Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Rai theater in Amsterdam. We hebben matinee voorstelling.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

een goede reis

veel plezier samen en geniet ervan

3. enk52

Dank je wel maar ben nog niet weg hoor:)

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Nog een laatste dagje werken en dan een week vrij. Veel plezier bij de musical Lea.

5. Hesje

nee maar ik ben er ook niet aldoor;)
    en dan heb ik het toch maar vast gezegd:)

ik ga nog kopje thee halen

6. enk52

Goedemorgen Lucie, werkse nog een dagje en dank je wel.:)

Ik ga ook even thee drinken Hesje.;)

7. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

hmm lekker thee. Klaas Vaak heeft zich vannacht vergist bij mij... ipv zand in de ogen heeft hij betonmortel gebruikt.
    Mijn hoofd lijkt wel een betonblok... hopelijk slaat de paracetamol aan.

Lea veel plezier vanmiddag.
    Lucie veel werkplezier en geniet van je vrije week.

8. enk52

Hoop dat het snel over is Rita.

Heeft toch wel gevroren, ze waren autoramen aan het krabben en ligt ook laagje ijs op het schuurdak.

9. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal...!!
    Veel plezier alvast bij de musical Lea!
    Opstaan met hoofdpijn is niet fijn Rita...ik hoop dat hij zakt!
    Werkse Lucie...en voor de andere die ook moeten werken!!
    Voor degene die net als ik thuis zijn geniet van je dag wat je ook gaat doen ;)

10. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Veel plezier vanmiddag Lea

Hier al weer lekker weekend. Gastouder is vrij, dus heb ik ook maar lekker extra dagje genomen.

Groeten Detje

11. enk52

Dank jullie wel, jullie ook een fijne dag.

Lekker lang weekend dan Detje en is natuurlijk rare week zo tussen kerst en nieuwjaar. Dan zijn veel mensen vrij.

12. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. lea en hesje wat een schattige plaatjes weer elke ochtend. ga nu gezellig aan de koffie. lucie werk ze en een fijne week vrij. rita wat heerlijk een 2e pakket dat is erg aardig. eevee nog veel sterkte sorry ik heb een paar pagina's tegelijk gelezen dus te laat. lea een fijne dag met de musical.

13. enk52

Dank je wel Ria

PLINK PLOINK

Oud en nieuw event:)

14. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemorgen
    Eevee, sterkte en knuffel

Even kort teruggelezen, veel gemist.
    Center parcs was heerlijk. Alleen niet erg best geslapen. Schoonmama heeft mij flink wakker gehouden met het hoesten, zijn hierdoor ook iets eerder naar huis gegaan, Maar goed ook, want ze bleek een longontsteking te hebben. Maar goed dat ze erbij was, anders waren we daar waarschijnlijk niet achter gekomen.
    Wel is alles weer opgeruimd. Straks nog de laatste avond werken van dit jaar. Dan weer een paar dagen vrij. Toch niet verkeerd dacht ik zo.
    Allemaal een fijne dag

15. Hesje

Ow mamaU dat is niet fijn longontsteking
    ik vind het nu ook bar koud brrr

lijkt me leuk event:)

16. enk52

17. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

vreemd, toen ik het bericht van hesje had gecopieerd zag ik wel het knuffelplaatje en die van mij ook.
    ik zie ze nu nog steeds gewoon, ook na uitloggen.o_O

Lea veel plezier de rest vd dag,:)
    mamau2 werk ze. ik hoop dat je niet ons dorpje tegenkomt in je berichten.;)
    hesje toch op tijd wakker vandaag zag ik. ik hoop dat je toch voldoende nachtrust hebt gehad.
    ik zal je niet zo laat meer aan de praat houden hihi, maar als je toch darten wilt afkijken...:p
    groetjes en dikke knuf voor wie kan gebruiken.:)

18. Hesje

goede middag

ik zie hem ook nog steeds fricor, ik vond hem zo lief:)

tuurlijk ben ik op tijd wakker, heb best geslapen hoor;)

was toch gezellig samen darten kijken xD

ik heb nu voor iedereen een knuffel mee gebracht

eevee60, Snijderboerderij en fricor vinden dit leuk.
  19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,vandaag geen tijd gehad,ben net pas klaar met eten dus nu pas voor de 1e keer geoogst.ik heb er maar rozebottel opgegooid voor de dropjes.ook nog even met mijn hond naar de dierenarts geweest voor controle van zijn oog,zat nog steeds die beschadiging,nu pijnstillers erbij en nog doorgaan met de zalf.ja,die is alleen eigenlijk om te zorgen dat er geen bacterie bijkomt.en hij moet ervan afblijven,dat probeer ik ook zoveel mogelijk in de gaten te houden,maarja,jullie weten,ff niet opletten en dan zit ie met zijn poot eraan.en een kap vind ik toch wel wat zielig.maar zoals het nu gaat gaat het op zich wel wat de betere kant op.vanmiddagook even met moeders boodschappen gedaan bij de grote toko en haar toen bij haar eigen thuis afgezet.dus ik heb mijn dagje nu wel weer gehad eigenlijk.ik ga nu lekker relaxen.morgen weer een druk dagje.ik zal zeggen fijne avond nog allemaal en tot morgen maar weer.

20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond allemaal, pff hier zit de laatste werkdag van het jaar erop. Ben er door gekomen dankzij jullie goede wensen. Nu lekker anderhalve week vrij.

Nu dacht ik dat ik dat ik een drukke dag had, maar bobo kan er ook wat van;)

hier ook darten aan het kijken..wacht op van Gerwen, is tenslotte ook een brabander

fricor vindt dit leuk.