd met een klein groepje. We wonen wel allemaal hier in deze stad.

14. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

lekker kopje thee. Prachtige pot weer!

Mooi gesproken Lea, elke keer verras je ons met een prachtig plaatje om de dag te beginnen en dan vandaag juist deze.

Hier blijven we met zijn vieren thuis.
    Ben al een uurtje wakker, dochterlief heeft sinds een paar weken een baantje en mocht om 7 uur beginnen maar die houdt absoluut niet van vuurwerk en om straks om 10.00 uur naar huis te fietsen zag ze niet zitten. Heb haar maar gebracht.

omaagnes55, fricor, boerinina66 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Hesje

goede morgen Rita

over mooi gesproken
    die vind ik ook erg mooi

gezellig Lea

16. enk52

Goedemorgen Rita,

jij hebt ook een prachtige tekst. Er zijn er zoveel, soms zou je ze allemaal neer willen zetten.

Kan me goed voorstellen van je dochter hoor, ik vind het ook niet prettig als ze rotjes richting je fiets gooien.
    Blijf ´s nachts ook meestal voor de ramen kijken.

17. doj34

doj34 Forum freak

Hier staan we op onze dochters kamer te kijken naar de overburen. Zij hebben twee zoons die altijd prachtig vuurwerk kopen en afsteken. Daarnaast kunnen we drie kanten opkijken om de mooiste vuurpijlen de lucht in te zien gaan.
    Scheelt een heleboel geld, als ik de reclame foldertjes zie...

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier gaan we ook met een klein clubje Oud en Nieuw vieren. Sinds een paar jaar doen we het broer en zussen. We zijn dan met zes volwassenen en onze Roel van 15. o_Ok mijn kleine nichtje van anderhalf is erbij. Ben benieuwd dit jaar, vorig jaar werd ze wakker en heeft ze haar ogen uitgekeken. we maken haar er nier wakker om, ze kan nog jaren vieren maar als ze zelf wakker wordt....

Roel heeft jaren overal door heen geslapen, ideaal:)'s Nachts geen last en de volgende dag geen chagrijnig kind zoals veel vriendinnen van mij wel hadden omdat ze ze wakker maakten.

En dat vuurwerk, brrr daar ben ik ook niet zo van, kijk op een afstandje wel wat iedereen heeft gekocht

19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,

wat kunnen jullie babbelen op de vroege ochtend zeg:)wel gezellig hoor,maar moest wel weer even bijlezen,anders hou ik het niet meer bij:p

ik blijf vanavond gewoon lekker thuis,we hadden allemaal geen zin om naar elkaar te gaan vanavond:music:dus lekker een rustig avondje,met wat lekkers,filmpje erbij en natuurlijk wel even om 00.00 uur proosten op het nieuwe jaar.

20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hoi bobo, ook lekker een rustig avondje.
    Wij gaan ook geen gekke dingen doen, lekker bij elkaar zijn en gezellig eten.