Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Hier ook nog geen hekjes weg hoor! rustig aan die boerderij. Wel lekker dat ik wat voorraad dieren kan maken.. maar poeh wat gaan die langzaam he.. hahaha kijk die jonkies bijna de hokken uit.

JEeeej! het 4de veld van bahama vrijgespeeld.. nu eindelijk gewoon een normale grootte veld :) kan ik nog meer plantjes erop

Laatste bewerkt: 27 November 2016
    eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Goede morgen

Lea en mamaU gefeliciteerd met jullie level up en dank voor de puntjes

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  4. enk52

Goedemorgen Hesje,

dank je wel en je hebt de theepot weer lekker warm aangekleed:)

5. Hesje

hi ja vind ik grappig en deze had ik nog nooit gezienxD

6. enk52

Hij is heel leuk en past echt bij de temperaturen van nu:)

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,hier moed aan het verzamelen om naar buiten te gaan. Het ziet er koud uit. misschien het jasje van de theepot lenen?;)

8. Hesje

dat zal je vast leuk staan Lucie
    ja dacht ik ook, maar de auto's zijn nu wel aangevroren:)

Laatste bewerkt: 28 November 2016
  9. enk52

Hier ook de auto´s en het schuurdak bevroren. We gaan al echt naar de winter toe zo.

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

het was inderdaad goed fris buiten,maar volgens mij niet frisser dan gisteren,of mischien kwam dat omdat ik net mijn bed uitkwam toestraks:music:

nu even rustig mijn farmpje doen en dan straks op pad met menneertje voor de oogarts.voor de rest heb ik als het goed is deze week geen afspraken meer.dus kan ik me volledig storten op mijn huis kerstklaar maken:music:

11. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

Straks voor het eerst naar de haptonoom. Ik hoop dat me kan helpen.

Lea, wat heerlijk dat je de smurfjes weer hebt gezien.
    SB ik heb je een burenverzoek gestuurd, ik vond het eerder ook altijd gezellig met jou als buur ;)

Hier is het tweede hekje weg.
    Wat ik doe is zodra ik geoogst heb, alle velden verwijderen. Zet eerst de 2x2, daar doe ik een gewas op, dan 2x1 daar doe ik dan een ander gewas op en dan 1x1 erop en daar het derde gewas. Dit natuurlijk met knechten zodat ik van alles wat op het veld heb.

12. enk52

Goedemorgen Bobo en Rita,

succes straks Rita bij de haptonoom. Was zeker heerlijk om de smurfjes weer te zien.

13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

succes bij de haptonoom rita:)

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Enk van harte met je level up weeral......je gaat wel erg snel, je tovert de punten bijeen blijkbaar xD

Doj hoop dat de haptonoom je kan helpen, bij ons bestaan die dingen allemaal niet.......:( zou wel handig zijn moest het wel bestaan......want eerlijk gezegd, hou ik de reguliere geneeskunde voor bekeken......

Bobo, het is wel degelijk kouder als gisteren hoor, ttz. hier toch.......daken zijn wit, zo kan je zien welk dak geisoleerd is en welk niet ! Tegen 2020 moeten hier alle daken geisoleerd zijn, anders word je woning "onbewoonbaar" verklaard.....gekker kan het niet, want kost vrij veel geld om te isoleren.......

Zit hier ook angstvallig de prijzen van de stookolie in het oog te houden.....tank is nog zo goed als vol, maar toch....vrees dat we een hééél strenge winter tegemoet gaan zo eentje als 1996 zou nog meevallen, was sneeuwval vooral.....maar die van 62-63 was echt wel de koudste van de eeuw.....

Denk dat we vandaag vuurvliegjes FAQ gaan krijgen.....zal zoiet zijn als deze zeker ??
    https://board-nl.farmerama.com/inde...-op-een-rij-2015-event-tijdelijk-event.17710/

15. enk52

Onbewoonbaar verklaard? Dat is wel heel heftig. Je zou toch menen dat het je eigen keuze is. Je bent wel meer aan stookkosten kwijt als je het niet doet.

16. -freedom5555-

Tja is in weze je eigen keuze, maaaaaaaaar ze moeten hier bepaalde normen halen.....maar vrees dat er veel woningen niet zullen voldoen hoor, en wie gaan ze pakken, de eigenaars van alleenstaande woningen......niet die van de soc. woningen want die zijn van de mannen van de overheid......en zitten proppende vol.......

Tja ze gaan met een helikopter overvliegen(doen ze nu al hoor) en zien wat via infrarood ofzo zoiets straling weerfgeeft en dan krijg je een boete...... gelukkig is dak hier geisoleerd in februari........

Zat hier wollen jasje van theepot te bestuderen, is wel snel gemaakt, als je de wolrestjes hebt ! Laat nu men zolder half vol liggen met wol.....dat half is wel relatief hoor, maar toch zeker één à 2 m³.......
    De teut moet je de steken even afzetten, verder breien omdraaien en de steken terug opzetten....(dat zal wel in het vlaams uitgelegd zijn vrees ik dus ).......en idem met het oor... ;)

LucieSchreurs, eevee60 en fricor vinden dit leuk.
  17. enk52

Jij gaat nu dus jasjes voor onze theepotten breien freedom?xD
    En ik begrijp wel ongeveer wat je bedoelt hoor;)

18. Hesje

nou ja freedom onbewoonbaar verklaren dat is wel heel erg
    ik hou mijn hart vast heel onze wijk moet energie neutraal worden gemaakt
    ik heb openslaande deuren met tochtband ertussen en een kleedje ervoor anders waai je weg als je daar zit

goed idee freedom ik heb nog veel theepotten zonder trui of muts;)

19. -freedom5555-

Och Enk, dat zou een zegen zijn moest ik terug kunnen breien, doe ik héééél graag, maar fysiek gaat dat niet meer :cry:(x10) zo kwam ik 10 jaar geleden eens bij de hoofdarts van fysische geneeskunde-revalidatie, afspraak gemaakt door men osteopaat, die had hem gebriefd 20 minuten voor ik binnenging !
    Arts vroeg : wat kan ik voor je doen? ik antwoorde spontaan : "terug kunnen breien"(nou daar ga je niet voor bij de hoofdarts in weze hoor xD) en dat antwoord komt omdat ik juist wol had gekocht en ik zat te wachten in de wachtzaal,tja waar anders, en er komt een dame voorbij en die had een zelf gebreide trui aan, met idem wol als ik die ik juist gekocht had en toen werd men naam afgeroepen, dus ik nog vol van het breien in men hoofd, gaf ik zo een dom antwoord .......o_O
    Arts bekeek me : heeft me op onderzoekstafel laten liggen, onderzocht en gezegd : ik kan niets meer voor je doen, ik stuur je door naar de pijnkliniek.......:music:pijnkliniek kon ook niet veel doen, na 3 behandelingen......en die zijn niet om mee te lachen....o_O

20. enk52

Jammer freedom dat je niet meer kan doen wat je leuk vind.
    Ik heb zelf vroeger wel truien voor de kinderen gemaakt met figuurtjes erin zoals nijntje, alleen werden ze altijd een paar maten groter dan de bedoeling was. Maar uiteindelijk pasten ze. Nu begin ik daar niet meer aan.

-freedom5555- vindt dit leuk.