Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Gefeliciteerd met level up en bedankt voor de punten:)

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hi hi graag gedaan hoor

als je zo dichtbij ben wil je hem hebben ook;)

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

ik zal er deze twee dagen weinig zijn ivm Sinterklaas maar mijn boerderij wordt gedaan door een paar kaboutertjes

4. Hesje

veel plezier Lucie

ik hoop op goed weer voor je

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Dank je wel Hesje, voor vandaag gaat het wel goedkomen, nu duimen voor morgen

6. enk52

Heel veel plezier Lucie. Ik zal ook duimen voor je. Hier morgen pietendorp. Maar volgende week ook het hele weekend.

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Bedankt iedereen voor de feli's van level up....

Hesje jij ook gefeliciteerd :) met je level up, ja die quest met rozebottel levert wel héél veel punten, zo heb ik het ook gedaan xD

Mama van bono van harte met je verjaardag......[​IMG]

Lucie succes met sinterklaas........

En Enk jij morgen ook ;)

mamaU2 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. enk52

PLINK PLOINK

Schoentje zetten

[​IMG] [​IMG]

Meteen maar even koffie gezet:)

9. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

mamaU gefeliciteerd met je verjaardag. fijne dag.ook degene met levelup gefeliciteerd. mooi zo voor het weekend. hier mooi weer. moet weg dadelijk maar heb geen zin. gezellig lea zo'n pietendorp. jullie hebben veel leuke dingen daar in jullie omgeving. allemaal een fijn weekend

mamaU2 vindt dit leuk.
  10. detje81

detje81 Forum-overlever

Hesje en freedom gefeliciteerd met level up
    Mamau2 gefeliciteerd met de verjaardag.

Hier gister al even om inkopen geweest en vandaag even ingepakt. Aankomende vrijdag de rest van de inkopen nog even halen en dan komt het ergste, een gedicht op papier krijgen. Maar mooi op tijd klaar dit jaar als het lukt zoals in het hoofd zit.

mamaU2 vindt dit leuk.
  11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal.ik had vandaag problemen met mijn interent en telefoon,zo vervelend.nou hopen dat hij het eindelijk weer goed doet.ik heb nog niks bijgelezen hoor,ik dacht eerst even snel oogsten en me melden voor ik er weer uitlig,lolll

12. -freedom5555-

oei problemen met internet niet leuk, helemaal niet leuk en zeker in het weekend :oops: en dat met een event, dat is om de muren op te lopen....

hier de blauwe al klaar(ja vanacht geoogst hoor :music:zot zijn doet geen pijn maar het zijn de kuren hé)......nu aan het wachten op de gele, me misrekend qua tijd o_O moesten roze zijn....lolllll.

fricor vindt dit leuk.
  13. enk52

Geen internet is zeker niet leuk

Hier de roze klaar, nu rondje blauwe en dan de gele want heb nog een verjaardag vanavond van collega.

14. -freedom5555-

Morgen hier zware storm verwacht, met mogelijk schade aan woningen, code oranje :( code rood is het hoogste......

Di's gaan niet zo héél vlot ! zal gans de tijd eventgewassen planten zijn....

15. Hesje

ja denk ik ook freedom

ze willen dat je de hele tijd meedoet en alles in de top 1000 gooit:oops:
    ik denk dat ik dan maar veel papier maakt;)

16. -freedom5555-

ga ook maar papier maken......maar die van 3 uur zijn niet te doen gans de tijd.....

17. bobobear

zoo,ik ben er ook weer.nu gelukkig wel normaal internet.is echt niet te doen,als er geen internet is en er is een event bezig,het zou verboden moeten worden.ik ga emotionele schade vragen,lollll.

ik ben een beetje chaotisch in mijn hoofd hoor,dus niet teveel op me letten,ik ben een beetje hyper.

raam nr 2 is klaar,alleende stickers nog niet erop,want ik heb niet genoeg.ik heb nog wel meer,maar die zitten dus nog ergens in een doos,maar welke he.ik heb er tien boven staan,dus dat wordt zoeken.ondertussen ook eten gemaakt,spaghetti met verse saus,want alles moet nu vers,dus lang leve de blender.voor morgen alvast mijn kip in stukken gehakt voor mijn kip kerrie/roti.

de cyaangewas heb ik klaar,nu heb ik de magneta erop staan en dan vannacht de gele.ik denk dat ik dan wel alle gewassen bij elkaar heb,maar dan inderdaad maar verder moet met eventgewassen voor de drops.ik wacht wel pas met fotopapier maken tot ik alle gewassen bij elkaar heb en daarna ga ik ook pas inleveren.tot hoever ik kom met mijn dropjes.ik heb er nu 277.dus wordt nog even flink aanpoten.

18. -freedom5555-

Heuu boboke, waarom moet alles nu plots vers zijn?? is er iets veranderd?? heb ik iets gemist?
    Je kan ook saus maken en invriezen.......is makkelijk te doen hoor...
    Ja indeed lang leve de blender.....ik zet de mixer in de pot......

277 dropjes is best wel al veel hoor.....

pfff val hier in 't slaap...dat gedoe in de supermarkt op een zaterdag is het toch niet hoor.....maar tja moet wat km. doen voor die accu van auto hé......

19. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

de plantjes planten gaan lekker hier. moet wel wachten op de molen ook..
    176 drops zit ik op. geen idee of dat goed is, maar tja 900 moeten we he! da's wel echt heel veel meteen ook weer.

gefeli mamau2,
    en gefeli met de level upjes kliekjes

mamaU2 vindt dit leuk.
  20. bobobear

freedom,meneertje heeft suiker,dus alles moet vers gemaakt.en inderdaad,invriezen kan ook nog,maar moet het nog wel eerst gemaakt wordenxD

mama van bono,gefeliciteerd met je verjaardag.:)

yvon,volgens mij is dat best wel goed hoor,die drops.want je hebt geen howies ofzo

mamaU2 vindt dit leuk.