Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

normaal gaan ze op zaterdag om 7 uur open merkte ik pas
    had ik zitten wachten tot 8 uur kom ik daar aan komt er iemand met een volle kar naar buiten:)

ik ga soms wel vroeg maar zo vroeg denk ik niet;)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik ga altijd om 8 uur meteen

3. Hesje

ik soms
    ik moet om half 9 thuis zijn sociale controle ;)

maar om er noe om 7 uur op de stoep te staan of zoals morgen om 6 uur dat gaat me toch te ver:sleepy:

4. enk52

Dat zou me ook te ver gaan hoor. 7 uur zou nog gaan.
    Wie controleert jou om half 9?

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Lekker zo'n kopje thee.

Om zes uur bij de supermarkt? brr mij niet gezien. Dan ben ik toch lekker in huis. Hesje sociale controle? Bellen je zonen je elke ochtend?

6. Hesje

nee mijn moeder:)

eevee60 vindt dit leuk.
  7. enk52

Die had ik niet verwacht. Die van mij slaapt nog om die tijd maar heeft ´s nachts daar moeite mee.
    Ik dacht ook een van je zoons.;)

8. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

hihihi, ik dacht ook dat een zoon een bakkie kwam doen.
    Wel goed dat je moeder en jij een belafspraak hebben, is dit iedere ochtend of 1 keer in de week?

Lief bobo, dat je even een postje plaatste. Jammer dat het nog niet goed gaat met je, dikke knuffel.

Lea, ik ken de zus moeder en neefje van mijn nieuwe tandarts. Zij zijn droomdekenmakers en wonen in het midden van het land. Daarom was het wel bijzonder toen ze hoorden dat ik in hetzelfde tandartsencentrum kom, waar de zus werkt.

zojuist dochterlief voor een paar uur naar school. ze gaat rond 11 uur met klas kerst vieren (eten).
    Zoonlief hoeft pas om half 10 op school te zijn om te eten en dan hebben ze vakantie.

ik heb de eerste twee vakjes te pakken.. ik ga eerst voor de middelste rij.... al die gouden bananen kan ik wel gebruiken. Waar gaan jullie voor als eerste?

9. enk52

Dat is zeker wel heel toevallig Rita.

Ik ga eerst voor de wolkenrij met items. Heb al 3 items binnen. Bij de volgende oogst moet dat wel lukken. Dan kijk ik verder maar ga natuurlijk voor alles;)

Gezellig altijd dat kersteten op school. Op de lagere school waar ik nog wat doe waren ze gistermorgen kerststukjes aan het maken en gisteravond eten.

10. Hesje

ach het is wederzijdse controle denk ik dan maar

niet op woensdag want dan ga ik naar haar toe en op zondag is ze hier
    verder wel altijd ach ja

ja als je eigen tandarts stopt en het is hetzelfde centrum dan moet dat kunnen denk ik

vorige week kwam er een zoon langs om 8 uur hij was bij de tandarts geweest ze gaan allemaal nog hier naar de tandarts
    dan komt hij binnen, gaat naar toilet en zegt; doei het was gezellig maar ik moet weer aan het werk;)

ja laatste dag naar school dit jaar
    fijne vakantie voor alle kliekjes kinderen

ik weet nog niet wat ik als eerste neem nog niet echt naar gekeken want ik wil toch alles:oops:

-freedom5555- vindt dit leuk.
  11. doj34

doj34 Forum freak

ja ik ga ook voor alles...

goh hesje, je kan dan beter een draaideur aan je huis bevestigen... gniffel.

