Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ha ja goed begin is het halve werk hè

de auto's hebben hier weer een wit jasje aan

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier ook, schuurdak is gister niet eens ontdooit geweest

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, hier al 4 grote mokken thee binnen......
    Alles wit, auto héél wit :wuerg: en ze hadden gezegd geen gladde wegen, ja dada.....straat is wel bevrozen, geen echte ijzel maar toch van de dauw of weet ik veel....je ziet de bandensporen waar ze gereden hebben en het is hier dan nog min of meer een verbindingsstraat als de hoofdbaan strop zit(wat meestal het geval is, aangezien er teveel auto's zijnxD )

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nee als er geen zon bijkomt dan dooit het niet
    gisteren was er weinig wind en in de zon was het heerlijk weer

5. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

Wat een lief plaatje Lea en ow wat een mooie theepot alweer. je bent weer druk aan het haken geweest Hesje.

hier wilde de pickup (werkauto) van de buurman niet starten en die staat onder het open raam van mijn dochter.
    Zij had het eerste uur vrij maar helaas had de buurman 40 minuten nodig om zijn auto gestart te krijgen en stinkt haar kamer verschrikkelijk. Helaas zijn het openbare parkeerplekken en staan de twee auto's van hunzelf op eigen carport en voor hun raam.
    (en ze zijn met zijn tweeën).

6. -freedom5555-

bah, die stank blijft dus hangen omdat er geen wind is natuurlijk en is lichter dan lucht dus gaat naar boven......:(
    leuk is anders.....40 minuten starten........en die zijn batterij?? houdt die dat 40 minuten vol o_O

Iedereen die met fiets erdoor moet, wees aub voorzichtig.......

7. doj34

doj34 Forum freak

suzanne vertelde dat er elke keer 5 minuten tussen zat, dat ze dacht dat hij een andere auto zou pakken en dan begon hij weer.

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Och arme, en dat als je denkt lekker een uurtje langer in je bed te kunnen blijven liggen slapen

9. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal.

Lastig Rita maar buurman zal het zelf ook niet leuk hebben gevonden in de kou.

10. doj34

doj34 Forum freak

ach... hij rammelt ook regelmatig met het materiaal (lees verkeersborden) in de bak.
    Bij ons begint het nu wel te irriteren. Vooral in de tijd dat ik mijn dochter langdurig ziek thuis had en dan om half zeven gewekt werd door hem. We mogen niets zeggen, hij heeft net zo goed recht op de parkeerplek. maar soms wil ik onze wagen op die plek zetten zodat hij er niet parkeert... maar dat valt dan ook weer op... als onze carport leeg blijft.

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)ik ben allang wakker,maar nog niet wakker,kennen jullie dat?dat wordt wat vandaag,hahahaha

weet er ook iemand hoeveel rugzakjes we in totaal moeten inleveren?

rita,je hebt soms van die buren:cry:bij mij gaat het meestal tot zover en dan ben ik er klaar mee,duurt vrij lang hoor,maar als ze blijven irriteren dan zeg ik er uiteindelijk wat van

12. -freedom5555-

35 rugzakjes......boboke.....

ja ken dat wakker zijn en niet wakker worden........

Doj ik zou mijn auto daar zetten hoor en "iets" onder de carport zetten.....

Hier rammelen de buren ook met vanalles......zeker die van die ene kant.....en zetten ook al hun vuiligheid langs de draad aan mijn kant.....vuiligheid is dan planken, oude bakken allez vanalles en nog wat, allemaal in zo van koten = palen en daarop een dak, is leuk zicht hoor vanuit de tuin hier a ja langs die kant groeit dan de haag niet......
    Iets zeggen kan ik niet, aangezien wij bomen hebben, nog 2 coniferen die in weze te dicht bij de afsluiting staan.....
    Heb zondag ontdekt dat ze nu ook nog 2 composthopen daar hebben gezet :( gevolg als het ZW wind is krijg ik de stank in het voorjaar.....

maar o wee toen men Servische den er nog stond, wat een geklaag over de naalden......:wuerg: hoorde de man eens zeggen : wat leuk een spar.....hij sneed de takken af die over zijn domein hingen, gevolg boom is na 40 jaar doodgegaan, hij "bloedde" zoals ze zeggen......laat me nu die boom in men hart dragen, heb hem zelf meegebracht als héél klein ding uit servie......toen nog ex-yougoslavia...maar nu is hij weg.......het hout ligt er nog gedeeltelijk en dat krijgen hun niet....ze stoken op hout en dat is ook een stank hoor.....

13. doj34

doj34 Forum freak

ja bobo... vandaag zijn mijn ogen wel open maar mijn lijf slaapt nog... krijg alweer niet veel uit mijn vingers... beetje erg moe.

jeetje freedom, dat zijn ook geen lekkere buren... moet zeggen dat hier ook het een en ander onder de carport staat doordat manlief graag klust. Maar hier geen tijd voor heeft omdat hij meerdere eigen bedrijven heeft. (zet mijn man niet stil... dan wordt hij ziek...)

nu eerst een flinke bak thee. Dan naar zolder, heb het eerste wasje alweer gedraaid. Liggen nog 3 judopakken te wachten en die drogen zo slecht.

14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Die drogen zeker slecht Rita, dat kan ik me van de avondvierdaagse nog wel herinneren.
    Pak nat met regen bijbehorende blubber erop gaat hij prompt stinken. Gauw wassen avonds en soms nog klam de volgende dag vooral de boord.

15. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemorgen.

Ach laat t goed maar weg. Griep is hier toegeslagen, gisteren al eerder uit de avond gekomen en direct gaan slapen. Pfff tijd geleden dat ik zo heb liggen rillen. Beroerdste is dat ik ontzettend veel spierpijn heb...en niet van t sporten. Wist niet dat ik nog zoveel spieren had:oops:.
    Ga nu maar weer onder de wol, hopen dat ik er snel vanaf ben.

16. -freedom5555-

Oei mama van bono, kruip maar snel onder de wol......zo erg hard rillen :( en ja een mens heeft veel spieren.....zelfs onder zijn schedel, moest je daar ook last hebben, het is maar een weet, ik wist het ook niet......:wuerg:(tot ze er eens spuiten in gaven)....
    En het is grieptijd naar het schijnt......hoop dat je vlug terug op de been bent en dat er iemand voor je kan zorgen !

doj indeed die judo pakken drogen vreselijk lang......is ook héél sterk hé.......

17. enk52

Goedemiddag,

MamaU beterschap

PLINK PLOINK

Adventskalender:)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

beterschap mama van bono;)

19. flodder

flodder Forumleerling

hallo
    ik weet niet of ik hier goed zit maar op t forum kan ik geen antwoord vinden
    ik kan normaal inloggen meestal gaat dat goed soms blijft t steken op 98 a 99 procent
    dat doet t ook als ik naar een andere veld ga
    heeft iemand hier ook last van
    vervelend want ik kan nu de qwesten niet doen
    kan iemand verder helpen
    gr mevr flodder

20. enk52

Hallo flodder, voor vragen kan je terecht in de helpsectie een stukje hoger op het forum. Wat je in ieder geval even kan proberen is je computer opschonen en zeker even je flash legen. Het linkje staat in mijn handtekening, daar ga je naar alle sites verwijderen en daarna even je browser opnieuw opstarten. Veel succes:)

eevee60 vindt dit leuk.