Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ja hoor geen grind gevende boom.. :) klopt toch ook niet hahaha bomen die grind geven :p
    en ik denk dat ik verder best een eind kom hoor!
    net eigenlijk iets te veel gewassen ingeleverd van mijn vuurvliegjes.. dacht dat ze op het land stonden.. stom stom stom.. had ze al geoogst. dus nu maar even paar grote velden met supermest erbij gezet zodat ik vanacht wel genoeg event gewassen kan zetten.. maar drie drops he..

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  2. -jouw-

-jouw- Forumkenner

bobo en freedom morgenochtend niet je sok open maken

zo laat mogelijk zegt de tip van de tuinman

pagina 300

Laatste bewerkt: 1 December 2016
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Zo de volgende kan eerst onder de douchexD

4. Aloryan

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

jullie worden weer bedankt,kom ik om het hoekje kijken wordt ik gelijk bekogeld met taarten:oops:

ik heb ook alleen de tomaten af bij malala,maar ik ben gewend met een event van hurry hurry en klaar,maar dat werkt daar dus niet,daarom vind ik het ook zoooolang duren:oops:

6. fricor

fricor Commandant van het forum

ik heb ook geen mandje gekocht, maar denk wel dat ik de balken vol krijg. tomaat is klaar.
    wel elke keer zo groot mogelijke velden gelegd, zodat ik zoveel mogelijk zaadjes overhield om in te leveren.
    viel wel even tegen zo zonder wac.
    en een nijlpaard heeft mijn bahaatje weten te bereiken.:D
    verder geen nieuwe bomen.

veel plezier morgen hesje.:)
    ik kan weer met meisje naar de tandarts om kies nr 2 te laten trekken.
    ze heeft nog veel napijn van kies nr 1.:eek:

fijne avond allemaal.;)

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier alle gewassen klaar, ga gewoon door met zaaien voor de ep. Zet ook de kraampjes neer.
    Wacht alleen nog op 1 grind voor het laatste pakje.

Succes morgen fricor met meisje bij de tandarts en gefeliciteerd met je nellie:)

8. -jouw-

-jouw- Forumkenner

ach fricor dat arme kind ook ontstoken?

ik deed ook de velden gelijk groot maken als er een stukje vrij was

heb ook de kraampjes weer staan

gefeliciteerd met je mooie stal

9. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

huh huh , dacht dat Fricor enkel maar zoons had o_O

en "jouw" denk dat ik dat morgen vroeg nog weet met men slaapkop van die sok niet te openen.......zal maar op een papier schrijven en hier op plakken.

haaaaa zooo daar verdwijnt soms men grind naartoe, naar dat pakje xD en ikke maar proberen een veldje te leggen :cry:

Yvonne dat is sneu.......van je gewassen ik ga eerst voor de zekerheid steeds nog eens kijken of er wel gezaaid is.....soms staat er dus gewoonweg niets !

10. Aloryan

ja heb niet alles ingeleverd hoor! net te veel. 1 lading met supermest red ik wel.. mest genoeg.. door al die sterren uit de cooperatie.

11. bobobear

fricor sterkte morgen met je meisje.;)en gefeliciteerd met nellie

12. Aloryan

zijn er trouwens nog ongetrouwde mensen in de zaal :p hihihi.. niet dat ik een ordinaire versierder ben ofzo maaruhhh :)

13. bobobear

xDxD

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

haaaaa nu snap ik hem.......hier op de farm.......xD dacht huh?? zit Yvonne in een verkeerd forum ofzo 8)
    en heuu Yvonne, moest ik het bij het rechte eind hebben, ik trouw nooit, niet op de farm en ook niet in real......no way......komt niets dan miserie van en liever miserie alleen als miserie voor twee alleen......;)

LucieSchreurs en the_liberty vinden dit leuk.
  15. Aloryan

hahahaha ik ben ook niet getrouwd.. woon wel samen enzo hoor hahaha tis net getrouwd maar dan zonder duur feest enzo :p
    en nee hoor niets verkeerde forum! moest bij het kadootjes versturen aan die ringen denken

-freedom5555- vindt dit leuk.
  16. bobobear

lollllllxD

ik ging toen ik net begonnen was trouwen met yvon,toen me dat toen werd gevraagd dacht ik echt mijn god,wat krijg ik nou weer,maargoed,we gingen scheiden toen zij ging stoppen met het spel,toen ging ik trouwen met mijn tante.toen kwam later gj en die vroeg of ik wilde trouwen,toen dacht ik oke,klinkt beter dan met je tante trouwen,dus ben ik met hem getrouwd.en dat ben ik nu nog steeds,terwijl hij allang niet meer speeltxD

17. Aloryan

eigenlijk ben je dan weduwe bobo :p

18. bobobear

nou,hij is er gewoon vandoor gegaanxD

19. Aloryan

ohhh toch niet met een ander er van door?? speelt hij nu andere spelletjes hahaha

20. bobobear

nou,hij had wel netjes met me overlegt dat hij ging stoppen met de farm.inderdaad andere spelletjes ontdekt,waar hij toen meer plezier in hadxD,maar ondertussen wilde hij wel getrouwd blijven,lolll