Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja het was even zoeken;)
    maar hij is groot genoeg voor allemaal:)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Zeker weten. Heb je de kalender al geopend?

3. Hesje

ja héééél mooi xD en welkom;)

4. enk52

Zeker weten, dat gaat helemaal goed komen zo;)

5. Hesje

er zaten weer hele mooie cadeautjes in de kalender

ik was er heel erg blij mee:)

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Een heel welkom cadeau zeker voor mensen met weinig tijd deze dagen

7. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal...!!
    Ik heb echt genoten van de kalender we zijn weer goed verwend!!
    Het nieuwe vogelhuisje is hier nog niet voorbij gekomen maar die ga ik vast en zeker nog wel een keer winnen...ik heb immers de rest ook compleet.
    Met het event ga ik ook lekker, de allerlaatste kerststerren staan op het land en ik moet in totaal nog 6 opdrachten leveren...de overige 9 zijn al binnen.
    Nu ga ik me snel aankleden en naar de winkel voor de laatste boodschapjes...
    Fijne zaterdag allemaal!!

8. enk52

Fijne zaterdag sinkieboy.

Ik zal ook even de laatste dingen in de winkel halen.

Ik moet ook nog 6 vakjes inleveren maar dat zal vandaag lekker opschieten.

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

eerst even lekker een kopje thee om wakker te worden:music:

en dan ga ik ook maar eens de laatste dingetjes halen voor de kerst.

volgens mij heb ik vandaag de evbentgewassen wel bij elkaar geoogst,alleen de di nog niet denk ik,maar die komen aardig uit de grond dus gaat wel goedkomen.

fijne dag allemaal

10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Hier nog maar 6 vakjes geopend, weet niet hoe jullie dat doen, zo snel.....en ik oogst 3x......zelfs tijdens de nacht, want lig toch wakker.

Heb hier eerder tekort aan die houten ja........ :wuerg:

Bobo en mijn kop is ook een chaotisch ding hoor.....;) ben blij dat die vast staat.....

11. detje81

detje81 Forum-overlever

Oh stom helemaal de eventkalender vergeten vanmorgen. Als ik die van vandaag nu doe, dan kan ik die anderen morgen toch ook nog openen? Want Hendrik Jan geeft aan dat je hem beter 's ochtends kunt openen.

12. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Voor iedereen die het nodig heeft......gisteren, vandaag of morgen......

voor de kattenliefhebbers :

voor boboke :

LucieSchreurs, bobobear, sinkieboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. enk52

Mooi freedom, dat is de site waar ik ook veel plaatjes af haal.;)

14. Hesje

freedom wat mooi

15. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

heee goede middag!! tis wel weinig oogsten zo hoor met dat lange gewas!! en de kalender is zeer welkom!
    ik moet nog 8 vakjes.. de drops gaan langzamer dan mijn gwassen, maar dat geeft niet hoor. ga prima. heb net een oranje stal binnen gesleept.. ga zo nog voor de ganzenstal :) die zijn wel handig als het gaat om voorraad bouwen.

zag weer een fokevent in de kalender haha hoop dat ik die dieren wel heb. ben benieuwd welke het worden. Wel ellendig want durf niet in questen in te leveren, omdat ik niet weet welke dieren er in het verleden al geweest zijn en welke er dus aankomen. dus ik pot ze maar wat op voorzichtig denk ik.

straks oogsten en dan op naar mijn broer als ik thuis kom plantjes eraf.. dan is het wel weer handig dat lange gewas : p

16. enk52

Veel plezier Yvonne. Hou je wel in de gaten waar de wolkenrij en de items zitten?

17. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ja die heb ik er al uitgevist!! hihihi de wolkenrij staat al vol :) thanks voor de tip, want het zou wel wat voor mij zijn om dan nog wat te missen op het eind.

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

mooie tekst freedom,:inlove:en wat een gezellige lieve beer speciaal voor mij:inlove:je bent een lieverd;)

19. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ook ik kom even allemaal fijne kerstdagen wensen en een heel gelukkig nieuwjaar. voor ieder die een hug nodig heeft geef ik er er een. ik heb net vanaf dinsdag terug gelezen maar alles alweer alweer vergeten. sorry.

20. detje81

detje81 Forum-overlever

grr, hier volop frustratie.
    We zouden nog even gezellig met zijn drieën eten, voordat we vanavond met de gospel gaan zingen. Maar manlief komt zo laat uit het werk thuis (moet klaar staan voor morgen, want hij werkt in de horeca) dat dat hem helaas niet meer wordt. Wordt dus ook nog haasje repje vanavond.
    Staat nu eten op voor Jelmer en onze lieve buurvrouw had nog wat voor mij, want we zouden samen koken. Staat ook al wat voor manlief klaar, hoop dat hij niet al te laat thuis komt, zodat we wel met zijn tweeën heen kunnen.