Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. ivon als je geen wac hebt kan je het vragen hoor en ook een pie om hem te verlengen. komt altijd wel goed. ik moet ook nog 200 drops maar ik ben bijna 12 uur later begonnen. komt wel goed vandaag.lekker thuis dus strak schema. hier gisteravond naar sinterklaasbingo geweest met sai en foto's gemaakt van haar en sint en zwarte piet. leuk om naar thailand te sturen en ze moet dinsdag op school voor inburgeren over sinterklaasfeest vertellen dus het is leuk met de foto's erbij. tuurlijk detje we gaan je gewoon drops sturen. rita wat zal jij trots op je dochter zijn.

detje81 vindt dit leuk.
  2. doj34

doj34 Forum freak

Volgens mij kunnen we een lijstje starten...

detje81
    the_liberty
    Aloryan

Mocht iemand nog nodig hebben, ik heb er nog 2 over.

ikzelf heb hem al klaar dus graag de lantaarns naar een ander.

3. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen,

Hier vrijdagavond al sinterklaas gevierd.

Vanavond werken dus dan maar lange gewassen erop vanavond dan kan ik morgenochtend
    net voor ik naar het werk ga oogsten moet er nog 160.
    Maar kijken hoe ver ik kom.

4. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Wat een verhalen allemaal, wij vieren vandaag wel Sinterklaas samen met 2 van mijn 3 zussen, hun kinderen met aanhang en onze kinderen en kleinkinderen. Dan is het echt weer heel erg leuk. Van mijn kleinkinderen gelooft er 1 al niet langer en 2 vanaf dit jaar, dus toch nog wel heel spannend. Is geweldig om die gespannen gezichtjes te zien.
    En vroeger op 5 december stond bij ons de tafel altijd vol met cadeautjes (sommige gekocht, sommige zelfgemaakt) en heel veel gebreide en genaaide kleding. Als wij dan 's morgens uit bed kwamen en de tafel stond vol dan dansten we er met ons vieren omheen zingend een tafel vol speelgoed wie had dag gedacht.
    Toen waren we echt blij met alles wat we kregen.

Van het lijstje alles verstuurd, Syrah ik je mijn laatste fles versturen. Ik moet er nog 9 en ik moet nog 2 velden oogsten, dus dat lukt gewoon.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

prachtig al die sinterklaas verhalen.met kleintjes is het natuurlijk gewoon veel leuker om sinterklaas te vieren.:D

6. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Gelukt, alles binnen en alle stallen en bomen gezet, vanavond maar eens even kijken wat er uit komt. Ben benieuwd of ik geluk heb.
    Fijne middag, hier prachtig weer maar wel koud. Ergens jammer dat we binnen moeten zitten.
    Om 14,00 u begint ons feest.

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Veel plezier Agnes, geniet ervan:)

8. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Wow, wat gaan jullie snel o_O Ik heb nog zo'n kleine 240 thermosflessen nodig.

Laatste aubergines staan op het land, maar hoe kom je aan extra grind als je alle gewassen hebt ingeleverd ?

Wij doen ook niet meer aan Sinterklaas. Bij de Creagroep word er dit jaar wel Sinterklaas gevierd (lootjes), dinsdagmiddag moet ik het kadootje klaar hebben.

Mijn eerste idee is gesneuveld, moet dus snel wat nieuws maken. Nu zit ik eraan te denken om een paar kerstengeltjes te haken, maar kerstengeltjes als sinterklaas kadootje kan dat wel ?

9. enk52

Extra grind krijg je alleen uit de mandjes SB.

Kerstengeltjes kan prima, na de sint gaan we toch naar kerstmis toe. Heel veel mensen zijn al bezig daarvoor.

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  10. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

veel plezier alle vierders!

en heel leuk al die verhalen, ik geniet er echt van.
    Hier staat de kerstboom inmiddels.. en nog zonder ruzie ook.. haha altijd fijn met 3 kids.

dank je wel hoor voor het aanbieden van de wac! ik krijg zo nu en dan al wat toegestopt van wat kliekjes! dat helpt onwijs. Ik zet het slim in zodat ik er het meeste aan heb.
    Howie .. ga ik proberen te scoren.

Malala heb ik af en ik zal even mijn thermosflessen versturen!

spannend.... 8 mysteriestallen..

Laatste bewerkt: 4 December 2016
  11. ringo803

ringo803 Junior expert

owen justin a u b

12. doj34

doj34 Forum freak

detje81
    the_liberty
    Aloryan
    syrah1967
    Snijderboerderij
    ringo803
    sientje10

Volgens mij is dit nu het rijtje....

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

DE stal waar ik echt zat op te wachten was een broedplaats oranje xD.....lol.....maar tja moet wel nog een quest doen met wol enzo hoor en konijntjes.......één van in het begin :music:

Dan wel een nijlpaardje op bahamatje.......en een miereneter en flamingo.....denk dat ik alles daar nu heb.....als nijlpaardje laatste dier daar is.....

Wel leuk al die sinterklaas verhalen van vroeger en nu te horen, zo te lezen was het bij omaagnes hetzelfde als hier, enkel dat ik zussen, noch broers heb.....:oops: spijtig genoeg......ging dan ook altijd graag spelen waar er veel kinderen waren......

Dus kort gezegd : de sinterklaas was niet ingepakt, de kerstkadokes wel......alhoewel kan hier 3 pagina's voltypen met een kerstverrassing die mijn vader eens gemaakt had in een zelfgemaakte soort stoel gans met speciale scharnieren enzo en dan telkens een draad aan die in en buiten het huis liep met onderweg opdrachten om kadokes te vinden.....was ongelooflijk bedacht, maar de familie was daar niet zo scheutig op......tja waar zijn en waren die wel scheutig op :(
    tja ter info mijn vader zijn hobby was timmeren....

omaagnes55, LucieSchreurs en eevee60 vinden dit leuk.
  14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal,

Haha leuke Sint en Piet verhalen weer.

15. enk52

Even wat lekkers voor bij de koffie om in de stemming te blijven:)

fricor, eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Freedom, wat geweldig zo'n vader en wat ontzettend leuk je herinneringen te lezen

O ja hier op beide accounts het event af, even rust tot donderdag het volgende begint

17. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Freedom dan hadden onze vaders dezelfde hobby :)

Mijn vader was namelijk ook altijd aan het timmeren, poppenbedje, kinderwagen en poppenbungalow met meubeltjes etc.

Yeah, Malala-event is klaar

18. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ik kan van het lijstje ik heb er nog maar 26 nodig en die komen wel uit mijn rozen straks. leuk al die verhalen en zo zie je bij iedereen was het anders. maar zolang je geloofde was het erg leuk. en dan je eerste baantje en dan lootjes trekken ook dat was spannend toch. hier geen kleine kinderen meer dus meer met kerst gezellig samen eten. ga even het lijstje af en fijne avond nog

19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond allemaal ik heb ook eens een pop gehad met gebreide kleertjes

ik ga ook even het lijstje af

lekker Lea stukje bij de koffie

ik mag er morgen 1 afhalen:)

20. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Nog 245, denk niet dat het gaat lukken.. nog 1 keer lange gewassen en nog een paar wat minder lange even uitrekenen wat ik morgenochtend kan zetten.. duurt het event tot 2 uur?
    ga iig maar proberen nog mijn 180 te halen.. dan hou dik de laatste van 120 over mis ik 5 stallen, maar heb ik wel nog de 8 bomen..
    die 5 stallen heb ik beide voor nodig.
    Dus doel wordt nog 125 Drops voor de 8 bomen.