Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -jouw-

-jouw- Forumkenner

ja hè vond ik ook al

daarom het plaatje maar geleend:)

2. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

zojuist maar even uitgedeeld... ook aan leapme.
    zag hachee langs komen, klinkt wel erg lekker met dit weer.

Afgelopen zaterdag mochten we tegen de koploper en verloren we met 17-0 maar omdat het team toch bleef knokken, ga ik vanavond maar op taart trakteren.

Ik wilde een afspraak met mijn (nieuwe) huisarts maken voor een hulpvraag, wordt gelijk naar een praktijkondersteunend geval gestuurd. pfff daar zit ik niet op te wachten. (heb nog een kater van de vorige toen mijn zoon naar zo'n persoon gestuurd werd).
    Nu twijfel ik of ik de afspraak van morgen moet gaan afzeggen. Er staat zelfs een uur gepland hiervoor. Ik kan het in 10 minuten wel af.

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedmorgen allemaal
    Jij bepaalt de grenzen hun niet Rita. Ik zou gewoon gaan en vind je het niets ook gewoon weer weg gaan.

Lucie fijn dat het weer toch enigszins meewerkte , leuk.

4. doj34

doj34 Forum freak

ja zo sta ik er nu ook in. maar vannacht spookte het te veel door mijn hoofd.
    Ben veranderd van huisarts, alleen geen rekening gehouden met dat de assistente een irritante kan zijn.
    ik zie wel morgen... laat het wel weten.

ik mag nog 80 zilver maken. had al aangeklikt en heb de wolkenrij wel maar het laatste item niet... maar ik ga altijd voor de volle 100% dus het zal wel goed komen.

eevee60 vindt dit leuk.
  5. -jouw-

-jouw- Forumkenner

zo is het Rita gewoon gaan en zeggen wat er toen niet goed ging
    dat helpt misschien ook, en niet elke ass. is hetzelfde

veel plezier vanavond

ik heb op 1 farm de drie items en op de andere de wolkenrij

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag, wat een leuk plaatje.......met hond en poes......de mijne wilden vandaag amper eten.......weet niet wat er scheelde, maar tja is terug wekelijkse kost hé, geen zondagse kost :oops: 'k zou dat beter afschaffen.....

Hoezo mooi sierding bij bommel o_O ?!? uit de kist?

7. -jouw-

-jouw- Forumkenner

ja freedom een 2vaks iets met ingrid 4000 ep

8. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. rita bedankt voor di aan mijn dochter. [ rita gewoon doen wat je hart ingeeft en weglopen ]. ze moet nog 20 zilverpapiertjes hebben om te gaan dumpen. ze doet elk jaar mee maar best moeilijk om erin te komen nu. lief plaatje de hond en de kat

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal:)

ik snap even niet hoe het zit met het inleveren hoor,ik heb die gele,roze en blauwe gedaan en ben nu met paars bezig,ik moet nu nog zilverpapier inleveren voor de 3 knechtencoupons en cyaantinten.maar wat dan,moet ik daar dan nog verder of is de rest alleen voor die top 1000 ofzo.en wat is die rechtsonder dan.ja sorry hoor,maar mijn hoofd werkt echt niet mee de laatste tijd

10. -freedom5555-

Boboke, rechtsonder, waar je ook griezelgewassen eventueel kan inleveren, dat is voor de wolkenrij......

En in de afbeelding daarboven, als je op die beker klikt is voor de top 1000, daar kom je mij dan ook tegen....lollllll......als ik er nog inzit natuurlijk....

11. bobobear

ik kan niet klikken op dat plaatje rechtsonder.of heb ik die dan al gedaan.ik weet het niet meer,erg he.snap er geen bal meer van.ik ben nu dus rechtsboven aan het inleveren,maar ben ik nou dus verkeerd bezig?

ik heb die volgens mij al ingeleverd,want ik kan wel al de items op de wolkenrij zetten.dus dan moet ik alleen nog die van die knechtencoupons en cyaan nog wat inleveren dan ben ik klaar toch?of moet ik dan nog verder.het is echt erg hoor als je koppie niet mee wilt werken.ik lees het maar het blijft niet hangen

Laatste bewerkt: 21 November 2016
  12. -freedom5555-

Bobo als er geen groen vakje met een witte + staat dan heb je het al ingeleverd....

Ik denk dat je nu bezig bent, met het inleveren van zilverpapier voor het laatste item.....in dat ding rechtsboven.......maar NIET op de beker klikken hé.......

13. bobobear

ik heb alleen nog een groen vakje met een witte plus reschtsboven,en daar moet ik zilverpapier nog inleveren voor die knechten en dat ding.dus ik ben toch wel goed gegaan,pfff,gelukkig.soms ben ik echt zo dom,hahahahaxD

14. -freedom5555-

Dan zit je volgens mij dus juist.....dus op je wolkenrij moet nog 1 item bijkomen??

Kan het niet zeggen want heb de wolkenrij nog niet :wuerg:

15. bobobear

ja,die welke ik nu nog moet inleveren,die anderen staan er al op,dus dan moet ik toch wel al die wolkenrij hebben lijkt mij:)

wat moet jij nog inleveren dan?dus jij hebt eerst rechtsboven gedaan en toen rechtsonder waarschijnlijk.ik gokte maar wat.ik leverde gewoon in en toen dacht ik daarna pas ben ik wel goed bezig eigenlijk.xD

gaat wel goed met ons he,hahahaha

16. -freedom5555-

Als jij de wolkenrij hebt boboke, dan heb je rechts onder al gedaan....anders kan je niets op die wolkenrij zetten......mijn gedacht !!

Ik moet nog die van rechtsonder.....dus die van de griezelfgewassen/of produkten.

Laatste bewerkt: 21 November 2016
    fricor, eevee60 en bobobear vinden dit leuk.
  17. bobobear

ik moest er even bij nadenken maar ik snap hem,lolllllll

dan zijn we op zich net zo ver denk ik.:music:

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ha Freedom jij maakt mijn dag weer goed:)

19. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Oei......als klaartjuh dit maar niet ziet;:)

Dank jullie allemaal voor de felis. Ben echt alweer een jaartje ouder geworden. Ik heb voor de liefhebbers gebak ik de koelkast van de boomhut gezet. Dit om te voorkomen dat er mee gegooid gaat worden.
    Is een beetje druk hier. Net begonnen met een nieuwe baan, aardig in de weer als mantelzorger en dan mijn mooie gezin er nog bij. Kom tijd te kort. Ga echt weer proberen vaker hier te komen, zelfs t meelezen schiet er de laatste tijd weleens bij in

20. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

dheee halo, druk hier dus late update. alle items binnen! nog 300 drops voor de wolkenrij. ik heb er zowaar een goed gevoel over. succes allen en slaap lekker