Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

er was weer genoeg om bij te lezen.xD
    hehe....zondag!
    toch is er vandaag nog genoeg te doen.:oops:
    gisteren wat kerstversiering in huis neer gezet/gehangen.
    geen boom dit jaar, of zoonlief moet er nog met 1 komen.
    maar ik zoek altijd erg lang naar 'mijn' boom en ben bang dat ie een hele verkeerde mee neemt, als ie er uberhaupt 1 meeneemt...
    ik zit zelfs aan de takjes te friemelen enzo, maar ondanks dat ie afgezaagd is, heb ik nooit last van uitvallende naalden.heb hem al gezegd dat ik er geen hoef, maar ja...het is wel zoonlief he...8)
    nu alleen nog wat kerstgroen- bakjes opmaken en dan ben ik maar zo een keer vroeg klaar dit jaar.:D

winterbanner heb ik ook maar laten maken door B A.:inlove:
    zelf verschillende plaatjes opgezocht, maar kreeg niet de goede grootte mooi erin.en sommige forumgebruikers kwamen op hetzelfde plaatje uit om een banner ervan te maken.>:(xD
    zit ik vandeweek hevig te zoeken naar een afbeelding van een roodborstje....zie ik in ene buiten in mijn hulstboom een roodborstje zitten.
    ik met de foon er naar toe....komt net de postbode eraan.
    en weg was het roodborstje...-.-

wat een hevige windstoten waren er opeens vannacht zeg!
    er is een hoop omgevallen in de buurt.:eek:

stekjes?? denk ik.o_O
    heb ze gelijk maar op het land gezet.
    ik mis er nog erg veel, maar die komen vanzelf wel.

[​IMG] [​IMG]

bobo veel plezier in Limburg, en Lucie vandaag.
    beterschap voor de zieken.
    groetjes en knuf.

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Bobo veel plezier in limburg ;) en voor pampus daar gaan liggen, wel ik kom erbij liggenxD(gaat natuurlijk niet goedkomen, wij twee)o_O

Zit hier men omslagen voor nieuwjaar uit te printen met men jongste kat erbij.......die zat er eerst mooi voor, héél leuk om te zien, begon ze plots met haar pootje op te slaan......tja print zomaar iets uit hé......
    elk adres moet apart ingegeven worden, dus bekijkt ze me om te zeggen : komt er nog iets?? :wuerg:

Denk dat ik maar wat ga eten, ben snipverkouden........geen fut, niks.....

O ja moet seffens een transactie gaan doen op mijn bank, zie ik juist dat het daar tot 06.01 kraampjes(kerstmarkt) en ijspistes enzo is, dat wil dus zeggen : niks te parkeren....en datgene wat ik moet doen gaat niet online....:cry:

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

fricor je hebt een prachtige banner.

Lucie veel plezier ook vandaag.

freedom dan gezellig de kerstmarkt over als je er kan komen tenminste.

fricor vindt dit leuk.
  4. -freedom5555-

Fricor inderdaad, je hebt een prachtige banner.......die stond er daarjuist toch nog niet.....:oops:

En heuu enk, als ik op kerstmarkt geraak, sta/ben ik wel voor de bank hoor.....xD----xD en moet nog een andere post doen hoor, na de bank.....

5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

detje ik heb ook een rollina ding over of hoe hij ook het.. volgens mij heb ik er meerdere.
    dus komt wel goed met ruil event.

6. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemiddag alweer.
    Zo meteen weer werken, een avonddienst dit x. MOrgen lekker vrij...weer eens griezelen...heerlijk.
    Gisteren wel een boom gekocht, mogen de mannen straks intuigen als ik ben werken.
    Heb wel stekjes gekocht, maar nog niet neergezet. Doe ik morgen wel (of vanavond als ik thuis kom)
    Weet wel dat ik bomen mis, al heb ik geen idee welke.
    Beterschap voor de zieken, felies voor de level up. En ik wilde ook nog mee doen met de groepsknuffel, maar die was alweer een paar dagen geleden.
    Zo nu gaan vort maken, anders ben ik straks nog te laat:p

Enne hihi grappig om weer de tenen van klaartjuh te zien....zal ze ze al missen:inlove:

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

werkze mamaU. Ik hoop dat je geluk hebt met de stekjes.:)

8. fricor

werk ze mamau2 .
    Daan, staat stoer hoor, een sneetje in je wenkbrauw.

hier dan nog maar eens

9. doj34

doj34 Forum freak

ja hij vindt het wel stoer... en het verhaaltje is nog stoerder als hij ook nog kan melden dat de hechting zonder verdoving is gezet... (en het was niet zijn wenkbrauw maar tussen oog en wenkbrauw dus lekker zichtbaar)

-freedom5555-, eevee60 en fricor vinden dit leuk.
  10. Aloryan

hihihi oorlogswonden zijn prima!

