Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede morgen,

Hier ook een saaie grijze dag, heerlijk haakweer en tussen door even oogsten, vanmiddag weer naar de creagroep :)

sinkieboy en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

wat een bedrijvigheid hier op de vroege morgen.

plink ploink fokevent kamelen

meteen maar even wat zitten rekenen;
    het eerste gedeelte is te voltooien met 838 gewone kamelen.

edit; het 2e deel met 5302 gewone kamelen. da's een beetje boel.
    heb maar even 60 fokhokken vol gedaan. ze mogen er pas uit als het BBdag is.

plink ploink baby boom dag.

het is dat ik geen 600 TG heb, anders zou ik gaan klagen dat ik ook wel gouden bananen wil kopen. kamelenfok vrij of niet.
    als je net begint kun je toch niet alles halen?

edit 2; plink ploink molen abonnement

Laatste bewerkt: 13 December 2016
  3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag, hier een wrak, lopende neus, koorts........maar ook tijdens de nacht opgestaan :wuerg: kon niet slapen van het niezen.....:oops: ben precies van de trappen gedonderd alles doet pijn :cry:

Verzorgende die langs kwam was ook niet al te best.......pfffffff.....

1353 kamelen op voorraad....zal nog wat hokken erop kieperen.....straks na de oogst.......en heb juist wac enzo op gezet.....:music:

4. fricor

beterschap freedom.
    je hebt de griep te pakken zo te lezen. of op zijn minst een fikse verkoudheid.

gisteren op mijn werk 1 meisje snipverkouden en 1 invalkracht die zei dat ze zo'n keelpijn had en koorts en zich totaal niet lekker voelde....ga dan naar huis! je steekt de ouderen ook aan!

hier ook vannacht eruit.
    ik sliep nog net niet en hoor een auto hard door de straat rijden.
    ook blauwe zwaailichten erbij. gelukkig geen geluid er ook nog eens bij aan.
    even later nog 1, en nog 1 en nog een brandweer...
    toch maar even naar beneden gegaan en gekeken op de site.
    beetje onduidelijk waarom zoveel zwaailichten. er stond wel reanimatie.
    afijn....we wonen in een dorp, dus het verhaal zal wel snel rondgaan.
    maar de slaap was even over.

5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dankjewel Fricor, hoor hier ook constant ambulances........zeker al 4 deze ochtend.....maar kan zijn voor rusthuis hier achter...zal men kop daar maar niet laten zien, alhoewel is morgen : kerstmarkt daar :oops:

Is dit nu griep?? kan nochtans eten......dacht dat je dan niet kon eten......gisteren wel met open jas in de snerpende kou staan wachten aan ziekenfonds....slim is anders hoor xD
    En hier doet niets de ronde.....is ieder voor zich en god voor allen o_O

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag,

Ik zie dat fricor al geploinkt heeft:)

freedom beterschap

Hier ook mistig en grauw. Hoop dat MamaU en Bobo het beter hebben.

7. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Beterschap freedom!!

Hier 1600+ kamelen op voorraad en zeer voldoende SV...1.282.000 aan waarde op voorraad van fokkamelen dus ik ga ervoor en zie wel waar het schip strandt.
    De molen draait hier dubbele uren dus dat molenabonnement is ook weer welkom xD

8. fricor

meestal is het een fikse verkoudheid hoor, maar dan zegt men al gauw; ik heb de griep.
    nu zullen er ook wel heel veel soorten griep zijn, en ook milde.
    maar als je ooit 'de griep' hebt gehad, dus de echte en niet een milde, dan is een verkoudheid lastig en pijnlijk maar niet te vergelijken. althans....dat is mijn ervaring helaas.

en hier in het dorp is het wel zo; val je van je fiets aan het begin van het dorp, dan ben je aan het eind van het dorp al dood en begraven...

het zijn echt de donkere dagen voor Kerst he? hier ook grauw hoor en lekker de lichtjes aan.
    ondanks dit weer veel plezier bobo en mamau2.

ja Lea, ik denk al, waar blijf je nou...

zoveel sv heb ik niet op voorraad sinkieboy, dus eerst maar 60 hokken gevuld en dan kijken hoever ik daarmee kom.
    1 t/m 7 zal ik met gewone kamelen doen. de rest met wat fokkamelen erbij.
    leuke prijzen en al dagen kamelen op het land.
    en alle hogere in rang die uit de fok komen per ongeluk,kan ik dan misschien in kastelen in het zand kwijt.
    maar hier slaan ze zelden wat over hoor.

9. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Hier slaan ze ook zeer zelden over fricor...zeker bij de wat hogere rangen...maar goed ik vul de hokken pas met BB want ik zou ze gerust eerder oogsten en dat is dan weer zonde!! Over een half uurtje zijn er weer 4 SV klaar...ik maak eigenlijk merendeels SV in de molen en soms een diervoer tussendoor wat nodig is, inmiddels heb ik weer 2300+ SV op voorraad dus ik kan nog ff vooruit ;)

10. doj34

doj34 Forum freak

hier 500+ kamelen op voorraad... dus we zullen zien.

11. enk52

enk52 Levende forumlegende

Tja ik moet ook nog wel eens werken:p

Ik heb ook een aardige voorraad kamelen. 2781, dus daar moet ik een aardig eind mee komen.

12. doj34

doj34 Forum freak

wat een extreme prijzen op de markt... pffff... daar kan je rijk mee worden.

13. fricor

dat zijn mooie aantallen sinkieboy en Lea.

hihi Rita, toen ik net de faq had gelezen ging ik naar de markt en waren er geen gewone of fokkamelen te koop.
    nu staan ze er weer wel, maar kosten een aardige [boeren]duit.
    goed voor de verkoop mocht je er genoeg hebben.
    ook goed om veel hokken te zetten voor beginnelingen en zo je saldo wat op te krikken door ze te verkopen.

14. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede nog steeds middag grijs en ongezellig

ik heb 1200 kamelen en zie wel hoever dat ik kom
    ik geloof dat ik op schaduw de fok nog niet heb vrijgemaakt
    ik zal er eens gaan kijken

freedom beterschap
    en hou je voortaan vast als je de trap afgaat

op schaduw nu de kamelen fok vrijgekocht en heb 500 kamelen in de schuur :oops:
    niet zoveel dus

Laatste bewerkt: 13 December 2016
  15. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Freedom Beterschap

Hesje in mijn schuur staan maar 80 kamelen, dus ik vind 500 wel veel ;)

Weet even nog niet wat ik zal doen

16. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja dan wel natuurlijk
    ik had nog bananen dus ik heb de fok maar vrijgekocht

17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,ik ben er ook weer.:)

freedom beterschap:oops:

ik zag dat er weer een fokevent komt.zijn er echt zoveel kamelen nodig?ik snap er even geen bal van.ik heb er 600 zoveel,dus daar ga ik hem niet mee kunnen voltooien?is toch belachelijk als je zoveel van die kamelen moet inleveren en dan noemen ze dat gemiddeld.als het echt klopt,moet ik er even over nadenken of ik er wel aan mee ga doen.het is niks vor mij om een event te laten lopen,maar dit gaat teveel kosten voor me denk ik.

18. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Beetje druk weekend gehad, wel met leuke dingen. Maar ik heb 8 pagina's bij te lezen, dat gaat me momenteel even niet lukken, dus ik haak vanaf hier weer aan.
    Zal nog wel even zoeken hoeveel kamelen er nodig zijn voor de quest.

En mocht ik door het niet bij lezen iets gemist hebben sorry. En voor als er wat te vieren was gefeliciteerd.

19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

gelukkig dat het leuke dingen waren detje:D

detje81 vindt dit leuk.
  20. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Hoi Hoi,
    Nog even een snel berichtje vandaag. Vanmorgen was het miezerig maar rond een uur of 11 werd het droog. Ondanks de bewolking wel droog gehouden vandaag. Leuke dierentuin, was er nog nooit geweest (Arnhem) Daarna nog lekker gegeten in Ede. Geslaagde dag.
    Mirgen wel weer vroeg op voor een dagje werken.
    Fijne avond

eevee60 vindt dit leuk.