Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Leuk Hesje , veel plezier morgen

Ja we zullen toch moeten wachten tot het weer wat kouder is.
    Wel fijner voor de sint dat hij niet over de besneeuwde daken hoeft:)

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede middag allemaal,ik kom alleen even snel gedag zeggen hoor,ik was even snel gaan oogsten.ik heb echt gigantische hoofdpijn.heb ik al dagen last van hoor,maar lijkt alsof het steeds erger wordt.paracetamol helpt ook niet echt.

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hesje, hoop dat de winterfair, met 2de zoon meevalt.......want eerst drama van moeder van de trap, dan iemand in het water....is wel wat geweest......

(hier nu ook al de derde ambulance hoor die ik hoor vandaag).......

Enk, dat weder hier zouden ze zeggen : typisch belgisch weder........xD

Dacht ook plots aan de sneeuw, lees ik dat Klaartjuh gepost heeft dat de sneeuw pas de 8ste komt......! :wuerg:

edit : bobo dan zou ik er maar eens mee naar de dokter gaan hoor.......is niet normaal dan.....tenzij je wijziging in medicatie hebt van iets??

4. enk52

Ik was al helemaal in de kerststemming door dat we sneeuw zouden krijgen. Winterbanner al van stal gehaald.
    Heb zelfs de kerstboom al opgezet, alleen de slingers moeten er nog in.:p

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hij is leuk Lea met de smurfjes en de prinsenkindjes

de moeder is weer thuis hoorde ik van een buurvrouw ze heeft zware hersenschudding en veel blauwe plekken

de man had iets teveel van iets gebruikt, is hem slecht bekomen
    het is dan wel niet diep maar wel erg koud, maar hij wilde er ook niet uitkomen dat hoorde ik wel
    het water is 2 tot 3 meter breed

6. enk52

Ik hoop dat ze hulp heeft dan want ze zal voorlopig weinig kunnen doen.

7. Hesje

als ik het goed begrepen heb is de vader van de kinderen hier een poosje ingetrokken

ik heb een buurvrouw die een hond heeft dus ook veel buiten loopt en dus alles weet
    aan de overkant woont ook zo''n iemand als die iets wil weeten gaat ze de hond wel een keer extra uitlaten

8. enk52

Dat is heel fijn dan als dat kan:)

9. Hesje

ja dat is zeker anders begin je niets
    en de kinderen zijn nog te jong

10. doj34

doj34 Forum freak

hmmm zie opeens een reclame voor me dat er kinderen aan het vergaderen hoe ze de kerst gaan inplannen... deze kinderen zullen waarschijnlijk met kerst beide ouders om zich heen hebben.

zometeen de laatste pompoenen en dan heb ik het event van malala klaar...

-freedom5555- vindt dit leuk.
  11. bobobear

hebben jullie dan een mandje gekocht van malala?ik schiet niet echt op,ik heb alleen de tomaten af en de rest is halverwege

12. -jouw-

-jouw- Forumkenner

ik heb pakketje gekocht bobo met de boom die grind geeft

13. bobobear

boom die grind geeft?volgens mij heb ik iets niet meegekregen.zat dat dan in 1 van die pakketjes?

14. -freedom5555-

huh huh ......ik weet ook niets van een boom die "grind" geeft........heb ook iets niet meegekregen.......dacht dat die ep gaf ofzo...

boboke, zouden wij onze stamboom eens niet onderzoeken - want telkens missen we dezelfde dingen enzo xD.......naar het schijnt zou mijn moeder oftewel uit frankrijk komen, maar er is ook kans uit Den Haag..... ;) daar zijn ze nooit echt achter gekomen.......ze zijn van het ene naar het andere verhuist....

fricor vindt dit leuk.
  15. bobobear

ik lig hier helemaal dubbel om jou.:D

ik weet ook niet precies waar ik vandaan kom,lolll.ik heb 2 achternamen van mijn vader,dat kan zijn omdat ik van adel ben,had ik het geld er maar van.het is wel apart hoor,maar soms wel vervelend,want je krijgt bijna altijd standaard de vraag hoe het nou zit met die achternaamxD

maar kwa slimheid zitten we denk ik wel op hetzelfde niveau,daarom snappen we elkaar zo goed,lolllll

16. -jouw-

-jouw- Forumkenner

pakketje bij malala heet boom der kennis geeft elke dag 2 zakjes grind

hi hi stelletje grapjassen:)xD

17. -freedom5555-

tja lach maar, mijn moeder is ook van adel.......maar ook zonder het geld hoor......en niemand weet hoe hun naam in weze echt geschreven moet worden in één deel, in 2 delen, in 3 delen, met kleine letters enzo.....o_O trouwens niemand spreekt die dan goed uit.....heb bij een telefoon een blad liggen om die te spellen.....anders struikel ik er zellf over :oops:

In ieder geval : dank je jouw, om dit te melden.......nu het event bijna om is xD, dacht eerst dat de boom der kennis, de grote boom is waar we sterren in moesten leveren.....tja ik ben blondT en dom......

18. -jouw-

-jouw- Forumkenner

nou ja. . . . je heb nog een weekxD

19. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hahaha oh die namen goed he :) als je er niet meer uit komt is hij te ingewikkeld hoor vind ik.
    Lekker weer wel vandaag inderdaad. niet zo koud.

ik ga eens kijken wat ik nog kan inleveren bij de quest.. mijn gewassen beginnen vorm te krijgen, mijn drops nog niet echt.
    malala gaat langzaam maar gestaag vooruit! valt heel niet tegen. kan toch niet alles halen omdat ik geen mandje heb gekocht. dus kijk gewoon hoe ver ik kom.

advent kalender vind ik erg leuk! eerst eprijs vanochtend geoogst.

20. -freedom5555-

xD--------------xD

oei Yvonne heeft dus ook geen boom .....die grind geeft....

maar hier zijn de tomaten reeds gedaan, toch iets hé........