Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is flink wat Hesje

Collega is naar Deventer geweest gister, heeft maar 15 minuten hoeven wachten dus dat viel erg mee.
    Heb hele mooie foto´s gezien

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja dat valt idd mee

dat lijkt mij ook echt mooi om eens te zien:)

3. doj34

doj34 Forum freak

volgens mij hangt hier een kliekjes samenkomst in de lucht....

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

goede morgen iedereen.......

denk ik ook Doj.....zal volgend jaar zijn met kerst......xD allen naar de Dickens show....en niemand vind niemand :wuerg:

O ja dank aan alle buren voor het supervoer......dat was ik nog vergeten te zeggen.....

Hier grijs en mist en dat blijft zo tot met kerst volgens de weersberichten op TV :cry: 'k zou zoooooooooo graag eens een witte kerst hebben......o_O dus dat het op kerstavond "echt" sneeuwt hé......:inlove:

edit : Hesje, de theepot is toch echt om in de kerstboom te hangen hoor....kijk eens naar de "tuit" die is toe, hoe kan daar thee uitkomen o_O en bovenaan is zo een dingetje idem als datgene wat aan het kerstbolletje van de kat van Enk hangt....(rare zin xD)

Laatste bewerkt: 19 December 2016
  5. enk52

haha freedom, dat vond ik dus ook en die witte kerst wil ik ook wel:)

elkaar niet vinden zijn telefoons voor uitgevonden;)

6. -jouw-

-jouw- Forumkenner

ja en dat werkt heel goed:)

zo vuilcontainer ook weer leeg, kunnen ze de rekening opmaken 6x geleegd dit jaar

7. enk52

Dat is niet veel, denk dat die van mij ook niet vaker aan de weg staat

8. Hesje

moet je ook betalen voor het restafval?

hier wel 6 euro voor een grote en 4 euro voor een kleine kliko

maar dit jaar wel 76 euro minder heffing

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,ik heb net pas mijn boerderij geoogst,erg he?kwam er gewoon niet eerder van.nu voel ik pas de moeheid van de afgelopen week.ik ben nu nog even wat kleine dingetjes aan het versieren voor de kerst en dan ben ik daar ook mee klaar.dan kan de rest weer opgeruimd worden.

lijkt me wel leuk en gezellig hoor,met kliekje naar Dickens toe volgend jaar.:)

10. enk52

Nee heb vast bedrag per jaar maar als er maar een bodem in zit zet ik hem niet aan de weg.

Laatste keer dit jaar pauzedienst gedaan op school.

11. Hesje

ja dat vaste bedrag hadden wij ook maar dat was dit jaar minder omdat we voor de kliko nu moeten betalen waar de ondergrondse container staat hebben de mensen een pas en die betalen 1 euro per opening van de container
    van het aangeboden afval krijgen we in januari de rekening
    conclusie is kom aan de portemonee van de mensen en ze worden zorgvuldiger met de afvalscheiding
    en niet meer alles in de grijze maar ook het plastic apart

fijne vakantie;)

12. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. kom ook even kijken. heb alles teruggelezen en nu al weer vergeten. zou leuk zijn met z'n allen naar deventer volgend jaar. kan het vast in mijn agenda want weet ik zeker dat ik nog niets heb hahahahaha. hier even deze week een beetje rustig. morgen naar den haag en vrijdag om 6 uur 's morgens zus naar de bus brengen voor 5 daagse vakantie dan kerst en dan de dag na kerst met dochter en man weer naar amsterdam voor amerikaans paspoort want ook met machtiging kan zij het niet doen. maar hij loopt slecht en krijgt nu om de 3 maanden prikken anders kon hij helemaal niet meer lopen. hij liep met een stok. ook al kan hij haast niet komen zeiden ze dan komt hij maar op een brancard. is dat erg dan. fijne dag allemaal. iedereen die een knuffel nodig heeft een knuffel.

