Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

mijn gevoel zegt de 4 uurs gewassen, maar het is heel verschillend.

detje81 vindt dit leuk.
  2. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Ik zet mijzelf er ook maar bij.
    Detje ik wil morgenochtend wel even de kaboutertjes naar je sturen.

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Dank je wel Yvonne, heb net geoogst en ik kan er inderdaad nog wel wat gebruiken. wordt morgen in mijn pauze ook maar oogsten. En ach nog anderhalve dag...

4. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ik kan van het lijstje af. dank jullie wel allemaal. dadelijk om 12 uur wel de rest even sturen. ik heb vandaag mijn supermest aangesproken en grote landjes neergelegd. want het gaat niet om het aantal meer en dus minder supermest. kon ik 2 keer oogsten in plaats van 1 keer en met dezelfde di's maar nu 2 maal. dus dat schoot op. van het lijstje allemaal 3 gestuurd en lucie ook

Laatste bewerkt: 23 November 2016
  5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die blijf je houden Yvonne mits je op bonus behouden hebt gedrukt natuurlijk maar dat moet je altijd doen ook al gebruik je hem niet.

Goedemorgen allemaal,

Ik heb het laatste eventgewas opstaan. Nog maar 3 papiertjes. Vannacht wat anders gezaaid.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik heb alle zilveren papiertjes ingeleverd

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  7. enk52

Goedemorgen Hesje, gefeliciteerd:)

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

gefeliciteerd hesje;)

ik ga gelijk maar even rondje kadootjes strooien doen:music:

zo,lijstje afgewerkt,ik heb nog 2 kadootjes staan voor wie nog nodig heeft

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik nog 1 :)

ik heb ook al rondje gedaan

jij ook nog gefeliciteerd

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier nu nog 120 dropjes nodig, kan als het nodig is nog wel een rondje met supermest doen. Maar is lang geleden dat het zo krap aan was

11. bobobear

ja,ik had ook moeite om de dropjes bij elkaar te krijgen.en ik heb al zo een hekel aan die di.ik keek nog even naar die top 3000,daar ga ik niet eens aan beginnen,gisteren dacht ik nog zal ik,maar als ik zie hoeveel je al op zijn minst moet inleveren,dat vind ik het niet waard.dan spaar ik liever mijn gewassen enzo op voor andere doeleinden.ik ben wel nu nog steeds kleurenpapier en zilverpapier aan het maken

12. enk52

Bobo je krijgt niet meer voor dat papier als voor de losse items dus je kan de molen ook voor andere dingen gebruiken.

13. bobobear

ow,oke,ik dacht dat je daar meer ep ofzo voor zou krijgen.nou,dan zet ik hem beter uit en ga ik dierenvoer of sv maken,bedankt voor de informatie lea:)

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Dacht ook dat je meer kreeg als je fotopapier maakte.......heb er nu 1400 gekleurd :wuerg:

15. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen, bedankt allemaal voor de di's, samen met de comfortvelden had ik 100 di's. Nu ziet het er naar uit dat ik het wel ga halen.
    Vanmiddag even kijken wie er allemaal nog wat nodig heeft.

16. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedermorgen

Iedereen weer bedankt voor de DI's. Update nog 342 te gaan.
    En kaboutertjes zijn vandaag denk ik niet nodig, maar bedankt voor het aanbod.

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Pliiiiiiink plonk !!

Morgen onderhoud......;) duurt maar 5 minuten

18. leapme2

leapme2 Gelegenheidsauteur

goedemorgen. allemaal bedankt voor het helpen. ik sta 295 in de top 1000 dus denk dat ik dat wel ga halen. omdat ik zo vlug met dumpen kon beginnen. ga syrah, lucie, omaagnes en detje ook even sturen. ik hoop dat jullie het ook halen groetjes leapme2 [ gianna ] zijn verstuurd

Laatste bewerkt: 23 November 2016
    eevee60 vindt dit leuk.
  19. bobobear

PLINK PLOINK!!!!!!!!

mysterieuze stallenbouwer en nieuwe quests

20. detje81

detje81 Forum-overlever

Update nog 300, spant er dus om of het net wel of net niet gaat lukken, maar ik ga zeker mijn best doen. Vond dit echter geen gemiddeld event, maar zeker moeilijk doordat de drops alleen van eventgewassen komen.