Mijn oude tandarts had ik vanaf mijn 4de en hij vertelde dat hij patienten had door heel Nederland. De kinderen die uitgevlogen waren en toch bij de tandarts bleef. Dat zegt iets over deze tandarts, hoe lief, betrokken en fijn was. (daarom baalde ik dus dat ik het eerst niet voor elkaar kreeg om bij deze nieuwe te komen. Droomdekenmakers zijn van nature fantastische mensen en dan weet je dat de zus dezelfde genen kan hebben, en dat heeft ze)

12. Hesje

ja zou je wel denken hè maar ja werk gaat voor h1e en hij rijd zowat langs de deur;)

zo de boodschappen voor vandaag binnen en op tijd terug dus wat wil ik nog meer:)

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Lees hier leuke dingen, zoals van soc. controle, dat had ik vroeger ook van mijn moeder telkens om 16.50 uur.....en als ik er niet was belde ze naar men benedenbuur, daar zei ik altijd tegen waar ik naartoe ging en zoniet zag ze dat men auto er niet stond.....die had in geval van nood eventueel de sleutel en was toch thuis want had een "koude" bakkerij zoals ze dat hier noemen......

Doj, wel héééél leuk dat je een familietandarts hebt.......en een goede/leuke......mijn goede woont aan de andere kant van Antwerpen, is met het verkeer niet meer te doen, zeker niet na een verdoving, wat ze bij mij nogal fel moeten doen......trouwens ze doet het niet meer ook niet !

Leuke zoon hoor Hesje, binnen en buiten......haha.......ja inderdaad je kan een draaideur zetten.......

De supermarkten zijn hier open om 8.00 uur......maaaaar zo vroeg ga ik normaal niet meer, want dan zijn de rekken van de verse produkten nog niet aangevuld... kan ook niet, eerst de vroegmarkt en dan moeten de vrachtwagens zich nog door het verkeer murmelen......als ik vraag is dit of dat er al zeggen ze : de vrachtwagen staat in file.......ja Antwerpen stad en omgeving is een ramp.......qua verkeer.
    De droge voeding wordt wel aangevuld vanaf 6.00 ......

Vind dat jullie al hééééééél ver staan met het event.....ik had voor de nacht pas al mijn velden "bijna" vol......en ga ook eerst voor de wolkenrij......en dan voor de rest natuurlijk.....

Boboke, hoop dat je er vlug bovenop bent....maar ben blij dat je het event doet......dikke knuf xxxxxx

14. enk52

PLINK PLOINK

update premium

15. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal...!!

Sterkte Bobo!! Beterschap SB!!

Gefeliciteerd voor de gelevelden en Detje met je man en je lappie!

Hier de boodschappen al in huis behalve brood met beleg enzo...dat doen we morgenochtend...lekker vroeg want we hebben een hekel aan drukte en de soesa er rondomheen in de winkels.
    Verder een rustig dagje vandaag...zowel op de farm als in het eggie...heerlijk geen gestress ;)
    Van het weekend en de kerstdagen ook geen stress of verplichtingen...we zijn lekker thuis met z'n tweetjes en tweede kerstdag komen m'n ouders.
    Het event loopt voorspoedig...de 4 sieritems zijn binnen en ook ik ga voor alles...ben een hebberd wat m'n farm betreft :p

Fijne dag allemaal...*knufff* !!

detje81 vindt dit leuk.
  16. LucieSchreurs

goedemorgen , hier de zijn de meeste boodschappen van de week al binnen gehaald. Vanochtend bij de poelier de bestelde hazenbouten ophgehaald, ik lig dus goed op schema.

aangezien ik in een echte vinexwijk woon ga ik vandaag proberen alles binnen te halen en de drukte van morgen te ontlopen.

17. enk52

Hier ook de meeste boodschappen binnen. Morgen nog wat versspullen en dan sta ik ook om 8 uur in de winkel.

Nu maar eens koffie met een koekje om in de stemming te komen.

18. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Lekker Lea...ik doe een koffietje met je mee...koekje ook lekker ;)

19. LucieSchreurs

Koekje dat lust ik ook nog wel na de lunch

Sinkie gefeliciteerd met je level up

sinkieboy vindt dit leuk.
  20. enk52

Die broodjes zien er wel heel lekker uit Lucie:)

Sinkieboy gefeliciteerd met je level up

Wolkenrij geactiveerd, nu verder voor de rest.

Laatste bewerkt: 23 December 2016
    sinkieboy vindt dit leuk.