Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond allemaal
    hier ook een beetje druk maar lees wel alles

Freedom, doe je wel voorzichtig, we kunnen je niet missen.

bobo, 800 plus kamelen heb je alleen nodig alsje het eerste rondje met alleen gewone kamelen wilt doen, maar je kan uiteraard ook fokken en die inleveren. Voor het tweede rondje schijn je 6100 kamelen nodig te hebben als je niet wilt fokken

Weet trouwens nog niet of ik mee doe, heb niet veel supervoer en wil graag de zandkastelen ooit af hebben

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

mamaU fijn dat je een leuke dag gehad hebt.

Die zandkastelen wil ik ook graag af, nog 1 fase maar dat is voor volgend jaar,

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hi hi leuk

goede morgen

4. enk52

Goedemorgen Hesje,

Leuke pot weer, met oortjes:)

Het regent hier.

5. Hesje

dat is niet fijn als je er door moet

ik weet het niet, ik kan het niet zien de straat is wel nat

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen hesje en lea,ik doe gezellig mee met een kopje thee.:)

7. enk52

Goedemorgen Bobo, gezellig.

Wat zijn de plannen voor vandaag?

8. Hesje

ha bobo beter geslapen nu?

ik ben ook met de kastelen bezig

9. bobobear

ik heb wel goed geslapen vannacht,ik ging tegen 11 uur slappen en ik werd wakker om 5 uur,maar ik probeerde nog verder te slapen,maar dat ging niet meer,nou dan maar farmpje doen he.hondje heb ik nog niet uitgelaten,hij ligt nog te snurken,en ik hoop het te kunnen rekken tot een uur of 8,dan hoef ik hem maar 1 keer uit te laten voor we weer op pad gaan.de planning voor vandaag is weer een andere grot en mischien nog een andere grot erachteraan,maar moet even kijken of dat lukt met de tijd.want vanavond is er ook een lichtparade om 7 uur.dus wordt een druk dagje vandaag.maar ik heb er weer zin in.:D

10. enk52

Klinkt weer gezellig Bobo, geniet ervan:)

11. bobobear

dank je,zal ik zeker doen:music:

12. Hesje

lijkt me mooi bobo met die lichtjes
    ga maar lekker genieten:)

13. enk52

Lijkt me zeker mooi. Ik heb 1 x een lichtparade gezien in Disneyland. Dat was zo geweldig.

Hier is zaterdag weet lichtjesavond. Een deel van de stad verlicht met kaarslicht en de normale verlichting uit. o_Ok ieder jaar weer gezellig met muziek en koren en andere leuke dingen. Er is dit jaar zelfs een sleebaan zag ik.

14. Hesje

O dat lijkt me ook geweldig mooi om mee te maken

hopen op droog weer

15. enk52

Ja dat hoop ik zeker Hesje

16. bobobear

lijkt me ook mooi lea:)

ik had vorig jaar ook al die lichtjesparade gezien,ik weet niet of het dit jaar hetzelfde is,maar het is zeker mooi om te zien.

17. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

ik ben gisteren om 20.00 uur gaan douchen en gelijk bed ingekropen. was zooo moe.
    nu voel ik me al iets fitter.
    Die zandkastelen laat ik even liggen, heb verschillende al gemaakt, alleen die laatste, dat is een lastige en die moet precies volgens voorbeeld gebouwd worden. op dat kasteel moeten sultans rondlopen en tja die heb je niet zomaar gebouwd. ;)

veel plezier bobo!

18. bobobear

zo,net nog even snel geoogst,maar ik ben niet verslaafd hoor,lollll.en dan ga ik er nu vandoor.tot strax weer allemaal.hier schijnt het zonnetje nu trouwens

19. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Vanmorgen vroeg was het hier best mistig maar inmiddels is de mist opgetrokken en schijnt het zonnetje...
    Ik zie dat BBD inmiddels is begonnen dus ik zal eens wat kamelen hun werk laten hun in het fokmotel ;)
    Zandkastelen heb ik in de koelkast gezet, ik heb nog zoveel questen open staan...alles op z'n tijd zeg ik maar...ooit ooit komen ze af hoop ik :oops:
    Werk ze voor de werkenden onder ons en geniet van je dag voor de niet werkenden :p

fricor vindt dit leuk.
  20. doj34

doj34 Forum freak

hihihi, de wonderen zijn de wereld nog niet uit... kreeg er net 1 uit 4 gewone kamelen.
    Daarnaast had ik gelukkig genoeg wcpapier zodat er ook een mummie tevoorschijn kwam uit 4 gewone...

(oh ja, sorry freedom dat dit mij weer overkomt)

-freedom5555- vindt dit leuk.