13. Hesje

nou ja zeg Ria dat is wel heel erg hè schandalig als ik het zeggen mag

neem dan verder maar lekker je rust en geniet van je vrije dagen
    nu ook lekker weer dus kan je wandelen

14. -freedom5555-

Wat er hier dan gebeurd, ttz. aan mijn vroegere woonst : sluikstorten......als je aan de portemonee van de mensen raakt.....als ze me toen 1 euro hadden gegeven, per foto die ik kon nemen van autonummerplaten die stopten aan het park(ik woonde over het park) aan de glascontainer, om er achter allerhande vuil neer te poten, dan was ik nu rijk....
    Elke dag kwam de ploeg van de stad antwerpen de boel opkuisen en dat was toch zo een 3 meter lang op 2 meter breed !!

Hier in het dorp, zijn naar het schijnt ook ondergrondse dingen en moet je ook betalen per keer dat je het ding opent...vraag me niet hoe het werkt, want ik maak me er enkel boos in.....ze zouden beter de "echte" vervuilers aanpakken - lees de grote pharma fabrieken hier aan de haven, waar wij de slechte lucht van "moeten" inademen - en niet de kleine man.....;)
    Och dat is dus TE gek voor woorden......had zo een dito geval met mijn moeder.......en wat ik toen gezegd heb, kan ik hier niet schrijven, want dan vlieg ik voor eeuwig en één dag - lees voorgoed - van het forum af hier..maar de dag erna telefoneerden ze, dat ze zouden langs komen 2 dagen later......
    Een zin kan ik wel schrijven : die brancard? wie gaat die vervoeren?? een ambulance dacht ik toch ! en wie gaat die ambulance betalen?? tot 10 km is dat hier per enkel rit 60 euro........zonder tussenkomst van het ziekenfonds !

Lang leve ...och laat maar.........:(

15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ook idioot ria,dat hij toch moet komen ondanks dat hij niet kan eigenlijk.:oops:

hier prive even een opdonder gehad,dus ik ben even totaal niet in de stemming,met als gevolg dat ik mijn kerst niet door laat gaan en iedereen maar lekker iets anders moet gaan zoeken,het is jammer,mijn bedoeling was goed,maarja,dat kan soms door 1 persoon vergalt worden.en het gaat helemaal nergens over.maar ook ik heb wel ergens grenzen.maargoed,lieve kliekjes.ik weet niet hoe ik me aankomende dagen voel,dus mischien tot morgen,mischien tot over een paar dagen.fijne avond allemaal

16. enk52

Volgens mij hebben weer een aantal mensen een knuffel nodig.

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Je hebt nooit teveel kerst:inlove:
    En zoveel bezoekers geloof ik meteen, wat een drukte maar wel gezellig

@bobobear , naar Bobootje toch, wat is er gebeurd of vertel je dat lievetr niet? Jammer van je goede intenties het gaat er toch om dat iedereen met kerst (voor zover kan) bij elkaar is .

Laatste bewerkt: 19 December 2016
    eevee60 en bobobear vinden dit leuk.
  18. -freedom5555-

[​IMG] maar bobo toch.......en dat met kerst.....:eek:

bobobear vindt dit leuk.
  19. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ohjee.. succes allen met een rotgevoel.. en neit je kerst laten verpesten door 1 persoon.. gewoon zelf er een fijne dag van maken.
    zo zonde van dagen die gewoonweg gezellig zouden moeten zijn.

hier gaat volgend jaar dat nieuwe betalen voor bakken systeem in.. wel eerlijk hoor. meer afval meer betalen.. al moet ik zeggen dat met 5 man hij wel regelmatig aan de straat gaat, maar alle kids aangeleerd hoe ze NOG beter kunnen afval scheiden dus we gaan ervoor.

20. doj34

doj34 Forum freak

lieve bobo, wat spijtig te lezen dat je zo van slag bent. Een hele dikke knuffel van mij.

Ik had vorige week een oudcollega (droomdekentjes) aan de telefoon en ik liet weten dat ik verbaasd was dat ik niets van het bestuur had gehoord. Dit heeft ze subtiel doorgegeven op kantoor en vanmiddag ging de deurbel en kreeg ik een bos regenboogrozen.
    Helaas is het boeket al volledig in bloei en zal ik nog maar een paar dagen van kunnen genieten.
    Heb het bedrijf gemaild en het blijkt dat het vrijdag al is ingepakt en afgelopen zaterdag al aangeboden had moeten worden.
    En dat het door postnl komt vanwege de kerstperiode.
    Bij dit bedrijf zal ik dus geen bloemen gaan bestellen in de toekomst.