eevee60 vindt dit leuk.
  11. doj34

doj34 Forum freak

en weer was de huisarts verwonderd dat hij nog maar 15 was... elke keer zijn ze onder de indruk. hij was ook bijna aan het eind van zijn puberteit vond ze. (manlief ging mee naar binnen, hij mocht het nu beleven dat ze niet gelijk naar de reden ging waarom we een huisarts nodig hadden)

12. Aloryan

nou als hij kwa gedrag ook al bijna an het einde van de puberteit is zou ik er vooral niet over klagen :p

13. detje81

detje81 Forum-overlever

Wat mooi dat er lieve kliekjes zijn die me aan een rolliana kunnen en willen helpen. Moet zo weg en kan helaas de volgende stekjes nog niet oogsten, maar dan hoef ik daar in ieder geval niet over in te zitten, die komt er wel :) Dank jullie wel.

14. doj34

doj34 Forum freak

ik heb echt niets te klagen over mijn beide kinderen... vooral als ik kijk naar mijn waterpoloteam en het gedrag van enkele pubers in dit team, dan heb zeker weten niets te klagen.
    Misschien morgenavond als ik 2 keer 10 minuten gesprek heb met de mentoren van Daan.
    Heb al een lijstje klaar waar ik het over wil hebben...
    maar de mentoren (leraressen Engels en duits) zullen ook vast wel wat te melden hebben over Daan. Hij heeft namelijk een uitgesproken mening en een groot rechtvaardigheidsgevoel. Daarnaast zit hij met zijn gedachten een stukkie verder dan zijn leeftijdsgenoten en dat botst ook nog wel eens.

we zullen wel horen/zien... wordt vervolgd.

fricor vindt dit leuk.
  15. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenmiddag allemaal. tja detje even vragen en dan komen ze wel hoor. altijd wel enige mensen in het kliekje die je kunnen helpen. ik ook. rita dat was even schrikken met je zoon maar kan je nagaan hoe stoer hij is dat hij door wou spelen. fricor pracht banner. ik ben zo gehecht aan de mijne dat ik niet wil veranderen maar ja. zijn er nog kliekjes die niet klaar zijn en nog kerstmutsen nodig hebben? fijne zondag

16. Aloryan

ah ja.. uitgesproken :) hier heb ik er ook zo een. Dat kan wat brutaal overkomen uit mensen onder de 25. al betekent dat niet dat ze altijd ongelijk hebben.

en op school heeft volgens mij elk kind wel IETS wat niet loopt.. gaat het goed heb je wel te weinig sociaal leven, gaat het slecht heb je te veel sociaal leven.. je bent te perfectionistisch of je maakt je huiswerk niet.. etc.

ik ben klaar dus ik gok de rest ook :) was elke keer 1 van de laatste dus dan zal de rest ook wel klaar zijn.
    uit de stekjes helaas geen nieuwe boom. nouja volgende keer heb ik hopelijk meer tg

17. fricor

dankjulliewel.

die van jou is ook mooi Ria.

en eigenwijs en tegenspreken hoort toch bij de pubertijd?
    al zou je soms willen dat ze gewooon iets klakkeloos nog van je aannemen...:p

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  18. Aloryan

ja je zou verplicht 1 dag in de week moeten hebben dat ze je niet tegenspreken :)

hier vandaag 2 verontwaardigde gezichten omdat ik vind dat ze op zondagavond thusi moeten eten.. aangezien morgen de schoolweek weer begint.. hihihi maakte mezelf geloof ik niet echt populair.

fricor vindt dit leuk.
  19. -freedom5555-

Moet wel lachen met de fratsen en verhalen over de pubers......zoals jullie weten heb ik zelf geen kinderen....maar zie wel veel van mezelf in die verhalen....
    Hoezo thuis eten omdat de schoolweek begint?? Wat is dat nu voor flauwe kul lollllllllllll......

huh huh ! de bedoeling was enkel de poes, met sneeuw op het hoofd......xD

Laatste bewerkt: 11 December 2016
  20. Aloryan

hihi wel heel schattig freedom :)

en ja ik herken het ook wel van mezelf hoor. Vond het ook allemaal onwijs onzin. hier zijn de regels soepeler als het goed gaat met het nemen van verantwoordelijkheden over moeten dingen. Dat weten ze.
    Hihi de middelste ging even niet zo lekker.. is nou wel weer aan het opkrabbelen, maarja zo'n zondagavond hebben ze dan gewoon even nodig om tot rust te komen.. gaan ze vanzelf een serie kijken ofzo.. even niets.. en beetje op tijd naar bed.
    Ze hebben genoeg leuke dingen buiten thuis zitten en schoolwerk :p
    oh en ik heb ze gematst.. een vriend van de oudste mag wel meeeten vanavond omdat dat beter uit kwam.

-freedom5555- vindt dit leuk.