Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemiddag
    Ben weer een beetje in het land der levenden. 3 nachten achter elkaar gewerkt, maar overdag niet goed kunnen slapen. Net als nu om 12 uur al wakker. Ach...loopt er een x andere zombie in huis:p.
    Hier moet ik de moed nog verzamelen om mijn dorp van zolder te halen. Weet wel dat het vandaag niet gaat worden

sinkieboy vindt dit leuk.
  2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal:)

gezellig dat je langskomt sinkieboy;)

hier druk en chaotisch en het loopt natuurlijk weer niet zoals het moet lopen.vanochtend nog niet geoogst,wil ik toestraks oogsten,ligt alles plat bij de modem,van alles geprobeerd,maar mooi niksie.en na 10 keer ofzo de stekker erin en eruit te hebben getrokken zit hij er nu half in en doet hij het weer:wuerg:rara hoe kan dat.maar goed,mij verbaasd niks meer,zolang hij het nu maar doet,vooral met events:music:maar niet verslaafd hoorxDvoor de rest moet ik nog van alles doen,opruimen,verder met de kerstspulletjes binnen,enzenz.

mama van bono,niks moet he,en ik weet van mezelf als ik geen zin heb wordt het ook niks,dus gewoon doen wanneer je er zin in hebt,dan komt het wel goed.en anders sla je een jaartje over;)

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag, ik ben ook weer uitgewerkt. Alleen zaterdag nog een klein feestje op het werk wegens het voltooien van de verbouwing.
    Dan zitten we er weer netjes bij:)

MamaU heb je het wel naar je zin op het werk?

Ik zie dat het inmiddels is gaan sneeuwen op de farm:)

4. bobobear

feestjes zijn altijd leuk toch lea;)

ik ging gelijk even kijken naar de farm of het had gesneeuwt,het ziet er weer leuk uit:inlove:

5. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Hallootjes...
    De boodschapjes zijn weer in huis en we eten vanaaf bospeetjes met zwitserse aardappelschotel en een boomstammetje :p
    I :inlove: sneeuw...nu nog in het eggie, ik wordt altijd zo vrolijk van die sneeuwvlokjes!!
    Leuk weer een nieuw event...kga iig m'n farmpje niet verbouwen want volgens mij moet het te doen zijn in 4 dagen tijd om 7000 gewassen en 440 dropjes bij elkaar te sprokkelen.
    Zo nu nog een rondje farm voor m'n manneke weer uit z'n werk komt en we samen eerst een lekker bakkie drinken voor ik aan het eten begin.
    Eet smakelijk alvast allemaal en tot later maar weer :D

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. enk52

Jij ook eet smakelijk sinkieboy en gezellig dat je er weer bent:)

Ik vind sneeuw er ook wel heel gezellig uitzien maar als ik de weerberichten moet geloven zit het er nog even niet in. Maar wie weet krijgen we dit jaar een witte kerst.;)

7. bobobear

sneeuw in het eggie vind ik ook prachtig.maar moet het wel echt blijven liggen en niet van dat blubberprut worden.

vergeet niet dat de gewassen alleen op de gewone akkers kan he,en niet op baha.want dat scheelt wel een stuk.maar bobo gaat er natuurlijk weer helemaal voor:music:

8. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Kan ik hier nog kliekjes blij maken met pinkie pie? Heb er zoveel op de plank liggen en zeker met dat er weer een event begint morgen zijn ze elders misschien nuttiger.

Groeten Detje

9. enk52

freedom gefeliciteerd met ook weer een level erbij en bedankt voor de punten:)

detje heb je de bakkerij al op level 5? Je kan ook een deel voor de upgrade gebruiken. Maar er zullen ook zeker kliekjes zijn die er blij mee zijn.;)

10. -jouw-

-jouw- Forumkenner

freedom gefeliciteerd met je level 111 dankjewel voor alle punten

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dankjewel voor de feli's al een geluk dat er een kliekje is, wist niet eens dat ik level up was/ben.....niets van gezien....zat wel even op kleine notebook en die heeft weinig RAM - geheugen.....

Tja sneeuw in het echt zou wel héél leuk zijn......en zeker met kerstmis......! dan kan ik vrolijk gaan rondrijden ;)

Hier ook niet veel voor kerst hoor, een kleine kerstboom.......wat slingers en lichtjes erin.....en buiten doet niemand iets.....dus ik ook niet.
    De kans is te groot dat ze het komen afbreken..... !

12. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ohhhhh sneeeeeeuw!!! mooi :)
    gefeli freedom met level up.. even teruglezen :)

waar komt de sneeuwsparkegel vandaan???

Laatste bewerkt: 7 December 2016
  13. sinkieboy

Goedenavond allemaal...!!

Feli met je level up freedom!!

Sneeuwsparkegel??

Weer ff een rondje farm gedaan en de trosgierst staat op voor morgen, auto. bomenoogst uit...de dieren doe ik wel ff met het handje.
    Straks nog ff een rondje voor het slapen gaan...voor nu is het weer koffietijd en lekker bankhanguh ;)
    Fijne avond allemaal!!

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

wel te rusten allemaal tot morgen

15. sinkieboy

[​IMG] Welterusten allemaal...:sleepy:

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  16. enk52

Goedemorgen allemaal,

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  17. LucieSchreurs

Goedemorgen allemaal
    Wat een lief plaatje

18. enk52

Goedemorgen Lucie,

Moet je weer werken? Je hoeft in ieder geval niet te krabben vandaag.:)

19. LucieSchreurs

Ja vandaag nog weer werken. Ik werk drie dagen in de week en woensdag/vrijdag vrij.
    Gelukkig niet krabben dat scheelt inderdaad.

en mag jij ook nog werken vandaag?

20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik heb uitgeslapen ;)

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.