Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja er staan borden langs de weg
    heel duidelijk geven die de route aan er zijn 5 parkeerplaatsen die door 2 routes gereden worden
    kil 1 en 2 en parkeer plaats 1-2-3

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Dank voor de knuffels, Hesje wist ervan dat ik gisteren een echte rotdag had en/of zelfs zou hebben.......verder geen uitleg.....had wel te maken met een uitvaart in de familie en sterkte hoeven jullie me zeker niet te wensen !!!!

Lees hier goed nieuws, van sondes die eruit mogen, ben ik zelf héél blij om, want zo een kleintje met zoiets vind ik erg jammer....

Fricor, let een beetje op jezelf......bobo ook........

Hesje jij had blijkbaar een leuke dag op de kerstmarkt.....

En Enk, is dat in jouw straat met die lichtjes??? of heb ik iets gemist met men warige kop.......:wuerg:

Wat ik zo leuk vind bij jullie, dat is dat bijna alle straten water hebben.......dat kennen wij hier niet, enkel in Brugge....

Doj, proficiaaaat met je zoon en heuu waar je komt in Belgie, is héél ver van mij hoor.......xD ik zit nl. ten noorden van Antwerpen stad op 11 km van Putte-Kapellen(grensovergang).....

O ja pittig detail, de buren die steeds zo met de kliko's gooien bij manier van spreken, zijn deze nacht om 2.30 terug uit vakantie gekomen - ik wist niet eens dat ze weg waren, maar vond het wel bijzonder stil - nu zijn weer bezig met de kliko's, ttz. ze laten het deksel gewoonweg dichtvallen.....ik doe dat zachtjes toe........o_O

Edit : Yvonne, proficiaat met je kamelenfok, je moet het maar kunnen op zo een korte tijd....

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goed geregeld dus allemaal. Heb er veel zin in. laat vanavond nog wel weten hoe het was

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nee freedom, dat is in een gedeelte van de binnenstad. Er is inderdaad heel veel water overal. Vroeger waren in alle straten grachten maar ook in de nieuwe wijken zijn heel veel sloten.

5. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

lekker kopje thee uit de kerstman. Hier is het Dickens weekend (gisteren zelfs jeugdjournaal gehaald).
    Ze hadden 65.000 mensen. Vandaag is het ook nog. Wil aan de ene kant wel de stad, sfeer snuiven maar de drukte zit ik niet op te wachten... (linkerkant is de wachtrij... ze worden wel vermaakt met muziek en acteurs)
    iedere 10 minuten mogen er 20 a 30 personen naar binnen zodat de doorstroom goed verloopt.

eevee60 vindt dit leuk.
  6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ziet er geweldig uit Rita, zou dat ook graag eens zien maar als ik die mensenmassa zie denk ik nog wel een keer na.
    Een collega van mij is er heen vandaag.

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

mooi Rita een kennis is der twee jaar geleden geweest en heeft toen ook een heleboel foto's gemaakt
    het lijkt me prachtig om mee te maken maar zo'n wachrij word je niet vrolijk van

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

O jeetje, Doj, zo een wachtrij........pffffff.....mag er niet aan denken......dat het uuuuuuren gaat duren......in de koude toch wel.

Maar echt waar, het is prachtig.....echt prachtig.....echt Dickens....zoals we geleerd hebben op school.....

9. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

leuk ja dickens! veel van mijn vrienden helpen daar mee met het straat theater :) die zijn altijd alweer een tijd in de weer met wat ze weer gaan doen elk jaar :)

10. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Ben een paar jaar geleden naar Dickens festival geweest, was geweldig. Toen waren de wachtrijen gelukkig nog niet zo lang.

Hier zometeen weg, want we hebben vanavond kerstconcert met de brassband.

Fijne zondag allemaal

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag,

rita,ziet er echt leuk en echt uit dat Dickens verhaal,maar inderdaad als ik dan die wachtrij zie denk ik,laat maar weer zitten.nou moet ik eerlijk zeggen dat de naam me wel wat zegt,maar ik het verhaal niet ken.

12. Aloryan

bobo je kent het verhaal ongetwijfeld..

da's met scoorge.. en die 3 geesten uit he verleden heden en de toekomst enzo..

13. doj34

doj34 Forum freak

die wachtrij is het echt wel waard als er zo'n 400 acteurs in de straatjes rond lopen.
    en je wacht ongeveer 1 tot 1,5 uur en krijg dan zo'n 2 tot 3 uur vermaak....
    Ik zag vanmiddag dat het gebied verder is uitgebreid dan dat ik er doorheen ging. nu heerlijk langs de lijn gekeken.
    ik had als vrijwilliger achter de schermen mee kunnen helpen om de judo clubkas te spekken maar dat leek me dit jaar niet verstandig.
    Waarschijnlijk als ik me volgend jaar fit voel, dat ik dan wel ga meehelpen.

14. Aloryan

wel leuk ook voor die kids o mee te doen rita!
    tis inderdaad wel heel leuk, en dit jaar valt het wachten wel mee want het is best prima weer.. als het echt heel koud is is het wel lang.

15. doj34

doj34 Forum freak

aantal jaren terug hadden we last van veel sneeuwval en hierdoor kwamen juist de mensen uit Deventer aan de beurt. De treinen rijden met extra lange treinen en het begint al op het perron de hele show.

ik zat nog gedoneerde sv op te maken... uit 4 kolganzen een waakgans.... ook niet verkeerd.

16. bobobear

ik moet echt dat verhaal zien dat ik het herken,erg he?ja soms werken mijn hesentjes niet.maar lijkt me wel erg leuk om dat mee te maken zeg.en een uurtje wachten kan ik nog wel opbrengen als het het waard is.waar is dat eigenlijk rita?welke stad?en is daar nog meer te doen?en is dat 1 keer of meerdere shows ofzo?mischien een ideetje voor volgend jaar.moeten jullie me wel helpen herinneren.

aankomende week weer erg druk met afspraken en dingen regelen voor de kerst.druk druk druk.maar ik heb nog aardig alles onder controle.nog wel,lollll

17. doj34

doj34 Forum freak

dit is in Deventer... de stad van Muts70 en Doj....

En je kan de hele dag wel vermaken in Deventer, er is ook een grote (kerst) markt.
    De grote kerk is ook geopend, daar is volgens mij een kraampjes markt.

18. bobobear

hmmm,klinkt erg interressant rita:)

19. Aloryan

het is wel de moeite bobo, zoalng het weer een beejte redelijk is! dus zeker doen.

Mijn dochter is vandaag heel de dag met een vriendje mee geweest naar de dierentuin. bofkont :) de andere twee heb ik verdacht weinig gezien.. een echte zondag :p uitslapen, en weinig doen in de puberhollen.

20. bobobear

ik hou het zeker in mijn achterhoofd yvon.wel leuk dat je dochtertje meemocht naar de dierentuin,altijd leuk voor jongere kinderen.en pubers,tja wat zal ik zeggen.soms ook wel beter als ze in hun holletje blijven,want soms kunnen ze ook erg klieren als ze zich vervelen,of valt dat bij jouw pubers wel mee?