Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, is de gele vleermuisstal nog steeds de beste optie?

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

460 punten lucie

ik had ook nog een melkstal:)

3. LucieSchreurs

dan is die inderdaad we heel interessant, en ook ik heb nog wel ergens een melkstal koe en geit:p

4. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

hier heb ik bij gebrek aan tg twee stallen gekocht. (ja had een mandje gekocht voor de wolkenrij dus geld op voor deze maand)
    Ik kreeg een wezel. Daarnaast twee schildpadden en een roze koe van de trein.
    o_Ok stonden er nog myst. stallen in de schuur en daarvan een uil, ijsvogel, das en een oranje paard.

dus mij hoor je niet klagen.
    het event gaat ook lekker maar nu enkele velden leeg omdat ik niet zat op te letten dat je grind kreeg als inleverde. Maar dat komt over 3 uur ook wel weer goed. dan het tomatenkraampje klaar en de veldjes tomaat.
    het kolen kraampje staat ook erop...

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Mooie stallen Rita gefeliciteerd.

Zoveel mogelijk grote velden leggen dan kost het minder zaaigoed.

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,ik kom even snel langshuppelen,ik heb het een beetje druk met van alles en nog wat.dus ook druk in mijn koppie.ik snap geen bal van dat speciale event,maar ik maak maar gewoon mijn tomaatjes en voor de rest zie ik het wel.ik heb even vlugjes bijgelezen,maar alweer alles bijna kwijt:oops:

hesje,wat naar van je vogelvriendje,het zat er wel aan te komen maar is toch niet fijn als hij dan inderdaad er niet meer is.knuffel voor jou.;)

7. enk52

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Ik slaap nog onder zomerdekbed, dat heb ik er vorige maand net opgelegd . Dit huis is erg goed geïsoleerd en dan ook nog de slaapkamer op het oosten.

Haha hier gaat ook van alles mis met de tomaten en kolen, kun je zien hoe verwend we zijn met alle extra's dat we denken o dat kan.
    Mooi niet dus:(:D

9. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen uit koud maar zonnig rotterdam. wat een plaatje dat poesje zou je zo nemen toch? thee was nog warm en ga nu weer rennen. boodschappen doen met broer. fijne dag allemaal

10. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

hier hetzelfde als bobo.
    druk en wel bijgelezen, maar wat stond er eigenlijk??
    vanavond maar nieuwe poging doen.
    maar wel even een dikke knuf voor hesje.en Rita alsnog gefeliciteerd met Daan .
    vogeltje heeft het nog lang volgehouden dan.
    nu richting tandarts ver weg met iemand met mega-kiespijn.
    eerst nog een auto ophalen.
    kom tijd tekort.
    fijne dag en groetjes

11. doj34

doj34 Forum freak

he lea, bedankt voor de tip... zometeen grote velden leggen.
    Bobo en fricor, hebben jullie al een tomatenstalletje ontdekt. En heb je ook al ingeleverd bij de kruiwagen?

Hier kom ik net achter dat ik 30 vleermuisstal rood heb, die zijn 600 punten waard.
    Voorlopig blijft mijn trein wel rijden.

12. Hesje

hi hi Rita veel aan het rad gedraaid?

13. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Ik had een lieveheerstbeestje uit de express!!
    Mijn mysterieuze stal was een gans, geel of oranje weet ik zo niet meer. Maar dus helaas nog steeds geen hertje en die kan helaas niet uit de express komen. Maar heb niet veel TG, dus volgende keer maar weer proberen een hertje te krijgen.

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

even snel geoogst,nu weer verder met alles.ik ben bij dat speciale event wel bezig,maar wat ik precies doe,geen idee,hahaha.

15. doj34

doj34 Forum freak

ik geloof het wel Hesje... en zoveel vleermuisstallen heb ik niet dus kunnen de rode stallen mooi op de trein.
    vanavond gaan we een escaperoom doen in de stad. Als cadeautje voor Daan.

16. LucieSchreurs

Goedemiddag

Op dit account een lieveheersbeestje:inlove:

17. doj34

doj34 Forum freak

jij gaat lekker lucie!
    over 4 minuten heb ik er weer twee te openen...

18. Hesje

dat is leuk Rita ik heb ervan gelezen

gefeliciteerd Lucie

19. enk52

Dat lijkt me super leuk om te doen Rita.

Lucie ook gefeliciteerd met haar lieveheersbeestje.

PLINK PLOINK

Maandknechten

20. doj34

doj34 Forum freak

dit wordt onze derde keer... (er zijn er namelijk drie in Deventer).
    De vorige keer was het met mijn man's verjaardag.
    ik kreeg een schapenscheerder geel en een donsverengeval oranje (als ik het goed heb)
    Zolang er geen lief stippeltjes diertje mijn land versiert, blijf ik op links klikken.