Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. flodder

flodder Forumleerling

bedankt
    en dat heb ik al gedaan als ik de boerderij van men kleinzoon doet dan doet het wel goed zelfde pc
    maar ik ga nog een keer doen wat je zegt

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Onderhoud

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

oei gewoon ingelogd blijven dus ;)want moet dan juist oogsten xD

4. enk52

Dat weet je nu al?xD

PLINK PLOINK

Sneeuw:)

Laatste bewerkt: 30 November 2016
  5. -jouw-

-jouw- Forumkenner

goede middag allemaal

beterschap mamau

leuk weer adventkalender:)

6. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hee allemaal,

heeft iemand al utigezocht welke patronen het beste geleverd kunnen worden? dus i welke volgorde de vakjes ingeleverd moeten worden?
    ik ga niet echt goed.. maar ga er wel voor hier hoor.. mijn thermoskannen zijn weer een beetje op niveau gekomen, maar zit nu op jullie startgetal haha.

7. enk52

Even rustig kijken welke prijzen je het liefste wil hebben Yvonne en dan kijken of dat patroon haalbaar is voor je. Je kan ook tot de laatste dag wachten (niet het laatste moment) en dan kijken wat haalbaar is.

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

a ja natuurlijk, 5.00 uur ongeveer dan 10.00 uur ongeveer dan 15.00 uur ongeveer en 20.00 uur......xD

Sneeuw stond al aan maar er was geen sneeuw te zien........ik hou zo erg hard van sneeuw, kan ik gaan autorijden, is er niemand op de baan die er niet hoeft te zijn 8)(is sneeuwbril hoor).....maar hou totaaaaaal niet van ijzel, dat zie je niet en als het sneeuwt vriest het niet....ttz. als de sneeuw valt hé.....

Edit : alle dingen al ingeleverd, die niet met gewassen en rugzakken te maken hebben hier.....dan zie je al "iets" van patroon dat je wil volgen...

9. Aloryan

maar is het zo dat het patroon helemaal moet kloppen.. of geld het voor ingeleverde dingen en is het niet erg als je ook al andere hebt geleverd.. kan je bijv.. patroon 1 en 2 allebei leveren.. of moet je kiezen.

10. enk52

Je kan alle patronen leveren en door elkaar heen. Welk vakje je klaar hebt blijft open. Hele kaart vol is alle prijzen

11. Aloryan

ohhhh mooi :) leveren dus kijk.. ik maakte me al zorgen dat ik ingewikkeld moest puzzelen enzo :) vandaar.

hihi en nog een lastige vraag.. had iemand al een ide aan welk fokdier we moeten denken? of is dat nog helemaaaaaal een vraag. :) ik zit nog niet zo goed in de spculaasjes merk iK :)

12. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Yeah, ik heb alle tomaten geleverd :)

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  13. Aloryan

wow dat heb je goed gedaan :) gefeli.. en nu maar gooien :p

14. enk52

Ik heb de laatste aubergines er op staan. Dan alleen nog wachten op het laatste grind

Kwam deze net tegen op facebook

eevee60, fricor, -freedom5555- en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. -jouw-

-jouw- Forumkenner

goede avond wat leuk Lea samen zingen?

het schooltje is erg mooi als het af is;) net laatste grind geleverd

-freedom5555- vindt dit leuk.
  16. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Wow, dat heb je snel gedaan

17. Aloryan

ik ben pas op de helft ofzo!!! woeiii.. veranderd het gebouwtje ook? of alleen de tuin..
    vind het er sowieso leuk uitzien hoor dat veld.

18. enk52

Zingen kunnen ze nog niet hoor maar ziet er wel vrolijk uit.

Heb je snel gedaan Hesje, ik moet nog wachten tot de boom weer klaar is

19. -jouw-

-jouw- Forumkenner

ja als ik thuis was de korte gewassen en anders de lange

mijn boom was net klaar:)

ziet er heel gezellig uit

20. doj34

doj34 Forum freak

hier is alle grind al ingeleverd, heb zelfs 6 over. tomaten en kool zijn klaar.. heb enkele veldjes wel kolen omdat ik niet genoeg van de laatste twee had gniffel.

mamau2 beterschap, hopelijk knap je snel op.
    Lea wat gaat dat toch snel... zijn dit de droomdeken bezitters?

hier weer vanmiddag op de bank in slaap gevallen... hopelijk slaap ik vannacht nog een beetje.