Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik kom nog even om het hoekje kijken om jullie welterusten te zeggen...slaap lekker en tot morgen!!

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik kom eventjes langs,maar iedereen van kliekjeshuis slaapt nog.gek he:pik werd om half 2 door mijn hond wakker gemaakt,ik dacht nee he,hij wil toch niet uit.maar menneer wilde water,zijn bak was leeg.daarna dacht ik oke nu gaan we weer slapen,maar dat lukt me tot nu toe niet.dus ik denk dat ik alsnog maar zo naar buiten ga met hem,want anders val ik strax in slaap en dan wil hij wel naar buiten.:oops:ik ben nu dus echt gewoon klaarwakker.enigste voordeel is dat ik kon oogsten,haah.en dan is er niet eens een event.oke,wel een extra volle maan oogst.hahaha.

nou,mischien tot strax maar weer.:)

-freedom5555- en -imagine-1 vinden dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Bobo ik hoop dat je weer slaapt ondertussen

-freedom5555-, -imagine-1 en fricor vinden dit leuk.
  4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een knuffeltje heb je weer gevonden

bobo ik hoop dat je uitgerust ben en een fijne dag

-freedom5555-, -imagine-1 en fricor vinden dit leuk.
  5. enk52

Goedemorgen Hesje,

Jij ziet de dag wel heel roze vandaag. Wel lekker grote pot, genoeg voor iedereen:)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. Hesje

hi hi ja je weet nooit hoe hij op tafel komt als ik hem uitzoek
    ik had om een vrolijke gevraagdxD

7. enk52

dat is met andere plaatjes ook zo. denk je dat ze groot zijn en blijven ze klein en andersom ook.

8. Hesje

nou ja en ik dacht de kleur is vrolijk n hij is groot genoeg dus zet maar neer :)

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, wat een gezelligheid al.

Bobo, hoop dat je weer een slaap bent gevallen zodat je uitgerust aan de volgende dag in Valkenburg kan beginnen

10. enk52

Goedemorgen Lucie, ook alweer van de partij.:)

11. bobobear

goedemorgen,lea hesje en lucie,ik drink gezellig een kopje thee mee.ik heb niet meer kunnen slapen tot nu toe.maar het scheelt,kon ik wel een paar keer oogsten alvast.tja,je moet toch wat als je niet kunt slapen.ach,mischien vanmiddag ofzo.ik maak me niet zo druk.straks gaan we naar de gemeentegrot,dat is met kerstspulletjes en cadeau artikelen.ik heb er wel zin in.:D

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  12. enk52

Heel veel plezier vandaag Bobo:)

13. bobobear

dank je wel lea,zal wel goedkomen denk ik

14. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemorgen
    Veel plezier Bobo.
    Ik mag vandaag een dagje uit met de stichting (mijn werk). Gaan gezellig naar de dierentuin en daarna nog een hapje eten.
    Zojuist weer een volle maan event in de kelder gegooid.
    Schiet lekker op zo.

Fijne dinddag

15. enk52

Jij ook heel veel plezier MamU. Het is er goed weer voor gelukkig. Hoop dat het zo blijft.:)

16. bobobear

fijne dag mama van bono:)

17. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Hoop ik ook Lea, als miezert het hier nu wel.
    Dank je bobo
    Tot vanavond

18. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen... gisteren een drukke middag en avond gehad. hierdoor helemaal niet aan volle maan gedacht... zojuist door bobo wakker geschud. Mijn eerste oogst weer in de schuur. had nog wat bomen en stallen in de opslag voor volle maan, dus die ook maar even erbij gezet.
    We kregen weer te horen dat onze zoon intelligenter is dan hij laat zien. (dat horen we al vanaf de kleuterschool).
    Hij doet niets in de klas behalve kletsen en lachen met zijn vriend.
    tja als je een praktijk-gerichte jongen bent met een atheneum hoofd.... en daar is geen school van...
    hij heeft zo'n hekel aan theoretische vakken.
    Hij had een hele mooie opdracht voor handenarbeid, wist dit al via zijn zus en was daar al een lange tijd mee bezig.
    Van visgraat van een schol heeft hij een stoel gemaakt. heel veel energie ingestoken. moet daar een theoretisch verslag bij en dan krijgt hij maar een 6,8. (blijkt een fout in de berekening te zijn en dit wordt nog een 7.1)

maar ach, let op, aan het eind van het schooljaar zijn alle onvoldoendes weer weggepoetst.

zojuist een escaperoom geboekt voor 1e kerstdag... kijken of we uit een postkamer kunnen ontsnappen... dit keer nemen we mijn broer mee.

Laatste bewerkt: 13 December 2016
  19. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. wat een heerlijke plaatjes weer. bobo en mamaU een fijne dag. dat zal wel lukken denk ik. gisteren thuis gebleven was ik al ziek maar nu moet ik weg en morgen ook. maar pilletjes slikken en we zien wel. fijne dag allemaal

20. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Wat een saaie grijze dag zeg...zometeen ff aankleden en ff naar de winkel en dan weer lekker thuis wat aan prutsen...gisteren veel gedaan dus vandaag een rustig dagje.

fricor vindt dit leuk.